Katuuko yksikään vaimo anteeksiantoaan pettäneelle aviomiehelle?
Olen kuullut paljon tarinoita vaimoilta, jotka antoivat miehensä pitkätkin salasuhteet anteeksi. Jatkoivat avioliittoa ja kaikki on kuulemma paremmin, kuin hyvin. Entä jos vuosienkaan jälkeen ei pääsekään yli? Kaduttaako tuhlatut vuodet? Entä jos mies ei osaakaan olla uskollinen ja vaimo pettyy uudestaan ja uudestaan?
Kertokaa kokemuksia. Ei haukkumisia, eikä solvaamisia, vaan rehellistä avautumista.
Kommentit (4)
Olen aina sanonut miehelleni, että rakastan häntä niin paljon, että antaisin pettämisen varmasti anteeksi. Ei ole pettänyt.
Mutta ystäväni mies petti ystävääni.
Heillä on ollut kauhean raskasta. Nainen luuli, että pystyy antamaan anteeksi ja unohtamaan. Ei ole pystynyt. Kaikki riidat päättyvät lopulta vi**uiluun toisesta naisesta, seksi ei tunnu enään samalta. Eikä sitä juuri olekaan enään. Nainen epäilee jatkuvasti miehensä uskollisuutta. Puhelimia ratsataan öisin salaa puolin ja toisin. Riidat äityvät tosi pahoiksi. Jopa lapset ovat alkaneet oirehtia. He aistivat vanhempien ongelmat ja käytöshäiriötä on kaikilla heidän lapsilla.
En antaisi anteeksi minkäänlaista petosta, joten ei tarvitsisi vatvoa.
Koetin antaa anteeksi, mies petti ympäripäissään vanhan säädön kanssa bileissä. Annoin itselleni vuoden armonaikaa katsoa, onnistunko pääsemään pettämisestä yli. En onnistunut ja mies ei osannut käyttäytyä luottamuksen arvoisesti, joten erosimme. Kadun kyllä tuhlattua aikaa ja tunteita, vaikka toisaalta nyt olen viisaampi. Tiedän, että minun kohdallani pettämisen unohtaminen tuskin onnistuu, vaikka kuvittelin olevani suhteellisen ymmärtäväistä sorttia.
Kannatti antaa anteeksi kännisekoilu. Olemme olleetnyt 20 v. naimisissa. Sekoilu sattui 18 v. sitten.