Minua sanotaan todella seksikkääksi, haluatteko kysyä jotain?
Olen kuullut tämän usealta taholta, suoraan sanottuna ja muiden kautta. Olen kuulemma myös huippu sängyssä.
Vastaan kysymyksiin. Saa myös tylyttää, ei haittaa.
Kommentit (52)
No ihan vaan, että luuletko, että olet jotenkin ainutlaatuinen? :D Eiköhän tuota saa kuulla suunnilleen joka toinen.
Sitä paitsi edes jonkinlainen suodatin kannattaisi rakentaa. Ihan kaikkea ei kannata uskoa, mitä sanotaan ;)
Vierailija kirjoitti:
No ihan vaan, että luuletko, että olet jotenkin ainutlaatuinen? :D Eiköhän tuota saa kuulla suunnilleen joka toinen.
Sitä paitsi edes jonkinlainen suodatin kannattaisi rakentaa. Ihan kaikkea ei kannata uskoa, mitä sanotaan ;)
Ainakin pari miestä on sanonut, että mä olen liian kuuma, eihän mun vieressä pysty edes nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin pari miestä on sanonut, että mä olen liian kuuma, eihän mun vieressä pysty edes nukkumaan.
Hanki tuuletin.
Vierailija kirjoitti:
Kas sulle meeldib hemorroidid? Minu on valusad. Nii palju verd!
Vapaa Ukraina?
En näe tuossa mitään ihmeellistä. Ilmeisesti kuvittelet olevasi jotenkin poikkeuksellinen? Kyllä muakin on sanottu seksikkääksi ja lumoavaksi ja vaikka mitä, mutta ei nouse päähän kun tajuan että niinhän kaikille sanotaan. Vai pokaileeko joitain naisia miehet tyyliin "aika mitäänsanomaton olet, mutta voishan sua tuupata paremman puutteessa...". Niin, olenpa muuten minäkin yli 40v ja kuten sinullakin kymmeniä eripituisia seksisuhdeita ollut ja monin verroin enemmänkin olisi ollut tarjolla. Kuten lähes kaikilla joita kiinnostaa! Typerää luulla että niillä joilla on ollut vain muutamia suhteita ei olisi ollut tarjontaa. He vain valitsevat parinsa korkeammilla kriteereillä.
Mua on pantu pienestä asti, vaikka en edes ole kiinnostunut seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on ollut kiire kotiin vaimon luo.
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään ihmeellistä. Ilmeisesti kuvittelet olevasi jotenkin poikkeuksellinen? Kyllä muakin on sanottu seksikkääksi ja lumoavaksi ja vaikka mitä, mutta ei nouse päähän kun tajuan että niinhän kaikille sanotaan. Vai pokaileeko joitain naisia miehet tyyliin "aika mitäänsanomaton olet, mutta voishan sua tuupata paremman puutteessa...". Niin, olenpa muuten minäkin yli 40v ja kuten sinullakin kymmeniä eripituisia seksisuhdeita ollut ja monin verroin enemmänkin olisi ollut tarjolla. Kuten lähes kaikilla joita kiinnostaa! Typerää luulla että niillä joilla on ollut vain muutamia suhteita ei olisi ollut tarjontaa. He vain valitsevat parinsa korkeammilla kriteereillä.
Viisaita sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä käy kateeksi... mun seksikkyyttä hehkuttaa vuodesta toiseen sama mies.
Eikö ällötä vieraat ja vähemmän viehättävät kuolaavat ukot?
Mistä johtuu, että kukaan ei ole kanssasi pysyvästi nauttimassa seksikkyydestäsi?Vähän kyllä katkeruus paistaa tekstistä läpi... vai miksi koet tarvetta korostaa omaa parisuhdettasi? Epävarmuus, pahaolo, katkeruus?
Useasti on todettu, että fiksun ihmisen on vaikeampi löytää parisuhde, koska heillä on vaatimuksia puolisoilleen.
Miksi ylipäätänsä oletat, että se on mies joka olisi päättänyt olla pysymättä pysyvästi yhdessä?
Ei sillä, moinen asennevamma taitaa olla useammallakin varsinkin parisuhteessa olevalla NAISELLA, mikä lisää ihmetystä.
-sivusta ihmetellen
Sivusta minäkin. Saavutuksiako ketjussa vertailtiin vai paremmuutta?
Ap:n mopo keulii, kun ei ole löytänyt pysyvää ja kumppanit vaihtuu. Hänen sänkyynsä pääsee kehumalla. Tuo toinen kertoo, että ei ole tarvetta koko kylän polkea, kun on yksi hyvä rinnalla pysynyt ja hyvin menee.
Kumpi keulii enemmän?
Ne on varmaan kuumia aaltoja...