Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinulla on alapäässä harmaata

Vierailija
07.11.2018 |

Mieheni sanoi minulle moittivaan sävyyn, että alapäähäni on ilmaantunut harmaata! Ymmärrettävistä syistä en itse ole sitä aiemmin huomannut. Tuntuu kuin mies antaisi ymmärtää, että olen jo vanha akka, vaikka vasta 45v. En ymmärrä, mistä harmaus johtuu, sillä hiukset minulla täysin normaalit, ei hiustenlähtöä eikä värimuutoksia.
Ei kai nyt alapäätä kuitenkaan pidä alkaa värjätä vai onko joku kokeillut? Harmittaa, suorastaan itkettää. Muuten meillä ollut ihan hyvä liitto, lapsetkin jo maailmalla.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ole edes seksiä. T. Nainen 45v

Vierailija
22/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajatrollille tiedoksi: Sana "itkettää" esiintyy trolleissa väärissä yhteyksissä.

Toisekseen, häpykarvat ei harmaannu.

Tulee muita muutoksia, saat itse selvittää mitä.

👎🏻👎🏻👎🏻

No, nyt oket harhateillä. Kyllä häpykarvojen harmaantuu. Mulla ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, no 45-vuotias nainen ON jo vanha akka. Miten ketään voi edes kiinnostaa, mitä noin vanhan naisen haarovälissä on?

Tiedän monta kiinnostujaa paljon iäkkäämmille pimpillle.

Enempi se iäkäs pimppi kiinnostaa kuin toi sun kuiva juttusi.

Olet nuiva ja kuiva .. sinun alapäätäsi ei varmaan yläpääsi takia rapsutella.

Vierailija
24/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se fakta on että miehiä kiinnostaa nuorten naisten kanssa ''painiminen'' ja tuollaiset selkeät muutokset vanhenemisessa ovat tietysti ei toivottuja asioita.  

Vierailija
25/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on kiihottumis tasoa vähän nostanut kun on tullut katottua niitä hehkeitä nuoria misuja pokessa. Siinä on tietysti vähän hankala oman ikäisen vaimon kanssa olla ihan parhaimmillaan.

Vierailija
26/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on kiihottumis tasoa vähän nostanut kun on tullut katottua niitä hehkeitä nuoria misuja pokessa. Siinä on tietysti vähän hankala oman ikäisen vaimon kanssa olla ihan parhaimmillaan.

Niin kyllä se on varmasti sitten kaikkien kannalta parempi että vaimo voi sitten levitellä naapurin Petelle ja sinä voit jatkaa rauhassa touhujasi kätesi kanssa.

Vierailija
27/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän turn off, kun ihan jo biologinen vietti ohjaa miehiä haluamaan nuoria ja lissäntymyskykyisiä naisia. Niin harmaa siellä ei ainakaan lisää kiihottumista...

Mä en siitä lisääntymisestä enää niin välitä, mutta on kuitenkin mahtavaa kun voi vedellä paljaalla hieman vanhempaa akkaa. Viidenkympin molemmin puolin löytyy tosi hemaisevia ja kiihottavia vokottimia. 

Ap:lle vois sanoa, että kyllä kuule sullekin ottajia löytyy, jos teillä sukset joskus menee ristiin. Rauhaa.

Vierailija
28/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän turn off, kun ihan jo biologinen vietti ohjaa miehiä haluamaan nuoria ja lissäntymyskykyisiä naisia. Niin harmaa siellä ei ainakaan lisää kiihottumista...

Mä en siitä lisääntymisestä enää niin välitä, mutta on kuitenkin mahtavaa kun voi vedellä paljaalla hieman vanhempaa akkaa. Viidenkympin molemmin puolin löytyy tosi hemaisevia ja kiihottavia vokottimia. 

Ap:lle vois sanoa, että kyllä kuule sullekin ottajia löytyy, jos teillä sukset joskus menee ristiin. Rauhaa.

Et ole kuullut e-pillereistä? 

Vierailija
29/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä, esim. exälleni eivät pilsut sopineet sivuvaikutusten takia. Eikö sua ole koskaan työnnetty paljaalla ?  Kysykää miehiltä mikä ero siinä on kun saa jyystää ilman koteloa.

Vierailija
30/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä, esim. exälleni eivät pilsut sopineet sivuvaikutusten takia. Eikö sua ole koskaan työnnetty paljaalla ?  Kysykää miehiltä mikä ero siinä on kun saa jyystää ilman koteloa.

Olen kyllä mies. Sitä vaan että itse tykkään kyllä vedellä paljaalla juurikin niitä nuoria naisia. Siksi kysyin etkö tiedä e-pillereistä, kun mieluummin painat vanhoja raskauden pelossa:D

Vierailija
31/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä mies. Sitä vaan että itse tykkään kyllä vedellä paljaalla juurikin niitä nuoria naisia. Siksi kysyin etkö tiedä e-pillereistä, kun mieluummin painat vanhoja raskauden pelossa:D

Väärin ymmärretty, painan kaikenikäisiä, sillä vaihtelu virkistää.

En ole ketään saattanut vahingossa paksuksi, vaikkei kummallakaan ole ollut ehkäisyä.

Neuvoisitko vaan muita, mua ei kannata, kun sen verran on jo kilsoja takana.

Vierailija
32/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Tämän kirjoittaja on taatusti nainen.

Vierailija
33/40 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen pätevä syy ajaa posliiniksi.

Vierailija
34/40 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule aivan yhtä lailla naisten biologinen vietti ohjaa naisia haluamaan nuoria viriilejä korkean testosteronitason kolleja, joilla on sperman laatu hyvä. Ei harmaantuvia keski-ikäisiä pappoja, joilla sperma on jo pilalla.

Samanikäiset sopivat hyvin yhteen.

Vierailija
35/40 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon että mitä väliä minkä väriset karvat siellä jalkovälissä on oot nainen parhaassa iässä ja se että sulla ylipäänsä on karvoitus alhaalla on kyl mahtavaa ku kaikki hehkuttaa posliinin perään josta en kyllä tykkää kyllä karvoitus pitää olla

36/40 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittikohan karvoja vai sisempiä häppäreitä, nekin meinaan vaihtavat väriä ikääntyessä.

Mitä, nyt kerrotte minullekin?

Minulla on söpöt vaaleanpunaiset ja muutenkin terve ja kaunis pilde. Minkä värisiksi ne muka muuttuvat? Olisiko synnyttäneillä sitten eri väriset? (Arvailen vain.)

Aloituksessa ollaan kyllä vahvasti Porvoossa.

Ja tämä:

"Ymmärrettävistä syistä en itse ole sitä aiemmin huomannut."

Öö....minä katselen kyllä peilillä joka päivä. Otan / otetaan kuvia ja videoita runkatessa, naidessa, sen jälkeen kun on upean turvonnut ja märkä. Olen kuvitellut, että jokainen nainen ainakin kurkistaa säännöllisesti peilin kanssa, että kaikki on ok.

Vierailija
37/40 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs vaa nussii silmät kii...

Vierailija
38/40 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50japäälle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittikohan karvoja vai sisempiä häppäreitä, nekin meinaan vaihtavat väriä ikääntyessä.

Minulla on söpöt vaaleanpunaiset ja muutenkin terve ja kaunis pilde. Minkä värisiksi ne muka muuttuvat? Olisiko synnyttäneillä sitten eri väriset? (Arvailen vain.)

Ja tämä:

Öö....minä katselen kyllä peilillä joka päivä. Otan / otetaan kuvia ja videoita runkatessa, naidessa, sen jälkeen kun on upean turvonnut ja märkä. Olen kuvitellut, että jokainen nainen ainakin kurkistaa säännöllisesti peilin kanssa, että kaikki on ok.

Terve ja nuori vagina on helakan vaaleanpunainen, siis kaikinpuolin terveenoloinen.

Ikäneidon vakkari väriltää taas kuin jääkaapissa kattilassa pitkäänseissyt lihakeiton sattuma. Tarkkailkaa, niin huomaatte. Käsi sydämellä: kumman valitsisitte, jos oli mahdollisuus valkata.

Mutta kyllähän se ikäneidonkin pimpero tekee hyvää, kun olosuhteet ovat suotuisat.

Lopuksi: Ei millään pahalla kenellekään, nuo asiat ovat vain niitä elämän realiteetteja, jotka jokainen vanhetessaan omalla tavallaan joutuu kohtaamaan.

39/40 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50japäälle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä:

Terve ja nuori vagina on helakan vaaleanpunainen, siis kaikinpuolin terveenoloinen.

Ikäneidon vakkari väriltää taas kuin jääkaapissa kattilassa pitkäänseissyt lihakeiton sattuma. Tarkkailkaa, niin huomaatte.

No niin kuin tarkkaava silmä nimimerkistäni näkee, minulla on ikää 50+. Vaaleanpunaista ja nättiä on. Joku muu selitys kuin ikä tuohon muutokseen (jos se nyt on totta) on oltava.

Vierailija
40/40 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh näitä miehiä..samalla lailla ne karvat harmaantuvat, olivat ne päässä tai siellä jalkovälissä. Sano sille miehellesi, että palataan asiaan 20-30 v päästä HÄNEN kohdallaan, niin  löytyy sitä harmaata varmaan häneltäkin. Mistä näitä miehiä sikiää?? Ja juu ei, älä ala sitä alapäätäsi varsinkaan värjäämään!

Niin että kun mies varmaan suunnilleen samanikäinen kuin ap. Niin hänen kohdallaan palataan asiaan, kun hän on 65-75 vuotias, josko jo löytyisi harmaata? On se nyt hieman eri asia, kuin 45-vuotias.

Minua ei haittaa, jos vaimollani olisi vähän harmaata häpykarvoituksessa. Jos se taas valtaisi liikaa alaa, sen voisi vaikka leikata pois. Itse olen 53-vuotias mies ja tumma on ainakin oma karvoitukseni vielä.