Mistä apua laihdutukseen?
Minulla on tarvetta laihduttaa 15 kiloa, olen jo 10 vuotta yrittänyt mutta en onnistu. Nämä ovat vanhoja kiloa, uusia ei ole tullut. Eli ruokavalio on kunnossa enkä voi siitä enään napsia pois muuten tulee nälkä.
En todellakaan enään tiedä mitä tehdä. Ihan terveysyistä pitää saada paino alas.
Kommentit (2)
Ota kropastasi kuvia mahdollisimman epäimartelevissa kuvakulmissa, tajuat miten hirveältä näytät. Kirjoita päiväkirjaan ylös aloituspainosi+mittasi ja seuraa kerran viikossa edistymistäsi. Juo paljon vettä ja syö paljon kasviksia. Sokeri KOKONAAN pois. Mulla ei toimi jos ajattelisin että "no jos nyt yhen karkkipussin ostan"; se ei tule jäämään yhteen joten kokonaan pois.
Mä havahduin valitettavasti vasta kun paino nousi lievän ylipainon puolelle. Hikoilen nykyään hirveästi ja hiki haisee järkyttävältä! Nukun edelleen, marraskuussa ikkuna auki koska olen muuten litimärkä hiestä. Käytän ulkona ohutta takkia kun muut vetävät jo talvitakeissa. Ei koskaan ollut tätä ongelmaa hoikkana. Lisäksi nivuseni ovat jatkuvasti litimärät hiestä ja haisevat hirveältä, reidet hinkkaavat yhteen ja ovat vereslihalla. Ei myöskään näitä ongelmia hoikkana. Kaksi jätesäkkiä vaatteita lentänyt roskiin koska eivät mene päälle.
Nyt olen saanut muutamassa viikossa 3 kg pois, vielä 15-20 kg pudotettavaa. Katselen kuvia vanhasta hoikasta kropastani ja vertaan nykyiseen; en löydä nykyisestä kropastani yhtäkään asiaa josta pidän. Lihavuus ei ole tuonut mulle YHTÄKÄÄN hyvää asiaa, ainoastaan huonoja joten miksi haluaisin olla läski? En keksi yhtäkään syytä.
Lataa puhelimeesi Fat secret - sovellus? Se on hyvä tapa tarkkailla mitä syö. Ainoa joka mulla toimii.