Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ja elää "2min miehen" kanssa?

Vierailija
06.11.2018 |

Jos miehen yleisin kesto seksissä olisi noin 1-2min niin olisiko se sinulle ongelma? Pitäisitkö tällaista miestä kunnon miehenä jota voisit haluta ja arvostaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tällainen kahden minuutin mies, eikä se arvostustani häneen laskenut. En tosin halunnut jatkaa hänen kanssaan, se oli ”survaisi ja suihkuun”, ei toivoakaan omasta nautinnosta, jonka yhdynnässä normaalisti saan ja jonka haluan saada.

Miehenä se ei tehnyt hänestä arvottomampaa.

Vierailija
2/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en..! Mitä sellaisella tekee..:D naisen nautinto ei tule 1 min. Sama jos miehellä on prinssinakki niin ei sillä ikävä kyllä tee yhtään mitään..en halua olla pinnallinen, mutta kyllä nämä asiat vaikuttavat. Muutaman kerran miehellä on ollut pieni niin on pitänyt sitten vaan vaivaantuneena yrittää saada mies aikaisin aamusta lähtemään. Kerran tällainen yksi sanoi kun sanoin että menen lenkille vielä tänään ja pitää valmistautua työviikkoon: "Tuo oli tuollainen, että lähde jo..". Jännä jos ei mies rivien välistä tajua kalppia menemään, vaan jää sunnuntaina johkin kahteen röhnäämään darraisena viereen..itse ainakin poistun aikaisin miehen luota vähin äänin varmuuden vuoksi, ellen tykkää miehestä ja hänkin pyytää jäämään luokseen on eri asia ja juttu vaikka johtaa pidemmälle. Mutta kyllä..koolla ja kestokunnolla ON merkitystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Matka on määränpäätä tärkeämpi. Yhdyntä ei anna minulle mitään.

Vierailija
4/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en..! Mitä sellaisella tekee..:D naisen nautinto ei tule 1 min. Sama jos miehellä on prinssinakki niin ei sillä ikävä kyllä tee yhtään mitään..en halua olla pinnallinen, mutta kyllä nämä asiat vaikuttavat. Muutaman kerran miehellä on ollut pieni niin on pitänyt sitten vaan vaivaantuneena yrittää saada mies aikaisin aamusta lähtemään. Kerran tällainen yksi sanoi kun sanoin että menen lenkille vielä tänään ja pitää valmistautua työviikkoon: "Tuo oli tuollainen, että lähde jo..". Jännä jos ei mies rivien välistä tajua kalppia menemään, vaan jää sunnuntaina johkin kahteen röhnäämään darraisena viereen..itse ainakin poistun aikaisin miehen luota vähin äänin varmuuden vuoksi, ellen tykkää miehestä ja hänkin pyytää jäämään luokseen on eri asia ja juttu vaikka johtaa pidemmälle. Mutta kyllä..koolla ja kestokunnolla ON merkitystä!

Seksi = yhdyntä

Vierailija
5/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Matka on määränpäätä tärkeämpi”? Mikä ihmeen matka, jos se kestää kaksi minuuttia?

Vierailija
6/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Siinäkin on 1-2 min liikaa.

Vierailija
7/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Matka on määränpäätä tärkeämpi”? Mikä ihmeen matka, jos se kestää kaksi minuuttia?

Sitä matkaa taidetaan kutsua esileikiksi?

Vierailija
8/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenpana en, nykyään se olisi jopa suotavaa.

Vierailija
9/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä seksin pitäisi loppua miehen ejakulaatioon? Seksi on muutakin kuin yhdyntä. En voisi olla miehen kanssa, jonka mielestä seksi on pelkkää yhdyntää ja jota ei kiinnostaisi minun miellyttämiseni yhtään. Myös edellyttäisin, että hän yrittäisi hoitaa ongelmaansa. Siihen on keinoja. Mutta se jos tosiaan olisi survaisu ja suihkuun, niin se olisi moimoi aika pian.

Vierailija
10/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä on siis määränpää? Mikäs orgasmi sitten on?

Vierailija
11/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. katseet, kosketus, kädet, sormet, suu, jne vain mielikuvitus on tällä matkalla rajana. Naisista vain 20-25 % saa orgasmin yhdynnässä.

Vierailija
12/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka on sitä orgasmiakin tärkeämpi. Ilman orgasmiakin seksi voi tuntua hyvältä ja olla hyvää. Kannataa kokeilla eikä väkisin jyystää sen orgasmin eteen :D

Vierailija
13/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = yhdyntä

Öö? Aijaa..daa. Mutta ei ole yhtäkuin nauttiiko nainen, jossa tässä oli kyse :D!

Vierailija
14/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä seksin pitäisi loppua miehen ejakulaatioon? Seksi on muutakin kuin yhdyntä. En voisi olla miehen kanssa, jonka mielestä seksi on pelkkää yhdyntää ja jota ei kiinnostaisi minun miellyttämiseni yhtään. Myös edellyttäisin, että hän yrittäisi hoitaa ongelmaansa. Siihen on keinoja. Mutta se jos tosiaan olisi survaisu ja suihkuun, niin se olisi moimoi aika pian.

Naisetkin tuntuu olevan melko yhdyntä keskeisiä.

Vierailija
15/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olenkin ollut jo 16 vuotta kimpassa. Munalla jyystämisestä (kenenkään kanssa) en ole koskaan pitänyt, orkut saanihan muulla tavalla. 

Vierailija
16/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ongelma, ja sitä lähdettäisiin ratkaisemaan yhdessä. Keinoja on, jos vain on halua. Jos taas halua ratkaista ongelmaa ei olisi vaan mies olisi tyytyväinen tilanteeseen niin se olisi sitten eri asia. Jos mikään ei auttaisi miehen kestoon itse yhdynnässä, niin ratkaisu voisi olla sitten vaikka minulle orgasmi muulla tavalla. Saan orgasmin myös pelkässä yhdynnässä helpostikin, ja se on minulle ehdottomasti mieluisin tapa, mutta jos se ei olisi mahdollista niin ei se nyt mikään maailmanloppu olisi, eikä syy eroon missään nimessä jos kaikki muu on kunnossa.

Vierailija
17/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka on sitä orgasmiakin tärkeämpi. Ilman orgasmiakin seksi voi tuntua hyvältä ja olla hyvää. Kannataa kokeilla eikä väkisin jyystää sen orgasmin eteen :D

Jaa, orgasmilla ei ole siis nimeä. Meillä se menee näin:

Esileikki = pakkaaminen

Yhdyntä = matka

Orgasmi = määränpää

En harrastaisi seksiä jos en saisi orgasmia. Nuorena syyllistyin siihen, että annoin, vaikka en saanut itse. Nykyään saan aina mieheni kanssa, joka ottaa minut huomioon siinä yhdynnän aikanakin eikä ainoastaan nuolaise ja sitten survaise.

Ei ihmekään ettette pidä yhdynnästä, jos kaikki hyvä tapahtuu siinä esileikin aikana. Loput on sitten sitä pakollista jyystöä.

Vierailija
18/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin tuntuu olevan melko yhdyntä keskeisiä.

No, eikö ole hyvä että on? ;D Jos ei olisi niin olis seksi miehillekkin aika tylsää lahnojen kanssa. Saa naisetkin olla  omasta nautinnostaan kiinnostuneita..exällä oli iso, mutta levossa aivan minimuna..samoin yhdellä, jota tapailin..että ei se mini aina tarkota surkean pientä pelikuntoa, jos vaijeri venyy tosi paikan tullen..aina kun sitä tarvitsee :D

Vierailija
19/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa eka mut ja sit oma minsan parin suoritus. Toimii hyvin.

Vierailija
20/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi = yhdyntä

Öö? Aijaa..daa. Mutta ei ole yhtäkuin nauttiiko nainen, jossa tässä oli kyse :D!

Nainen voi nauttia vaikka yhdyntä kestäisi sen pari minuuttia. Seksi kun on kaikkea muuta kuin iso k***i.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi