Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinulla on alapäässä harmaata

Vierailija
07.11.2018 |

Mieheni sanoi minulle moittivaan sävyyn, että alapäähäni on ilmaantunut harmaata! Ymmärrettävistä syistä en itse ole sitä aiemmin huomannut. Tuntuu kuin mies antaisi ymmärtää, että olen jo vanha akka, vaikka vasta 45v. En ymmärrä, mistä harmaus johtuu, sillä hiukset minulla täysin normaalit, ei hiustenlähtöä eikä värimuutoksia.
Ei kai nyt alapäätä kuitenkaan pidä alkaa värjätä vai onko joku kokeillut? Harmittaa, suorastaan itkettää. Muuten meillä ollut ihan hyvä liitto, lapsetkin jo maailmalla.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh näitä miehiä..samalla lailla ne karvat harmaantuvat, olivat ne päässä tai siellä jalkovälissä. Sano sille miehellesi, että palataan asiaan 20-30 v päästä HÄNEN kohdallaan, niin  löytyy sitä harmaata varmaan häneltäkin. Mistä näitä miehiä sikiää?? Ja juu ei, älä ala sitä alapäätäsi varsinkaan värjäämään!

Vierailija
2/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään teinityttö ole ja se pitää nyt sitten sinun ja miehesi hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllö mies, mitä väliä onko harmaita vai ei

M45

Vierailija
4/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh näitä miehiä..samalla lailla ne karvat harmaantuvat, olivat ne päässä tai siellä jalkovälissä. Sano sille miehellesi, että palataan asiaan 20-30 v päästä HÄNEN kohdallaan, niin  löytyy sitä harmaata varmaan häneltäkin. Mistä näitä miehiä sikiää?? Ja juu ei, älä ala sitä alapäätäsi varsinkaan värjäämään!

Huoh näitä naisia, jotka ei pysty hyväksymään omaa ikäänsä ja kehon muutoksia. 

Vierailija
5/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun just mee ja värjää se jollain kivalla shokkivärillä. Ei tarvii enää miehen ihmetellä.

Vierailija
6/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa epävarmuutasi koet miehen sanat epäkunnioittavaksi? Tuntuu, että mies...

Harmaus johtuu iästäsi. Hyväksy se.

Vierailija
7/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pese alapäätäsi, että näkisit mitä siellä tapahtuu?

Vierailija
8/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on asia nyt esitettynä yhden osapuolen lasien läpi katsottuna etten lähtisi miestä haukkumaan. Jos asia vaivaa sinua aja pois.

Vierailija
9/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä revit tuon 20-30 vuoden päästä, vai sanoiko ap että mies on 15-vuotias? Ihan samanikäisenä miehet harmaantuvat kuin naisetkin, joten ap:n miehellä on yhtä harmaa alakerta jos on samanikäinen.

Vierailija
10/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoi minulle moittivaan sävyyn, että alapäähäni on ilmaantunut harmaata! Ymmärrettävistä syistä en itse ole sitä aiemmin huomannut. Tuntuu kuin mies antaisi ymmärtää, että olen jo vanha akka, vaikka vasta 45v. En ymmärrä, mistä harmaus johtuu, sillä hiukset minulla täysin normaalit, ei hiustenlähtöä eikä värimuutoksia.

Ei kai nyt alapäätä kuitenkaan pidä alkaa värjätä vai onko joku kokeillut? Harmittaa, suorastaan itkettää. Muuten meillä ollut ihan hyvä liitto, lapsetkin jo maailmalla.

Hei, olet arvokas karvoinesi ja kaikkinesi. Todella moukkmaista miehesi puolelta ilmaista asia noin. Itse en kyllä värjäisi miellyttääkseni jotain ääliötä.

Hiuksia kyllä itse värjään. Ne kun eivät ole intiimialueella, vaan kaikkien nähtävillä.

Muista: Olet arvokas omana itsenäsi!

Vierailija
11/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on harmaata alapäässä, tuhkaa meinaan.

t. Vanha Erkki

Vierailija
12/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olet arvokas karvoinesi ja kaikkinesi. Todella moukkmaista miehesi puolelta ilmaista asia noin. Itse en kyllä värjäisi miellyttääkseni jotain ääliötä.

Hiuksia kyllä itse värjään. Ne kun eivät ole intiimialueella, vaan kaikkien nähtävillä.

Muista: Olet arvokas omana itsenäsi!

Ja voimaantuneilla on kivaa! Miehesi ei ansaitse sinua! Ota ero ja lähde sielunsiskojesi kanssa laulamaan Kaija Koota ja haukkumaan kuinka miehet on p...ja!

Vierailija
13/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Mä en edes tiedä kumpi on lapsellisempi, mies joka "yllättyy" liki viisikymppisen vaimonsa harmaantuvasta alapäästä vain vaimo joka vääntää tämän harmaantumisen takia itkua.

Vierailija
14/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on  saattanut olla esivaihdevuodet jo 10 vuotta, mutta olet sulkenut niiltä silmäsi kun et pysty hyväksymään tosia asioita :D

Vierailija
15/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän turn off, kun ihan jo biologinen vietti ohjaa miehiä haluamaan nuoria ja lissäntymyskykyisiä naisia. Niin harmaa siellä ei ainakaan lisää kiihottumista...

Vierailija
16/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies kertoi samaa mulle juuri eilen. Mietin sitä, että hiukseni tummenevat,, että ehkä minulla on punaista pigmenttiä. Oli harmaita hiuksia enempi aiemmin...

Niin mies siihen, että harmaata on tuolla alapäässä.

Jaa niin taitaa olla ja mies on niitä ajellut... enempi nähnyt kuin minä nykyään...

Eu silloin ajellessa maininnut. Että ei se haitanne.

Ja miksi haittaisi? Tätä tämä ikä tuo... harmaita karvoja.

Käännä se asia jotenkin nyt päässäsi toisinpäin. Ei sinne alle kannata mennä.

Me kaikki vanhetaan ja muututaan. Se on etuoikeus. Jotkut kuolee ennen harmaita.

Jos oltaisiin ylpeitä ja mielessämme näistä uusista väreistä? Uusista muutoksista...

Paheksubta on kyllä oikeastaan kummallista tässä asiassa...siis harmaantumusessa.

Ota puheeksi. Rohkeasti vaan. Kyllä siitä voi tulla paha mieli. Ilmaise se suoraan. Kerro. Ei ikääntyminen ole aina helppoa ja sitten, kun läheinen noin ’moittii’ ihan luonnollisesta asiasta... niin kyllä se korpeaa.

Eikös siinä iässä, kun harmaantuu- ala olla jo aikuinen?

Vierailija
17/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Mä en edes tiedä kumpi on lapsellisempi, mies joka "yllättyy" liki viisikymppisen vaimonsa harmaantuvasta alapäästä vain vaimo joka vääntää tämän harmaantumisen takia itkua.

Tiedä sitä sitten mikä se miehen reaktio on ollut :D Todennäköisesti on vain todennut asian, mutta ap epävarmuuttaa ottaa se lähes henkilökohtaisena loukkauksena. Sellaista se on porvoossa.

Vierailija
18/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittikohan karvoja vai sisempiä häppäreitä, nekin meinaan vaihtavat väriä ikääntyessä.

Vierailija
19/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no 45-vuotias nainen ON jo vanha akka. Miten ketään voi edes kiinnostaa, mitä noin vanhan naisen haarovälissä on?

Vierailija
20/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajatrollille tiedoksi: Sana "itkettää" esiintyy trolleissa väärissä yhteyksissä.

Toisekseen, häpykarvat ei harmaannu.

Tulee muita muutoksia, saat itse selvittää mitä.