Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ottanut 1g panadol menkkakipuihin eikä MITÄÄN vaikutusta! Voinko ottaa nyt Burana capsin perään?

Vierailija
06.11.2018 |

Ei auta hemmetti mitään tuo panadol. Tosi surkeaa en enää sitä ainakaan ota. Burana-caps mulla on aina auttanut ja mietinki nyt, että voinko vetästä sen vielä tähän perään? Muuten ei tule tästä päivästä valmista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auta menkkakramppeihin kuin Burana 800.

Vierailija
22/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ehdottomasti painaa mieleen tuo pronaxen. Sille on varmasti tarvetta jatkossa. Kyseisen lääkkeenkö saa nykyään ilman reseptiä? Olen menossa apteekkiin asiaa kyselemään, mutta kysynpä nyt jo tässäkin. :)

Ap

Kyllä, 250 mg naprokseenia sisältävää Pronaxenia saa nykyään ilman reseptiä :) On huomattavasti Buranaa tehokkaampi lääke mihin tahansa kipuun, plus erityisvaikutuksena kuukautiskipuun vähentää kohdun supistelua ja vuodon määrää. Yksi tabletti vaikuttaa yli 10 tuntia kun joku Burana alkaa 4-6 tunnin jälkeen hiipua. 

Itselleni tämä lääke oli pelastus ortopedisen leikkauksen jälkeen. Tässä maassa pelätään ilmeisesti riippuvuutta niin paljon, että edes leikkauskipuun ei saa kunnon lääkettä. Ota buranaa ja panadolia oli ohje. Onneksi tuttu tiesi tämän Pronaxenin ja sillä leikkauksen jälkikivutkin tasoittuivat siedettävälle tasolle. 

Ai niin yksi miinus tällä lääkkeellä on: vaikutus alkaa huomattavasti hitaammin kuin ibuprofeenilla. Maksimaalinen kivunlievitysteho tulee vasta 1,5-2 tuntia lääkkeen ottamisesta, sitä ennenkin alkaa kyllä jo vähän helpottaa toki. Joten kannattaa ottaa Pronaxen heti ensikouristuksiin tai kipuihin että ehtii alkaa vaikuttaa ennen kuin on kamalat tuskat päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en muista mikäköhän särkylääke se oli josta minulle tuli kamalan huono olo joskus. Otin päänsärkyyn ja päänsärky ei ole minulla muuten sellaista että etoo ja oksettaa mutta siitä lääkkeestä tuli selvästi kuvottava olo.

Ei ollut peruslääke eli Para-tabs tai Burana.

Olikohan se Pronaxen vai Ketorin? Kellään kokemusta?

Vierailija
24/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen rasittaa munuaisia ja toinen maksaa. Kannattaa miettiä onko muita kuureja tai syitä olla rasittamatta jompaa kumpaa.

Vierailija
25/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranalla saat ainakin vatsahaavan. Fiksuinta olisi nostaa kipukynnystä.

Vierailija
26/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät reseptin Miranax 550 mg.

Vierailija
27/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kuukautiskipu on ekana päivänä suunnilleen samaa luokkaa kuin oli kivut synnytyksenaikaisissa supistuksissa. Ei taida sellaista lääkkeetöntä keinoa ollakaan että saisin niin korkean kipukynnyksen että pystyisin esim. keskittymään työhön, kun kohtu kouristelee kuin olisin synnyttämässä.

On totta että tulehduskipulääkkeet lisää maha- ja suolistoverenvuodon riskiä mutta satunnaiskäyttö tyyliin menkkojen alkupäivinä ei perusterveelle ole järin suuri riski silti.

Vierailija
28/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

burana 400 auttaa- 1-2 tablettia- ps ota vaan burana caps

Vierailija
29/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei onneksi ole tällaisia päiviä kuin 1-2 päivää vaan. Luojan tähden.

Hormonikierukalla saisi helpotuksen, mutta en haluaisi ylimääräistä hormonia kehooni.

Ap

Uudet hormonikierutkathan ovat vähähormonisia, ja niiden avulla kuukautiset jää vähäisiksi ja voivat loppua vähitellen kokonaan vaikkei olisi menopaussiaikakaan vielä.

Vierailija
30/31 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kuukautiskipu on ekana päivänä suunnilleen samaa luokkaa kuin oli kivut synnytyksenaikaisissa supistuksissa. Ei taida sellaista lääkkeetöntä keinoa ollakaan että saisin niin korkean kipukynnyksen että pystyisin esim. keskittymään työhön, kun kohtu kouristelee kuin olisin synnyttämässä.

On totta että tulehduskipulääkkeet lisää maha- ja suolistoverenvuodon riskiä mutta satunnaiskäyttö tyyliin menkkojen alkupäivinä ei perusterveelle ole järin suuri riski silti.

Happosalpaajia suojalääkkeeksi, mutta sitten tulee taas toiset vaivat ja taudit. Suo siellä vetelä täällä. Trisyklisillä masennuslääkkeillä voit nostaa kipukynnystä, samoin kuin terapialla. Ne kuitenkin vaativat aikaa ja opettelemista.

Vierailija
31/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ehdottomasti painaa mieleen tuo pronaxen. Sille on varmasti tarvetta jatkossa. Kyseisen lääkkeenkö saa nykyään ilman reseptiä? Olen menossa apteekkiin asiaa kyselemään, mutta kysynpä nyt jo tässäkin. :)

Ap

Kyllä, 250 mg naprokseenia sisältävää Pronaxenia saa nykyään ilman reseptiä :) On huomattavasti Buranaa tehokkaampi lääke mihin tahansa kipuun, plus erityisvaikutuksena kuukautiskipuun vähentää kohdun supistelua ja vuodon määrää. Yksi tabletti vaikuttaa yli 10 tuntia kun joku Burana alkaa 4-6 tunnin jälkeen hiipua. 

Itselleni tämä lääke oli pelastus ortopedisen leikkauksen jälkeen. Tässä maassa pelätään ilmeisesti riippuvuutta niin paljon, että edes leikkauskipuun ei saa kunnon lääkettä. Ota buranaa ja panadolia oli ohje. Onneksi tuttu tiesi tämän Pronaxenin ja sillä leikkauksen jälkikivutkin tasoittuivat siedettävälle tasolle. 

Minulle määrättiin leikkauskipuihin 500 mg naprokseeni + 1 g Para-Tabs. Toimi.

Burana aiheuttaa minulle refluksia ja närästystä. Mikään muu ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän