Ensitreffit Rosa on sinkku ja ei oo tullut treffipyyntöjä
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/d8dcb7f2-0ea8-45a1-a157-9033fb93a…
Ihana mies on haaveissa
Kommentit (236)
Sillä on taipumus kohdalla niitä miehiä ilkeästi
MTV kertoo Ensitreffit alttarilla -sarjan Eetun löytäneen elämäänsä rakkauden. Eetu paljastaa elämäntilanteensa haastattelussa.
– Yksityiselämänrintamalla on tapahtunut hyviä asioita. Seurustelen tällä hetkellä ja olen tyytyväinen näihin asioihin, mitä on käynyt. Tavattiin kaverin juhlissa. Aloitettiin seurustelemaan kesän aikana, päätöksen jälkeen, Eetu kertoo.
Niin, onhan hän ollut koko Suomen silmissä sinkku noin kaksi tuntia.
Yllättävää! Luulis että ihan jonoks asti olis miehiä noin sisäisesti kauniilla ihmisellä.
Voi olla että Rosan kannattaa joko muuttaa ulkomaille tai sitten yrittää jotain joka ei seuraa mitään medioita.
Rosa päätti, ei ole tullut pyyntöjä. Yksinkö päätti erosta? Entä oma aloitteellisuus? Odottaa, että prinssi saapuu valkealla ratsulla noutamaan?
Mä antasin mieheni Rosalle viikoks lainaan, niin se oppis arvostaan mua.
Ai ihana mies pitäisi justiinalle
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on yleensä sokea omalle käytökselleen. Miksi olet kumppanin kanssa joka ei arvosta? Ja se kunnioitus on ansaittava.
Vierailija kirjoitti:
No niin miehet! Sporttinen äksyilevä riivinrauta vapaana!
Pyöräilevä Petri edelliskaudelta olisi ihan pööfikt mäts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on yleensä sokea omalle käytökselleen. Miksi olet kumppanin kanssa joka ei arvosta? Ja se kunnioitus on ansaittava.
Löysää pipoas tosikko.
Musta on ihan kummallista miksi hän haluaisi parisuhteen. Miksi hän haluaisi? Elämä on täydellistä kun ei tarvitse tehdä kompromisseja eikä käyttää aikaa toiseen ihmiseen. Voi vain käydä töissä, minuutissa kaupassa, syödä nopeasti tehtyä aina samanlaista kanapastaa ja treenata.
Joillekin ei vaan parisuhde sovi.
Onkohan Miina saanut treffipyyntöjä?
Samaa mieltä että nyt Petri treffipyyntöä kehiin.
Miten se Alina viime kaudelta? Onko miestä
Kertoo paljon luonteesta. Ammattinsa puolesta (sairaanhoitaja) saisi miehiä jonoksi asti, mutta kun meni näyttämään järkyttävän luonteensa televisioon koko kansalle. Hyvä juttu toki :D
Hyvin yllättävää.