Rehellisesti: pituutesi ja painosi sekä "kehonkoostumus"
Ei tarvitse oikeita mittoja kehonkoostumukseen, sanallinen kuvaus riittää.
Itse olen 175cm ja 74kg, omenalihava :/ Jalat laihat tikut, niihin koitan saada salilla lihasta ja muotoa.
Keskivartalo kuin tynnyri :/
Kommentit (34)
172/62. Pieni yläosa, normaali alaosa. Piiitkät ja hoikat raajat.
Olen ylpeä vartalostani. Se on parempi kuin monilla parikymppisillä. Erityisesti, koska kolme isoa vauvaa olen masustani pusertanut 🙂
160/59
Keilan mallinen vartalo, koostumus pehmeä. Olen aika pienikokoinen ja vaatteet päällä näytän hyvältä, no vähissäkin pukeissa kunhan en vaan liikahda.
172cm / 73 kg, rasvaprosentti 23. Lihaksikas, kilpailen voimalajissa, painoluokka 72.
167/60kg.
Vuosi sitten painoin 52kg, ja sitä aiemmin vielä vähemmän( liian vähän)...
Mulla ylimääräistä kertyy lantiolle ja reisiin, olisin tyytyväinen jos joskus saisin tästä muutaman kilon pois..mutta nyt en jaksa siitä stressata
166cm/55-60kg (en omista vaakaa, mutta samoja vaatteita käytän kuin vaa'an ollessa ehjä pari vuotta sitten 55-kiloisena). Aina olen ollut hieman reitevä ja ylävartalo sekä vatsa sirompia.
165cm, 54kg. Kukaan ei varmasti usko, miltä näytän ilman vaatteita. Vaatteiden kanssa olo on ihan "vou", mutta ilman vaatteita.. olen kahden pienen lapsen äiti ja kehosta sen huomaa.. mm.
Tänään rumin koskaan näkemäni nainen ajoi Elviksen elkein suojatielle pysähtyneen auton ohi. Luonne taitaa olla mätä kuvottavan ulkonäön lisäksi. Onneksi ei ollut lapsia ylittämässä katua.
163cm/54kg, salilla käyty aktiivisesti 4krt viikossa 6kk, joten lihasmassaa on jo alkanut kertyä. Rasvaakin löytyy, mutta rasvaprosenttia en osaa sanoa, kun en ole saanut aikaiseksi mennä InBody-mittaukseen. Alavartalossa massaa, ylävartalo hintelä.
172 cm, Painoa 63-64kg Rasvaprosentti viimeksi maanantaina mitattu.
Tuolloin näytti 25,9% hoikahko, mutta hieman kai päärynään taipuvainen.
168/60.5. Jossain päärynä/tiimalasi. Vyötärö kapea (68), lantio leveä (100cm). Erittäin tyytyväinen tähän.
160 cm, 55 kg, rasvaprosentti 14-15. Lihakset keskittyy yläosaan.