Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainos jossa city-vihreät hipsterit haukkuvat muita junteiksi on taas palannut Ylen kanaville.

Vierailija
07.11.2018 |

Siinä on se kauhea biisi missä parrakkaat jopo-hipsterit haukkuvat muita junteiksi kun eivät käytä kestokasseja. Tyypillistä Vihreiden menoa eli muiden pilkkaamista. Miksi Vihreät eivät ymmärrä, että heille paras tapa parantaa maailmaa olisi muuttaa omaa käyttäytymistään vähemmän narsistiseksi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista! Kaikesta sitä jotkut pahoittavat mielensä.

Vierailija
2/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sinulle niin vaikeata hyväksyä että planeetasta olisi pidettävä huolta. Kyse ei ole egoismista vaan maalaisjärjestä, että muovipussia ei tarvitse ostaa joka kerta. Leimaat ihan hyvän ja järkevän asian itsekkyydeksi vihatessasi harhaista kuvasi vihreistä. Miksi vihaat sellaisia joille luonnosta huolehtiminen on tärkeää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä ylimielistä ylenantoa.

Vierailija
4/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheät ovat aivan oikeassa, jos et ole vihreä, tai tunnusta ihmisarvoa, niin olet juntti!

Vierailija
5/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on sinulle niin vaikeata hyväksyä että planeetasta olisi pidettävä huolta. Kyse ei ole egoismista vaan maalaisjärjestä, että muovipussia ei tarvitse ostaa joka kerta. Leimaat ihan hyvän ja järkevän asian itsekkyydeksi vihatessasi harhaista kuvasi vihreistä. Miksi vihaat sellaisia joille luonnosta huolehtiminen on tärkeää?

Ap sanoi mainosta tyhmäksi. Ei valintoja.

Vierailija
6/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla kuten muillakin on ne kangaskassit käytössä, mutta ei meidän tarvitse silti haukkua muita junteiksi. Vihreät ovat niin itserakasta porukkaa, että Alexander Stubb tuntuu heidän rinnalla Gandhilta. - AP

Vierailija
7/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virheät ovat aivan oikeassa, jos et ole vihreä, tai tunnusta ihmisarvoa, niin olet juntti!

Juuri tällaisia vihernasuja he ovat. Pelkkää vihaa ja narsismia täynnä.

Vierailija
8/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE:llä EI OLE mainoksia,vain MTV:lla ja Nelosella on mainoksia.

Vierailija
9/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

irritare kirjoitti:

YLE:llä EI OLE mainoksia,vain MTV:lla ja Nelosella on mainoksia.

Olet oikeassa, Ylen tarjontaa on parempi kutsua propagandaksi.

Vierailija
10/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon mainokseen pitäisi lisätä vihreiden johtoa naureskelemassa pukupäällä "junteille" taksin ikkunasta kun ovat matkalla Helsinki-Vantaalle.

Vierailija
11/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on vahva ilmaisu, mutta vierastan kyllä tuollaisia tyyppejä jotka katsovat asiakseen päsmätä elämänarvojani ja katsovat minua alaspäin. En minä heistä pidä, en sitä kiellä.

Vierailija
12/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. niin junttia, niin junttia.. lause jonka kuulee Vihreiden suusta useimmiten.

Vierailija
13/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kestokassi ja pelastan maailmaa olemalla syömättä lihaa. Olen silti tuhannesti mielummin juntti kuin pyhä vihreä. Jos juntti on cityvihreän vastakohta, se on kunnianimi.

Vierailija
14/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin niin niin kyllästynyt hipsterismiin. Onneksi muutin pois pääkaupungista niin mun ei tarvi törmätä niihin päivittäin.

Vierailija
15/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nykyään kova muistaminen mihin kassia käyttänyt kun kivat yllärit sitten kaupassa kun ruokatarvikkeet sitten törkyä täynnä kun vähän oli lainattu sitten aivan muuhun käyttöön.

Vierailija
16/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisten "suvaitsevaisuutta" taas vaihteeksi. Haukkuvat elämänkoululaisiksi, sossupummeiksi ja junteiksi eri tavoin ajattelevia tai heikommin statuksellisia tai menestyneitä yksilöitä.  :(

Vierailija
17/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli muiden haukkuminen on ok jos on vihreä? Mä en ainakaan äänestäs ketään tai mitään puoluetta jonka äänestäjät haukkuisi mua. Vihreät itseaiassa sattuu olemaan tälläinen, vaikka kannatan luonnonsuojelua ja eläintenoikeuksia, niin en ikinä äänestäisi vihreitä jus tän tyylisten idioottien takia. Nimittäin näitä on tullut vastaan valitettavasti. Hienon kuvan luovat itsestään.

Vierailija
18/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen biisin sanat kyllä lainattu täältä vauvapalstan kommenteista.. Kalevauva bändi.

Vierailija
19/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat politiikan suurin huijaus. Puhuvat kauniisti, mutta toimivat täysin sen vastaisesti. Ilmeisesti ovat miettineet, että mitä porukkaa on helpoin huijata ja huomanneet, että Vihreissä teot eivät merkkaa vaan sanat riittää.

Vierailija
20/50 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen biisin sanat kyllä lainattu täältä vauvapalstan kommenteista.. Kalevauva bändi.

Niin, luulitko etteivät hipsterit käy täällä? Nehän täällä aina mesoavat saarnaamassa autuaaksitekevää ideologiaansa täällä kuin kaikilla muillakin mahdollisilla ja mahdottomilla areenoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme