Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somettaminen ja parisuhde!

-vierailija
07.11.2018 |

Onko muilla parisuhteessa olevilla tullut ongelmaa somettamisesta?

Itse olen tietoisesti rajoittanut/vähentänyt älypuhelimella somettamista kun läheisiä ja vähemmänkin läheisiä ihmisiä samassa tilassa.
Olenko kohtuuton kun pyysin puolisoani olemaan enemmän läsnä silloin kun olemme samassa tilassa. Teen vuorotyötä ja puoliso tekee kymmentuntista päivätyötä. Olen usein iltavuorossa ja joka kolmas viikonloppu on vapaa. En puutu siihen, kuinka hän aikansa käyttää silloin kun olen töissä tai harrastuksissa. En edes kysele, kuinka hän aikansa käytää.

Olenko kohtuuton jos vaadin/pyydän ettei silloin kun meillä on yhteinen vapaailta somettaisi ja rassaisi kännykkää. Toinen asia josta avauduin on se, että haluaisin 1-2 krt viikossa mennä nukkumaan yhtä aikaa. Minä pidän siitä ja tuntuu kivalta jakaa tämä nukkumaanmeno hetki. Joskus se voi jopa johtaa seksiin. Puolisoni siis jää iltaisin somettamaan minun mennessä nukkumaan 1-1.5 tunniksi.

Onko muilla samankaltaisia "ongelmia" ollut? Mitä mieltä olette näistä asioista?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kerran kävelin ravintolasta ulos, kun puoliso ja kaikki lapset alkoi somettaa ruokaa odotellessa. Laittoivat minulle sitten viestin kun ruoka tuotiin pöytään. Tämä sometusongelma on jo siirtynyt seuraavaan sukupolveen.

Ap

Vierailija
42/46 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinäkin somelainen?

Aah, uuh, iiihana!

Onko kaverisi Jari Saravuo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska diili jos tekee 10 tunnin työpäivää ja nukahtaminen viivästyy tunnilla seksin takia.

Vierailija
44/46 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu. Ollaan keskusteltu käynnykän käytöstä, ja hetkeksi puoliso saanut itsensä revittyä huomionsa puhelimesta, mutta palannut samaan. Ihan ok, että sitä puhelinta selataan omalla ajalla tai vaikka työpäivän jälkeen, mutta että koko ajan ja joka välissä. Illat meneekin nykyään samalla kaavalla, että toinen on kiinni puhelimessa ja toinen vetäytyy ajoissa nukkumaan. Ärsyttää. Ollaan 40+.

Meillä on toinen aina vetäytynyt ajoissa nukkumaan, jo ennen nettiliittymää kotona tai älypuhelimia. Töllöähän sitä sitten tuijotteli tai luki kirjaa, kun ei halunnut häiritä. Nythän voi kännykästä valita vapaammin mitä toljottaa toisin kuin silloin parin tv-kanavan aikaan.

Vierailija
45/46 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liiankin tutulta. Meillä mies on koko illan ja vapaapäivistäkin ison osan netissä. Olen sanonut asiasta kauniista ja rumastikin, mutta ei vaan ymmärrä. Mulle se on loukkaavaa että toinen ei halua olla läsnä vaan on mieluummin netin ihmeellisessä maailmassa. Se että hän makaa sohvalla ja on puhelin kourassa on sama kuin hän olisi jossain aivan muualla kuin kotona. Mä tykkäisin esim iltaisin katsoa yhdessä ohjelmia, minusta on kiva kommentoida niitä ja keskustella, mutta ei hänen kanssaan voi mitään keskustella. Joskus saatan sanoa jotain ja toinen on että ai mitä? Puhelintaan räplää kyllä, mutta minä en saa minkäänlaista huomiota. Olen joskus yrittänyt että jos minä annan huomiota hänelle niin josko hän siitä havahtuisi ja antaisi jotain takaisin, mutta ei, nauttii vaan saamastaan huomiosta ja minä en saa mitään. Sit valittaa kun hartiat on kipeät, voitko hieroa...kai ne nyt kipeäksi tulee kun koko illan on huonossa asennossa puhelin kourassa.

Vierailija
46/46 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten edellä, puhelin vetää puoleensa tähän aikaan paremmin kuin minä puoliso (mies!). jopa seksin jälkeen jos sitä nyt pari kertaa kuussa on niin heti puhelimella shortteja selaanvierekkäin olon sijaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme