Jessus sentään! Syöttekö te oikeasti markettiruokaa?
Mitä te sieltä ostatte? Jotain terveyden turmelevia ruokia vai?
Kommentit (36)
Aloitin ketjus missä m aahanmuuton menestystarinat? Minne topikki haudattiin : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Voisit valopää avautua,mistä sinä hankit ruokasi...tai mä arvaan,marketin roskiksesta
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi oikean vegaaninen ruoka menee suoraan mullasta lautaselle 😎
Ja mukavan raakakypsytetty pihvi tirisee pannulla.
En tietenkään, no huh! Käyn keräämässä pastat ja leivät metsästä.
En. Ostan ruokani erikoisliikkeistä.
Aloittaja ei taida syödä kuin omia sormia🐭🐭🐭
Joo, menenkin tästä oksentamaan ja lopetan sitten syömisen kokonaan.
Sus siunatkoon! Minulla on oma omenatarha, lehmiä laitumilla ja monta hehtaaria viljapeltoja. Olen omavarainen.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Ammuskelen citykanit perheemme iltapalaksi, mutta voin käyn hakemassa lähikaupasta kun mummo on niin laiska kirnuamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sus siunatkoon! Minulla on oma omenatarha, lehmiä laitumilla ja monta hehtaaria viljapeltoja. Olen omavarainen.
Minäkin pelaan FarmVilleä 🙂
Juuri ostin sitruunan,perunoita,tilliä ja lohta sieltä MARKETISTA,ihan karmea ruokaa meinaan laittaa siitä Markettiruasta🍋🍋🍋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Ammuskelen citykanit perheemme iltapalaksi, mutta voin käyn hakemassa lähikaupasta kun mummo on niin laiska kirnuamaan sitä.
Citykaneista kyllä saa oikeasti maittavaa purtavaa.
Miksen söisi? Samaa p@skaa siitä tulee kuitenkin.
En tietenkään. Ostan pienestä ja hikisestä kaupasta kaiken. Mitä nyt sattuu olemaankaan tarjolla, marketista en tietenkään mitään. Pikkukaupasta saa sentään jotain tuplahinnalla. Markettien tarjontaa ei tietenkään ole, mutta ei haittaa. Olen vähään tyytyväinen ja eläkkeeni riittää lähikaupan antimiin. Eläähän makaroonillakin ihan hyvin. Varsinkin kun "tilipäivänä" voi ostaa juustoraastetta. Ja lähikauppa on kuitenkin alakerrassa, hissimatkan päässä. Marketti kauempana, tien toisella puolella. Vilkas liikenne, liikennevalot kyllä on, mutta ei niihin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mukavan raakakypsytetty pihvi tirisee pannulla.
Sekasyöjänä arvostan mun hautausmaalla kasvatettuja vihanneksia
Vierailija kirjoitti:
Juuri ostin sitruunan,perunoita,tilliä ja lohta sieltä MARKETISTA,ihan karmea ruokaa meinaan laittaa siitä Markettiruasta🍋🍋🍋
Miksi pilata hyvää ruokaa huonoilla kokin taidoilla. ;D
Ihme homma. Mulle ainakin marketista löytyy kunnon ruokaa, vaikka oonkin ihan iso johtaja. Toki syödäänkin ihan tavallisesti joskin terveellisesti, en näe mitään syytä tuhlata johonkin erikoismyymälöihin (ainakaan ennen kuin joku tieteellisesti todistaa että ovat terveydelle huomattavasti parempi vaihtoehto). Mene siis muualle pätemään.