Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Repsahdin dieetistä eikä kaduta

Vierailija
06.11.2018 |

Aamulla kiva nähdä mitä vaaka näyttää. Olen 1,5 viikkoa ollut tiukalla dieetillä ja tänään vedin pizzan, juustoleipiä sekä 7 pakastepullaa. Eikä kaduta yhtään.

Kuinka paha juttu on jos syö alle 1000 kaloria päivittäin ilman sokeria ja pitää yhden mättöpäivän 1,5 viikossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaikuttaa mitenkään. Saattaa seuraavina päivinä olla turvotusta mutta ei vaikuta kiloihin. Kalorien saanti pitkällä tähtäimellä ratkaisee.

Olen itsekin yrittänyt nyt olla jonkinlaisella dieetillä. Se ensimmäinen houkutus on paha, mikäli sille antaa valtaa niin sitten homma menee ihan plörinäksi. Sitä ajattelee, että "no kun söin jo tuon suklaapatukan, niin tämä päivä on jo menetetty muutenkin" -asenteella...

Vierailija
2/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänhän tuo kalorimäärä, mitä vedät, kerjää repsahduksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin vaikuttaa mitenkään. Saattaa seuraavina päivinä olla turvotusta mutta ei vaikuta kiloihin. Kalorien saanti pitkällä tähtäimellä ratkaisee.

Olen itsekin yrittänyt nyt olla jonkinlaisella dieetillä. Se ensimmäinen houkutus on paha, mikäli sille antaa valtaa niin sitten homma menee ihan plörinäksi. Sitä ajattelee, että "no kun söin jo tuon suklaapatukan, niin tämä päivä on jo menetetty muutenkin" -asenteella...

Kiitos muistutuksesta, kotoa löytyy vielä suklaapatukka :D Sekä suolakeksejä.

Mulla just se ajatus että kun otetaan niin otetaan nyt sitten kunnolla.

Vierailija
4/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne laihduttajat jotka ajattelevat kaikki tai ei mitään -tyylillä epäonnistuvat kun joku yksittäinen repsahdus pilaa muka kaiken ja sitten syödään kuin hullut. Onnistujille taas on tyypillistä joustava ajattelu: välillä on päiviä, jolloin syödään enemmän, välillä vähemmän. Dieetti ei kaadu mihinkään yksittäiseen syömiseen.

On muutenkin lähinnä ikävyyksien kerjäämistä laihduttaa kitudieeteillä, koska ne saavat aikaan ahmishimoja ja jojoilua ja aineenvaihdunnan sekoamista. Hidas tahti laihdutukselle on mukavinta ja terveellisintä ja onnistuu pitkällä tähtäimellä parhaiten.

Vierailija
5/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, juo vielä oluet päälle, niin pysyt tavoitteessasi. Saavutettuja kiloja ei poisteta.

Vierailija
6/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapatukka ei enää laskenut mutta 80g suolakeksejä meni. Eli päivän kalorit 3900.

Vierailija
7/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen levon jälkeen meni suklaakin eli kokonaiskalorit yli 4000. Huomenna taas kiltisti.