Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suudelma työkaverilta - miten edetä?

Vierailija
07.11.2018 |

Oikeastaan entiseltä työkaverilta; lopetin työni viime perjantaina. Ensi viikolla aloitan uudessa paikassa. Olen ollut pitkään ihastunut tähän työkaveriin, ja olen ollut melkein varma että hänkin on minuun. Meillä on kyllä ikäeroa, mutta jotenkin hän on vain tuntunut aina niin samanlaiselta kuin minä. Hän on ujohko, mutta suloinen, hauska ja kiltti. Ja älykäs. Mitään ei ole kuitenkaan koskaan tapahtunut, vaikka olisin sitä monesti toivonut, pikkujouluissa ja vastaavissa tilanteissa.

No nyt kun perjantaina oli viimeinen työpäiväni, sain tietenkin halailla toimiston porukkaa pitkin päivää. Sainpa sitten juuri ennen lähtöä tilaisuuden hyvästellä tämän työkaverin niin, että näköetäisyydellä ei ollut muita. Hän halasi minua tiukasti, silitti nopeasti hiuksiani ja sitten se tapahtui: ihana, kevyt muutaman sekunnin mittainen suudelma. Ei varmaan tarvitse sanoa että tuntui hyvältä, olen vuosia odottanut tätä :D

Emme puhuneet asiasta mitään, koko juttu oli niin nopeasti ohi ja tietenkin paikalla oli muitakin. Nyt mietin että mitä tuo oikeastaan oli. Se tuntui niin luontevalta, ihan uskomatonta! Nyt ollaan kuitenkin jo tämän viikon keskiviikossa, enkä ainakaan toistaiseksi ole kuullut hänestä mitään. Pitäisikö minun uskaltaa pyytää häntä kahville tai jotain? Normaalisti en ole näin epävarma, mutta jotenkin pelkään että ylitän jonkun rajan jos "häiritsen" häntä töiden ulkopuolella :(

Kuulostan tässä varmaan ihan joltain teiniltä, mutta olen 30. Tämä työkaveri on yli 40, joten ikäeroa on, mutta en silti sanoisi että liikaa. Jos nyt sellainen tilanne tulisi että voitaisiin miettiä oikeaa suhdetta. Totuus on, että minulla on aina ollut lämmin ja turvallinen olo hänen seurassaan. Olemme tunteneet jo vuosia, ja tuo tunne on aina ollut läsnä eikä se ole haalistunut missään vaiheessa.

Mitä te tekisitte?

(Olemme siis molemmat sinkkuja, sanon nyt senkin vaikka se varmaan selvää onkin)

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ne naiset taas avaa saksiaan pikkupomoille :(

Kyseessä kollega, ei pomo

Ap

Vierailija
42/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ammatti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ammatti?

En halua kertoa :D Toimistoympäristössä työskentelemme.

Ap

Vierailija
44/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ammatti?

Ap

Siis puhelinmyyjä.

Vierailija
45/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ammatti?

Ap

Siis puhelinmyyjä.

En ole ihan varma mitä ajat takaa, mutta kyllä tämä työ vaatii tietyn yliopistotutkinnon :D

Ap

Vierailija
46/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat, ihanaa! Julkistakaa rakkautenne! Kikulia toiseen vaan!

Vierailija
47/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet kakara

Vierailija
48/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kuulla että tapaatte. Mä olen ollut tosi pitkään ihastunut mun kollegaan ja haaveilen siitä joka päivä, mutta en kyllä ikinä uskaltaisi lähestyä sitä :( siinä missä voisin pyytää jotain muuta työkaveria vaikka aftereille niin tätä en, vaikka ihan suht hyviä työkavereita ollaankin. Ehkä sen vaikeasti lähestyttävä olemus viestiikin juuri sen, ettei kannata lähestyä. :D Ja pahinta itse asiassa on, että se on alkanut viettää paljon aikaa meidän yhden toisen kollegan kanssa ja olen varma, että se on ihastunut siihen.. olen säälittävä :D

Vierailija
49/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina. Vielä kun olis totta.

Vierailija
50/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tarina. Vielä kun olis totta.

Niin, mutta kun ei ole totta. Ihan hyvä yritys kuitenkin.

Vierailija
51/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on urpoja.

Vierailija
52/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on muka epäuskottavaa? Minun ja mieheni tarina on hiukan samanlainen. Ja täyttä totta.

Vierailija
53/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on muka epäuskottavaa? Minun ja mieheni tarina on hiukan samanlainen. Ja täyttä totta.

Tosi uskottavaa, että todella ujo mies alkaa ketään pussailemaan KESKELLÄ TOIMISTOA. Tää on jonkun puutteessa olevan peräkammarittaren märkä päiväuni.

Vierailija
54/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi uskottavaa, että todella ujo mies alkaa ketään pussailemaan KESKELLÄ TOIMISTOA. Tää on jonkun puutteessa olevan peräkammarittaren märkä päiväuni.

Ap ja mies olivat kahden juuri silloin, ja jutusta voi päätellä että kipinää on ollut todella pitkään. Siitä näkökulmasta pidän tarinaa hyvinkin uskottavana. Kyllä elämässä välillä tapahtuu niitä ihmeellisiäkin asioita.

Vierailija
55/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Ja muutenkin tää alkaa ihan liian imelästi. Ensin kysytään palstalla, kehtaako laittaa viestiä, sitten ollaankin treffeillä.

Parin tunnin päästä tulee päivitys ihanasta rakastelusta.

Vierailija
56/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Ja muutenkin tää alkaa ihan liian imelästi. Ensin kysytään palstalla, kehtaako laittaa viestiä, sitten ollaankin treffeillä.

Parin tunnin päästä tulee päivitys ihanasta rakastelusta.

Joo mies on niin ujo, ettei uskalla ensin lähettää tekstaria tai soittaa, mutta ensimmäinen aloite tehdään pussailemalla työpaikalla keskellä päivää.

Vierailija
57/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap antautuu heti j ännämiehen himolle, tyypillinen suomalainen nainen.

Vierailija
58/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Hyvä on..Ollaan siis molemmat miehiä. Tää kollega on firmassa pikkuesimies, mä it-asiantuntija. Aina kun oon käyny jeesaamassa tätä ihanuutta tietokoneongelmissa, oon huomannu, et se katsoo mun etumusta. Ehkä on vähän kovettunutkin siinä, sehän on selvä vinkki kiinnostuksesta. Nyt sit ku erotaan ni oli helppoo hänen mua vähän kopeloida halatessaan. Silityi mun tukkaa, kouri peppua ja tarttui etumuksesta. Oli hänkin kovana. En malta oottaa, et nähdään. Jaluan, et hän ottaa mut rajusti heti ku nähdään.

Ap

Vierailija
59/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap monta kertaa ole masturboinut tämän fantasian yllyttämänä?

Vierailija
60/67 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapaatte huomenna tai siis mitä teette? IIK <3333333