Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katosiko taas joku keskustelu?

Vierailija
06.11.2018 |

Minne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
2/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki katosi.

Luulitko, että Suomessa voidaan ilmaista mielipiteitä vapaasti?

Pieni hetki menee, että myös kadulla puhumista päästään sensuroimaan, Tekniikka sitä varten on jo olemassa.

Hyvä näin sillä vääristä mielipiteistä on vain haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiroile, käytän kohteliasta kieltä mutta joskus kritisoin mutta en henk.kohtaisesti ketään. Kaikki ketjut kadonneet mihin olen kirjoittanut..?? En halua korostaa itseäni, vaan aloin ihmetellä tätä kun olisin käynyt lukemassa näissä ketjuissa muiden mielipiteitä kun keskustelu etenee.

Vierailija
4/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki katosi.

Pieni hetki menee, että myös kadulla puhumista päästään sensuroimaan, Tekniikka sitä varten on jo olemassa.

Been there done that... minua ollaan gang stalkattu "sananvapauden" ansiosta ja väsytetty henkisesti. Luulisi demokraattien ymmärtävän että olen oppinut tästä ja joku sydämellinen suomalainen on jopa verrannut minua salaiseksi agentiksi ja otin sydämmellä vastaan tämän sanoman ja sanoin kiitos.

Eipä ole suomen demokraattien teoista paljon kiitosta sanottavana vaikka tosin näen toisin koska kyse ei ole siitä sydämmestä ensisijaisena ihmiskunnassa vaan siitä miten me näemme. Tähän sisältyy paljon eurooppalaista jopa sotiin pakotettuja ja rotuopillista kunnioittamista....(joka on ollut jokseekin myös pakotettua rasistisesti)

Vierailija
5/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV = AIHE VAPAA. Vitsi.

Vierailija
6/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiroile, käytän kohteliasta kieltä mutta joskus kritisoin mutta en henk.kohtaisesti ketään. Kaikki ketjut kadonneet mihin olen kirjoittanut..?? En halua korostaa itseäni, vaan aloin ihmetellä tätä kun olisin käynyt lukemassa näissä ketjuissa muiden mielipiteitä kun keskustelu etenee.

Olet kiinnostunut vääristä aiheista.

Vierailija
7/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki katosi.

Been there done that... minua ollaan gang stalkattu "sananvapauden" ansiosta ja väsytetty henkisesti. Luulisi demokraattien ymmärtävän että olen oppinut tästä ja joku sydämellinen suomalainen on jopa verrannut minua salaiseksi agentiksi ja otin sydämmellä vastaan tämän sanoman ja sanoin kiitos.

Eipä ole suomen demokraattien teoista paljon kiitosta sanottavana vaikka tosin näen toisin koska kyse ei ole siitä sydämmestä ensisijaisena ihmiskunnassa vaan siitä miten me näemme. Tähän sisältyy paljon eurooppalaista jopa sotiin pakotettuja ja rotuopillista kunnioittamista....(joka on ollut jokseekin myös pakotettua rasistisesti)

Suomen vaalikoneisto "iso p" painaa alapeukkua.

Vierailija
8/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aihe, mikä oli?

Vierailija
9/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, en ehdi edes lukea niitä aloituksia. Kadonneet jo. Tämä on aihe vapaa, eiku kuinka se nyt menikään...

Vierailija
10/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma sanojen vankina.

Vierailija
11/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki katosi.

Luuletko oikeasti v*tun dumbo sen olevan sananvapauden rajoittamista, että kaupalliselta, yksityisen yrityksen omistaman nettisivun keskustelupalstalta poistetaan viestejä?

Vierailija
12/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappajasta ei saa puhua, murhainfossa nimi

Vierailija
13/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki katosi.

Luuletko oikeasti v*tun dumbo sen olevan sananvapauden rajoittamista, että kaupalliselta, yksityisen yrityksen omistaman nettisivun keskustelupalstalta poistetaan viestejä?

On se. Jos mietit hieman tarkemmin, niin jopa sinä tajuat mikä merkitys tällä on, ja miksi konserni kaivaa moderointilinjallaan omaa kuoppaansa.

Vierailija
14/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hävii 1 ketju per sekunti.

Vierailija
15/15 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hävisi ketju isän iän vaikutuksesta lapsen terveyteen.