Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin unelmieni miehen?

Vierailija
07.11.2018 |

Olen kohdannut maailman ihanimman miehen. Enkä ainoastaan minä häntä. Hän on myös kohdannut minut. Tarkoitan, että näin silmistä että hänkin on kiinnostunut minusta. Hän on tavallaan minua ylempänä nyky-yhteiskunnan luokissa, olen henkisesti samalla aaltopituudella mutta omaisuuteni ei ole suinkaan yhtä suuri. En ole sitä mieltä, että raha määrittää kaiken, mutta se on nykymaailmassa yllättävän suuressa roolissa. Katseesta näen, että hän elää samassa maailmassa kuin minä", jos tajuatte. En uskalla lähestyä, koska ajattelen aina, että olen kuitenkin ymmärtänyt jotain väärin. Kertokaa miten edetä? Tämä asia on vaivannut päätä jo yli vuoden.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa. Eikä sellasta ole olemassakaan.

Vierailija
2/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus sanoo, ettei pidä miettiä miten saada unelmien kumppani vaan miten itse tulla sellaiseksi. Tämä pätee samalla tavalla niin naisiin kuin miehiin. Loppu hoituu sen jälkeen kuin itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on! Tämä kohtaamani henkilö. Ainoa hidaste se, että en uskalla tehdä mitään.

Vierailija
4/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on se ideaalitilanne. Mies haluaa naisen itseään alempaa ja nainen miehen itseään ylempää. Joten te mätsäätte täydellisesti.

Vierailija
5/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, joko rohkaiset itsesi ja teet jotain eli lähestyt häntä tai sitten et tee mitään eikä mitään tapahdu. Valinta on sinun. Jos ei se äijä mitään tee.

Vierailija
6/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahan just ei nykypäivänä ole yhtään niin tärkeää kuin aikaisemmassa luokkayhteiskunnassa. En mä ainakaan ole partnereitani valinnut pankkitilin saldon mukaan. (Itseasiassa nykyisessä suhteessani olen ylemmässä keskiluokassa se paremmin tienaava.) 

Vierailija
7/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se mies lähesty sitten sinua? Veikkaan, että sinä et ole miehelle unelmien nainen.

Vierailija
8/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viisaus sanoo, ettei pidä miettiä miten saada unelmien kumppani vaan miten itse tulla sellaiseksi. Tämä pätee samalla tavalla niin naisiin kuin miehiin. Loppu hoituu sen jälkeen kuin itsestään.

Muuten hyvin sanottu, mutta sellainen korjaus tuohon virstin loppukohtaan, että sitten kun on tehnyt itsestään tarpeeksi haluttavan niin täytynee kyllä itse uskaltaa vielä tehdä se aloite.

Vierailija
9/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut (nainen) nyt näkee mitä haluaa vaikka sitten toisen silmistä eli unohda koko juttu. Mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
10/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se mies lähesty sitten sinua? Veikkaan, että sinä et ole miehelle unelmien nainen.

Siksi, koska nyt eletään vuotta 2018 eikä 1938. Nainen saa ja usein naisen myös pitää tehdä aloitteen.

Miten vaikeaa sitä on ymmärtää? Jos istuu jalat ristissä ja perse homeessa odottaen että se unelmien prinssi karauttaa paikalle ja kaappaa ratsunsa selkään, niin on hyvät mahdollisuudet jäädä ilman.

Vierailija
11/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut (nainen) nyt näkee mitä haluaa vaikka sitten toisen silmistä eli unohda koko juttu. Mies ei ole kiinnostunut.

Kyllä minä tiedän mitä näen. Olen realisti. Jos tätä miestä ei olisi yhtään kiinnostanut, tietäisin sen kyllä (vastaavia tapauksia on ollut, siis sellaisia että ei ole kiinnostanut, siksi olen ihan varma). Olen ihan varma, että tämä oin ihan kiinnostunut, mutta ei uskalla tehdä mitään.

Vierailija
12/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidaste joo, koska rohkeampana olisit jo tehnyt aloitteen, tullut torjutuksi ja todennäköisesti jo unohtanutkin koko miehen. 

Vierailija
13/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän psykiatrisi?

Vierailija
14/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidaste joo, koska rohkeampana olisit jo tehnyt aloitteen, tullut torjutuksi ja todennäköisesti jo unohtanutkin koko miehen. 

Mistä tämä negatiivisuus.

Vierailija
15/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän psykiatrisi?

No ei ole.

Ajattelitko, että psykiatrit olisivat jotenkin hyvätuloisia. Siis siinä määrin, että jäisi mieleen.

Vierailija
16/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: se ap:n rakkauden kohde onkin nainen, sellainen lämpimästi hymyilevä ruskeasilmäinen viisikymppinen leidi. Ja ammatiltaan psykiatrinen sairaanhoitaja, joka tietenkin katselee potilaitaan ystävällisen näköisenä.  :)

Vierailija
17/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus: se ap:n rakkauden kohde onkin nainen, sellainen lämpimästi hymyilevä ruskeasilmäinen viisikymppinen leidi. Ja ammatiltaan psykiatrinen sairaanhoitaja, joka tietenkin katselee potilaitaan ystävällisen näköisenä.  :)

Mies se on! Ja noin 30-vuotias, eikä todellakaan mikään minun terapeutti. Ei ole terveyteen liittyvällä alalla lainkaan, eikä varsinkaan mitenkään minuun liittyen.

Vierailija
18/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska nyt eletään vuotta 2018 eikä 1938. Nainen saa ja usein naisen myös pitää tehdä aloitteen.

Miten vaikeaa sitä on ymmärtää? Jos istuu jalat ristissä ja perse homeessa odottaen että se unelmien prinssi karauttaa paikalle ja kaappaa ratsunsa selkään, niin on hyvät mahdollisuudet jäädä ilman.

No jos kummallakin "oikealla" on vuosi (vai ylikin) aikaa tehdä aloite unelmakumppanilleen, mutta kumpikaan ei pistä tikkua ristiin niin kyllä siitä pitäisi jo jotain hoksata.

Vai onko ap unelmoinut koko ikänsä löytävänsä jonain päivänä sen saamattoman nahjuksen, perässä vedettävän vätyksen joka ei edes unelmanaisensa tavattuaan saa tehtyä _eikä edes halua tehdä_ aloitetta?

Vierailija
19/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kummallakin "oikealla" on vuosi (vai ylikin) aikaa tehdä aloite unelmakumppanilleen, mutta kumpikaan ei pistä tikkua ristiin niin kyllä siitä pitäisi jo jotain hoksata.

Vai onko ap unelmoinut koko ikänsä löytävänsä jonain päivänä sen saamattoman nahjuksen, perässä vedettävän vätyksen joka ei edes unelmanaisensa tavattuaan saa tehtyä _eikä edes halua tehdä_ aloitetta?

Mulla sama tilanne kuin ap:lla. Vuosi ihastusta takana. En uskalla lähestyä, pelkään torjuntaa.

Vierailija
20/35 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa ja pitääkin, mutta jos nyt ihan oikeasti kumpikin on sitä mieltä että tuo toinen on se oikea, match made in heaven, niin ei silloin siinä aloitteen tekemisessä mene vuotta. Miksi se mieskään silloin odottaisi, että nainen saa suunsa auki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi