Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita ketä ahdistaa taksin käyttö nykyään?

Vierailija
06.11.2018 |

Ei huvita enää ottaa taksia, kun pelkää tulevansa huijatuksi. Tutusta yrityksestä olen soittanut kotiin taksin, mutta muulta kotiin ei oikein enää huvita ottaa. Mielummin menen omalla autolla tai julkisilla, jos pääsee hyvin.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Lähitaksin kuten ennenkin ja hinta oli n sama. Käyn lääkärissä vakiopaikassa omalla rahalla. En kysynyt hintaa etukäteen, mittari oli päällä.

Vierailija
22/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmia, eikä ole ollut aiemminkaan. Sama hinta aina. Tarvitsen yleensä kyydin keskustaan tai lentokentälle, keskimäärin kolme kertaa viikossa. Ja sieltä takaisin. Pitäisikö nyt jotain tarkentaa ja kysellä?

Mulla tuli kymppi lisää matkasta kentälle. Sama firma kuin ennen. Tosin firma maksaa, mutta silti ihmetyttää. 16 kilometriä 38€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, ennen maksoi taksi meille max. 40€ nyt kaksi krt tultu ja maksanut +60€. Viimeksi lähden itse yöllä hakemaan miestä kotiin, halvemmaksi tulee kuin taksi

Vierailija
24/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun käytin taksia niin kysyin kuskilta et pääseekö alle 20e sinne ja sinne ja hän vastas kyllä pääsee. En ymmärrä mikä täs nyt on niin vaikeeta?

No kuule minä kysyin kuskilta pääseekö 20€ niinkuin aina ennen. Ei päässyt, mittari päälle ja 40€. Tämä käynyt 3krt. Joko ymmärrät?

Vierailija
25/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö halpatakseja.

Vierailija
26/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uudistuksen jälkeen käyttänyt taksia, ennen ehkä 1-2 kertaa kuussa. Eli minulle uudistuksesta on tullut säästöä😁

Vierailija
27/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä miten tässä käy. Onko Suomessa kohta sama meininki kuin Ruotsissa ja Virossa missä turisteja kusetetaan jatkuvasti. Hyvää mainetta Suomelle.

Siinä alkaa matka mukavasti, kun heti kentältä päästyään joku huijaa rahat.

Vierailija
28/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä voi edes kilpailuttaa? Kuinka kiirelähdössä voi soitella ja kysellä hintoja tai neuvotella könttä-summaa? Kaikki pitää uudistaa ja kääntää päälaelleen ja aina kalliimmaksi ja huonommaksi.

Kokoomus.

Vierailija
29/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä otan Kovasen aina kun se on mahdollista ja kun ei ole, sitten Taksi Helsinki. Homma toimii kuin ennenkin, paitsi viimeeksi matka oli 5€ halvempi kuin ennen uudistusta..

Vierailija
30/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

bernerin p.skin saavutus tähän mennessä. Lisää on tulossa kun raideliikennekin pitää yksityistää. Ollaan sitten kuin Englannissa jossa yksityistäminen aiheutti pelkän kaaoksen ja kalliimmat hinnat ja huonommat palvelut

Vierailija
31/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää nyt hyvät ihmiset keväällä vasemmistoa ettei tämä nykyinen porukka saa tuhottua enempää siitä mikä meillä on toiminut hyvin täällä maassa.

Vierailija
32/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauttasaaresta keksustaan oli kuulemma maksanut 80 euroa, asiakas ei ollut tajunnut kysyä hintaa etukäteen. Joten maksettava on, kertoi taksitarkastaja lehdessä.

Vierailija
33/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmia, eikä ole ollut aiemminkaan. Sama hinta aina. Tarvitsen yleensä kyydin keskustaan tai lentokentälle, keskimäärin kolme kertaa viikossa. Ja sieltä takaisin. Pitäisikö nyt jotain tarkentaa ja kysellä?

Mulla tuli kymppi lisää matkasta kentälle. Sama firma kuin ennen. Tosin firma maksaa, mutta silti ihmetyttää. 16 kilometriä 38€.

Kiitos tiedosta. Nyt pitää säätää tämänkin kanssa, jos vakikuski ei vastaa. Voi ...kele, kymppi lisää, ei käy. Sama matka, itse maksan, ei käy. Nyt ärsyttää.

Vierailija
34/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää edes tiedä, mistä numerosta taksin voi tilata. Siis sellaisen, joka varmasti tulee.

Vierailija
35/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä voi edes kilpailuttaa? Kuinka kiirelähdössä voi soitella ja kysellä hintoja tai neuvotella könttä-summaa? Kaikki pitää uudistaa ja kääntää päälaelleen ja aina kalliimmaksi ja huonommaksi.

Tätä se liberalismi teettää.

Vierailija
36/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, ennen maksoi taksi meille max. 40€ nyt kaksi krt tultu ja maksanut +60€.

Tähän päälle vielä kuskien lisääntyvä "mita  sina sanoa?" /"opastaks mut perille"-meininki, niin on kyllä saatu taas kerran sössittyä huolella.

Vierailija
37/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää nyt hyvät ihmiset keväällä vasemmistoa ettei tämä nykyinen porukka saa tuhottua enempää siitä mikä meillä on toiminut hyvin täällä maassa.

Vihervasemmistohan juuri haluaa autoilun hinnan nousevan pilviin. Päästöverot, autoverot, tietullit, polttoaineverot yms. maksut koskevat yhtälailla yksityisautoilijoita kuin taksiautoilijoitakin. Samalla julkisen liikenteenkin on pakko nostaa hintoja.

Vierailija
38/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yhtä ja samaa taksia, jota ajaa kolme kuljettajaa vuoroissa. Sama auto ja tutut kuljettajat. Hinnasta viis.

Vierailija
39/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksin ottaminen jonosta on ihan hanurista nykyään. Sit ku otan suosiolla sen taksi Helsingin -auton jostain välistä niin sitten kyseenalaistetaan että miksen ottanut jonon ekaa? No ei kiinnosta neuvotella mitään hintaa, taksamittari vaan päälle.

Vierailija
40/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus.

Ei vaan Anne Berner Keskusta.

Minä olen kokoomuslainen ja lopettanut taksin käytön uudistuksen jälkeen. Hinnat nousivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän