Minua sanotaan todella seksikkääksi, haluatteko kysyä jotain?
Olen kuullut tämän usealta taholta, suoraan sanottuna ja muiden kautta. Olen kuulemma myös huippu sängyssä.
Vastaan kysymyksiin. Saa myös tylyttää, ei haittaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ap, meillä on yhteistä. Flirttaileva olemukseni ärsyttää monia, varsinkin naisia ja sitten miehiä, kun ei olekaan mitään. Minkäs tälle voi.
Olet urbaani legenda.
Muakin on sanottu, moni on sanonut, tarkemmin ajatellen kaikki. En ajatellut sen merkitsevän mitään vaan olen aina olettanut, että miehet sanovat niin kaikille.
Voin mäkin vastailla, jos ketään kiinnostaa. Tuskin kiinnostaa.
N47
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä kuvaa sinua parhaiten?
- helppo
- helpompi
- helpoin
Ei ainakaan vaikeasti tavoiteltava.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole löytänyt pysyvää kumppania itsellesi?
Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa, joista pisin kesti 12 vuotta. Erosimme kun kasvoimme erillemme. Nyt olen jonkinlaisessa tapailu-ystävyyssuhteessa. En ole rakastunut niin että haluaisin tästä vakavampaa.
Eipä käy kateeksi... mun seksikkyyttä hehkuttaa vuodesta toiseen sama mies.
Eikö ällötä vieraat ja vähemmän viehättävät kuolaavat ukot?
Mistä johtuu, että kukaan ei ole kanssasi pysyvästi nauttimassa seksikkyydestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että kukaan ei ole kanssasi pysyvästi nauttimassa seksikkyydestäsi?
Vähän kyllä katkeruus paistaa tekstistä läpi... vai miksi koet tarvetta korostaa omaa parisuhdettasi? Epävarmuus, pahaolo, katkeruus?
Useasti on todettu, että fiksun ihmisen on vaikeampi löytää parisuhde, koska heillä on vaatimuksia puolisoilleen.
Miksi ylipäätänsä oletat, että se on mies joka olisi päättänyt olla pysymättä pysyvästi yhdessä?
Ei sillä, moinen asennevamma taitaa olla useammallakin varsinkin parisuhteessa olevalla NAISELLA, mikä lisää ihmetystä.
-sivusta ihmetellen
Millainen tyyli sulla on? Oletko näitä irtoripsi- ja tukkatyttöjä tatskoilla vai jotain omaperäisempää?
Mikä on suosikkiasentosi?
Vierailija kirjoitti:
Millainen tyyli sulla on? Oletko näitä irtoripsi- ja tukkatyttöjä tatskoilla vai jotain omaperäisempää?
Mikä on suosikkiasentosi?
Ei ole irtoripsiä eikä tukkalaitteita. Tykkään neuleista ja farkuista, esimerkiksi Filippa K:n ja Zaran vaatteista. Ei ole tatuointeja.
Suosikki asento on takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että kukaan ei ole kanssasi pysyvästi nauttimassa seksikkyydestäsi?Vähän kyllä katkeruus paistaa tekstistä läpi... vai miksi koet tarvetta korostaa omaa parisuhdettasi? Epävarmuus, pahaolo, katkeruus?
Useasti on todettu, että fiksun ihmisen on vaikeampi löytää parisuhde, koska heillä on vaatimuksia puolisoilleen.
Miksi ylipäätänsä oletat, että se on mies joka olisi päättänyt olla pysymättä pysyvästi yhdessä?
Ei sillä, moinen asennevamma taitaa olla useammallakin varsinkin parisuhteessa olevalla NAISELLA, mikä lisää ihmetystä.
-sivusta ihmetellen
Hyvä huomio tämä! t. ap
Kyllä mun täytyy olla todella kuuma pakkaus, kun vuodesta toiseen kirjoitellaan tälläkin palstalla! Sanokaa mitä sanotte.
Mistä isket miehiä? Netistä, rafloista?
Millä tavalla olet hyvä sängyssä? Mitä teet?
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Ja silti ihmeellisesti seksuaalisuuteni jaksaa puhuttaa. Vuodesta toiseen.
Kas sulle meeldib anaalseks? Kas te kasutate kondoome? Kas sa neelasid? Kunagi oli kolmekordne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Ja silti ihmeellisesti seksuaalisuuteni jaksaa puhuttaa. Vuodesta toiseen.
Tiedän tunteen. Olo on kuin mangolla vitriinikaapissa hedelmäosaston nähtävyytenä.
Kyllä niin varmaan sanotaankin kaikille helpoille naisille ja helpoilla naisilla on paljon kumppaneita.
En mitenkään erityisesti iske miehiä tai vietä seksintäyteistä elämää.
Sängyssä olen kuulemma sensuelli ja innostunut. Tykkään seksistä kyllä mutta silloin jos kumppania kohtaan on jotain tunteita.
t. ap
Ei tästä nyt syntynyt oikein järkevää keskustelua. Pointtini on, että seksikkyys ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan tulee jostain sisältä.
Tylsää huomata myös, että välittömästi pääsin helpoksi ja jopa epäiltiin maksulliseksi.
Luottakaa itseenne ja ajatelkaa seksiä vuorovaikutuksena ja tunteiden osoituksena.
Hyvää illanjatkoa!
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla olet hyvä sängyssä? Mitä teet?
Olen kuuma: ruumiinlämpöni nousee yli 39 astetta.
Mikä näistä kuvaa sinua parhaiten?
- helppo
- helpompi
- helpoin