Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit Rosa on sinkku ja ei oo tullut treffipyyntöjä

Kommentit (236)

Vierailija
21/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä uniformu ei sitten rosalle riitä

Vierailija
22/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavaa, että nyt HÄN näkee mitä haluaa parisuhteelta. Kannattais miettiä varmaan mitä se toinen haluaisi kanssa. Tai Rosan tapauksessa mitä ei halua.

Rosalla voisi olla hyväkin suhde toisentyyppisen miehen kanssa.

Ehkä Eetun temperamentti vain nosti vahvasti esiin Rosan huonoimmat piirteet.

Kummassakaan ei ole vikaa, mutta he eivät vain sovi toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin miehet! Sporttinen äksyilevä riivinrauta vapaana!

Pyöräilevä Petri edelliskaudelta olisi ihan pööfikt mäts.

On tod näk sinkkukin, kun tuli ihan hiljattain tinderissä vastaan!

Vierailija
24/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli Rosa tuossa ohjelmassa ja näytti luonteensa. On hyvä varoitus kaikille miehille etteivät vahingossakaan erehdy hänen kanssaan treffeille.

Vierailija
25/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista kiukuttelevaa naista kestä kukaan. Tuollaiseen ei kukaan koskisi edes pitkällä tikulla, on sen verran hankalan oloinen nainen. Menee pari vuotta ja kukaan ei muista enää Rosaa. EHKÄ silloin käy flaksi.

Ja sinä luulet, että kaikki Rosan ikäiset miehet katsoo ohjelmaa

Vierailija
26/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista kiukuttelevaa naista kestä kukaan. Tuollaiseen ei kukaan koskisi edes pitkällä tikulla, on sen verran hankalan oloinen nainen. Menee pari vuotta ja kukaan ei muista enää Rosaa. EHKÄ silloin käy flaksi.

Eiköhän aina joku tuttavapiirissä ole nähnyt.

Voisin kuvitella tilanteen, jossa poika tuo miniäehdokkaan paikalle ja se olis ROSA

Vierailija
27/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä antasin mieheni Rosalle viikoks lainaan, niin se oppis arvostaan mua.

Ihminen on yleensä sokea omalle käytökselleen. Miksi olet kumppanin kanssa joka ei arvosta? Ja se kunnioitus on ansaittava.

Kyllä se niin päin on että lähtökohtaisesti muita ihmisiä (etenkin omaa kumppania) tulee kunnioittaa, ilman että toinen joutuu ponnistelemaan ja miellyttämään saadakseen despootin kunnioituksen.

Epäkunnioitus tulee ansaita.

Vierailija
28/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella tilanteen, jossa poika tuo miniäehdokkaan paikalle ja se olis ROSA

Apua 😂

Vierailija
29/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Eetulla on jo uusi.

Tästä tuli sellainen tosielämän karma-esimerkki.

Vierailija
30/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman oli pettymys tuo Rosan kommentointi. Olisin toivonut, että hän olisi ohjelman katsottuaan sanonut vaikka, että sen lisäksi että tietää nyt, millaisen suhteen haluaa, on myös oppinut uutta itsestään ja siitä, millainen puoliso itse haluaa olla. Ei olisi edes sen enempää tarvinnut tuhkaa päälleen ripotella. Mutta ilmeisesti ei ollut kanttia sitten nähdä omaa käytöstään tai edes rivien välissä tunnustaa, että olisi joissain tilanteissa voinut toimia toisinkin.

Vierailija
31/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin samoin kuvitella tilanteen kun vävyehdokkaaksi paljastuu Eetu, joka puhuu lapsen äänellä toistellen sanaa helpošhti ja laulaa lurittelee extempore rallienglanniksi.

Vierailija
32/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on yleensä sokea omalle käytökselleen. Miksi olet kumppanin kanssa joka ei arvosta? Ja se kunnioitus on ansaittava.

Ei ole. Mulqwistin ja mukavan ihmisen ero on siinä, että jälkimmäinen pyrkii työstämään itsessään niitä ikäviä piirteitä. Pyhimyksiä ei ole olemassakaan, vaikka jotkut ihmiset vaikuttavat pyhimyksiltä.

Ihminen ei ole tyhmä elukka. Kyllä se tunnistaa itsessään tuhoisat piirteet. Se, miten niihin itse reagoi, tai on reagoimatta, ratkaisee lopputuloksen.

Vierailija
33/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mulqwistin ja mukavan ihmisen ero on siinä, että jälkimmäinen pyrkii työstämään itsessään niitä ikäviä piirteitä. Pyhimyksiä ei ole olemassakaan, vaikka jotkut ihmiset vaikuttavat pyhimyksiltä.

Ihminen ei ole tyhmä elukka. Kyllä se tunnistaa itsessään tuhoisat piirteet. Se, miten niihin itse reagoi, tai on reagoimatta, ratkaisee lopputuloksen.

Kun ei välttämättä tunnista. Minun sukulaista piinasi ihminen 30 vuotta suoraan haukkumiseen keskittyvillä puhelinsoitoilla ja kun sukulaiseni sai viimein sanottua että tuo on henkistä väkivaltaa, tämä ihminen nauroi hersyvästi että vai henkistä väkivaltaa, kaikkea kanssa.

Vierailija
34/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun olen jo liian vanha Rosalle :(

Vierailija
35/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavaa, että nyt HÄN näkee mitä haluaa parisuhteelta. Kannattais miettiä varmaan mitä se toinen haluaisi kanssa. Tai Rosan tapauksessa mitä ei halua.

Eetun temperamentti?

Eetuhan oli todella herttainen poika. Hienoa, että hän on nyt löytänyt rakkauden, ansaitsee sen ehdottomasti. Enkä yhtään epäillyt, vaan kyllä jokainen tajusi, että Eetulle on ottajia jonossa ohjelman jälkeen.

Vierailija
36/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gonamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei välttämättä tunnista. Minun sukulaista piinasi ihminen 30 vuotta suoraan haukkumiseen keskittyvillä puhelinsoitoilla ja kun sukulaiseni sai viimein sanottua että tuo on henkistä väkivaltaa, tämä ihminen nauroi hersyvästi että vai henkistä väkivaltaa, kaikkea kanssa.

Ei tuo kerro mistään mitään. Tuokin soittelija saattaa olla aivan erilainen ihminen niille, joista kokee olevan hyötyä itselleen, tai joille ei yksinkertaisesti uskalla aukoa päätään.

Toisin sanoen henkilö kykenee varsin hyvin tunnistamaan huonon käytöksensä ja jakelee sitä vain niille, jotka kokee jollain tavoin suojattomaksi. Näitä kaksikasvoisia tapaa suhteellisen usein. Esimerkiksi kotona ollaan hirviöitä, mutta kaveri- ja työporukassa oikeinkin mukavia.

Sitten on olemassa niitä, joilla todellisuudentaju on oikeasti flipannut ja jotka raivoavat kaikille. Näitä on kuitenkin todella vähän ja tuossa puhutaan jo mielisairaudesta.

Vierailija
37/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rosa kertoo MTV:lle, ettei ole saanut yhtäkään treffipyyntöä ohjelman jälkeen."

ÖÖÖÖÖÖ niin miksiköhän. Peiliinkatsomisen paikka hänellä, mutta onko sitä tyyppiä, ettei siitä ole apua, kun omassa peilikuvassa ei omassa mielestä ole mitään virheitä?

Vierailija
38/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gonamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kerro mistään mitään. Tuokin soittelija saattaa olla aivan erilainen ihminen niille, joista kokee olevan hyötyä itselleen, tai joille ei yksinkertaisesti uskalla aukoa päätään.

Toisin sanoen henkilö kykenee varsin hyvin tunnistamaan huonon käytöksensä ja jakelee sitä vain niille, jotka kokee jollain tavoin suojattomaksi. Näitä kaksikasvoisia tapaa suhteellisen usein. Esimerkiksi kotona ollaan hirviöitä, mutta kaveri- ja työporukassa oikeinkin mukavia.

Sitten on olemassa niitä, joilla todellisuudentaju on oikeasti flipannut ja jotka raivoavat kaikille. Näitä on kuitenkin todella vähän ja tuossa puhutaan jo mielisairaudesta.

Eihän se ettei lasketa jollekin itseään vahvemmassa asemassa olevalle tarkoita sitä että tiedostaisi että on väärässä tai että käytöksessä on joku ongelma. Vastustahan siinä pelätään. Että itse jää alakynteen ja menettää kasvonsa.

Vierailija
39/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin samoin kuvitella tilanteen kun vävyehdokkaaksi paljastuu Eetu, joka puhuu lapsen äänellä toistellen sanaa helpošhti ja laulaa lurittelee extempore rallienglanniksi.

Eli sinusta ääntäminen on ihmisessä hyvin tärkeä ominaisuus? Tärkeämpi kuin ystävällisyys, luotettavuus, hyvä käytös? Ottaisitko tosiaan mieluummin tosiaan ilkeän vävyn kuin sellaisen, joka puhuu rallienglantia? Toisaalta toki kuulostaa siltä, että sinun voisi olla helpompaa bondata v*ttumaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
40/236 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetun temperamentti?

Eetuhan oli todella herttainen poika. Hienoa, että hän on nyt löytänyt rakkauden, ansaitsee sen ehdottomasti. Enkä yhtään epäillyt, vaan kyllä jokainen tajusi, että Eetulle on ottajia jonossa ohjelman jälkeen.

Et taida tietää mitä temperamentti tarkoittaa? Herttaisellakin ihmisellä on temperamentti.