Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Samuli Edelmanilla ja Jenni Vartiaisella rakkaussuhde? Näin heidät yhdessä pari päivää sitten.

Vierailija
06.11.2018 |

Samuli ja Vesala ovat jyrkästi kiistäneet suhteen joka taisi olla vain kesäromanssi. Samuli ja Jenni lähtivät samalla autolla Jennin kämppää kohti pari päivää sitten levy-yhtiön bileistä, molemmat taisi olla selvin päin myös Jenni. Aika outoa jos Jenni nyt touhuilee tuollaista kun Hartwall areenan keikkaan on alle 2 vkoa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys, tuo ei tosiaankaan ole julkista tietoa.

Vierailija
2/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti kertomaan Seiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ap:ko oli Warnerin bileissä mukana kun tuollaista muka näki?

Vierailija
4/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se sieltä. Ihme ettei ole aiemmin kukaan huomannut. Vesalan ja Edelmanin poikkeavan avoin nuoleskelu keskellä katua ja Valamon luostarin pihalla olivat vain kulissia ja showta jotta totuus ei tulisi ilmi. Sama juttu nämä Jennin "rahkamiljonäärihuhut", pelkkää kulissia ja harhautusta nekin. No eipä siinä mitään, molemmat vapaita sinkkuja, ei tuossa mitään pahaa ole.

Vierailija
5/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniinhän se Samuli iski silmänsä Vain Elämässä. Näkyi kotisohvalle asti. Ihmettelinkin sitä väitettyä romanssia Vesalan kanssa.

Vierailija
6/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö taas.

Vierailija
7/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-n selostus on todella epäuskottava. Hänen olisi pitänyt itse olla mukana niissä juhlissa ja vielä kuulla mihin Jenni ja Samuli autolla olisivat lähteneet. Aivan huuhaata taas tämäkin.

Vierailija
8/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis touhuilee mitä? Panee? Ei kai se ääntä vie? Päinvastoin.

Vierailija
9/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
10/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tarinan perusteella en näe muuta mahdollisuutta kuin että suhde on. Nykyään aina kun näkee kaksi tai useamman ihmisen yhdessä ja vielä matkalle jonnekin, suhde se on. Ei muita vaihtoehtoja.

Vierailija
11/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa on ihmetelty aiemminkin vauva-palstalla...jo vuonna 2015.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4473483/ketju/onko_totta_etta_samuli_ed…

Vierailija
12/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko Edelman Suomessa? Jos sillä ei ole kämppää niin voihan se olla että on Jennillä ihan vain väliaikaismajoituksessa.

Vierailija
13/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen nähnyt sinun juttelevan pomosi kantta, onko teillä rakkaussuhde?

Vierailija
14/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko Edelman Suomessa? Jos sillä ei ole kämppää niin voihan se olla että on Jennillä ihan vain väliaikaismajoituksessa.

Samuli muutti perheensä kanssa Maltalta Suomeen jo vuonna 2015. Erosi vaimostaan 20v avioliiton jälkeen keväällä 2018. On kyllä hankkinut oman asunnon jo keväällä. Sen sijaan en yhtään väitä vastaan etteikö Jenni ja Samuli olisi lähteneet yhdessä bileistä esim.käymään jossain. Ovat olleet hyviä ystäviä jo vuodesta 2004.

Vierailija
15/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olin mukana tarjoilemassa Warner M bileissä. Ei kyllä vaikuttanut pelkältä ystävyydeltä Jennin ja Samulin yhteys. JA kyllä: olivat menossa Jennille yöksi. Sitä paitsi heidän suhteensa on vaiettu salaisuus ollut jo kauan, sisäpiiri on mukana juonessa kehittämässä näitä Salmenkivi-Vesala -tyyppisiä kulisseja. Ja Seiska on mukana jutussa. Se oli Jenni jonka takia Samppa erosi vaimostaan, ei Vesala.

Vierailija
16/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olin mukana tarjoilemassa Warner M bileissä. Ei kyllä vaikuttanut pelkältä ystävyydeltä Jennin ja Samulin yhteys. JA kyllä: olivat menossa Jennille yöksi. Sitä paitsi heidän suhteensa on vaiettu salaisuus ollut jo kauan, sisäpiiri on mukana juonessa kehittämässä näitä Salmenkivi-Vesala -tyyppisiä kulisseja. Ja Seiska on mukana jutussa. Se oli Jenni jonka takia Samppa erosi vaimostaan, ei Vesala.

No sua ei ainakaan enää kutsuta duuniin mihinkään julkkismestoihin, juoru-ä m m ä.

Vierailija
17/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no nyt moni kuulemani asia loksahtaa kohdalleen.

Vierailija
18/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monia naisia ja miehiä "yhdessä" ilman että heillä on sexisuhde.

Vierailija
19/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu. Muuten ihan hyvä mutta ei Warnerilla mitään bileitä parin päivän sisään ole ollut. +Jenni näytti olevan töiden parissa koko viikonlopun, tanssiharjoituksissa ja keskusteluohjelman kuvauksissa nyt ainakin.

Suosittelen käymään silmä- ja korvalääkärissä jos näet ja kuulet mitä sattuu.

Vierailija
20/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuu. Muuten ihan hyvä mutta ei Warnerilla mitään bileitä parin päivän sisään ole ollut. +Jenni näytti olevan töiden parissa koko viikonlopun, tanssiharjoituksissa ja keskusteluohjelman kuvauksissa nyt ainakin.

Suosittelen käymään silmä- ja korvalääkärissä jos näet ja kuulet mitä sattuu.

Itse asiassa kyllä oli Warnerilla kokoontumiset sunnuntaina. Uskon kyllä mitä ap sanoo mutten usko että kyseessä olisi muuta kuin ystävien kesken ajanvietto.