Jessus sentään! Syöttekö te oikeasti markettiruokaa?
Mitä te sieltä ostatte? Jotain terveyden turmelevia ruokia vai?
Kommentit (36)
Käyn ostoksilla marketissa vain hämäyksen vuoksi. Kotiin tullessa levittelen portailla kaupan logoilla varustettuja kasseja. Menen taka kautta roskiksille ja heitän kaikki ostokseni sinne. Syönkin vain silmilläni.
Toisinaan avaan ikkunan ja kolistelen astioita , luulevat minun syövän sitä market- roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis syökö joku oikeesti vielä 2018? Noloa.
No älä! Ihmiset ihan last season näis jutuis.
Syön vain kerran päivässä mäkkärissä. Näin on mennyt jo kohta puoli vuotta. Jääkaappi hajosi, enkä saanut uutta hankittua, siksi tämä ratkaisu.
Mä oon kuule palstaviljelijä, potuissa piisaa. Ja en mie marketista mitään kun tuo alepa on tuossa 100 metrin päässä. Jouluksi meinasin oikein kauppahalliin kipaista
Mitähän ap mahtaa tarkoittaa markettiruoalla? Itse ostan kaupasta lähinnä erilaisia raaka-aineita jotka jalostan ITSE ateriaksi.
Lihavien ihmisten touhua on noi marketostamiset, liian isoja pakkauksia ja turhia kaloreita sieltä saa
Elän ilmalla ja aurinkoenergialla.
Oikeasti, joku lähiruokapiiri vois olla asiaa mutta näillä leveysasteilla on helpompi ostaa lähiruokaa marketista. Toi meidän market kun tuppaa suosimaan lähiviljelijöiden tuotteita valikoimassaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihavien ihmisten touhua on noi marketostamiset, liian isoja pakkauksia ja turhia kaloreita sieltä saa
No onneksi ne pakkaukset on puolityhjiä ja niitä pakkauksia ei tarvitse syödä, vaan vain se sisältö.
Jättipakkauksia limsaa ja chipsejä ja Karkkia. Ja kinkkuja ja laatikoita
Ostan marketista vain soijarouhetta sunnuntain herkuksi, kun se on ninpal hyvää. Muina päivinä syödään tartarsiikaa ja tonnikalapihvejä tuosta kodin läheltä, Lehtovaaralta.
Mies on meillä hipsteri, mutta mä pistän myslit ja muut kotona lasipurkkeihin ja kehun tuotteita. Täydestä menee marketkama hifistelijälkekin. Markkunointi vaan siellä kotona kuntoon. Ei tartte ostaa liian kallista.
Siis syökö joku oikeesti vielä 2018? Noloa.