Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ilmoitat töihin, että olet sairaana, niin odotetaanko töissä kuitenkin, että

Vierailija
06.11.2018 |

hoitelet kotoa käsin työasioita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ammatissa oikein voi kotoa käsin töitä tehdä 

Vierailija
2/8 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Toisaalta yleensä on itsellekin helpompaa hoitaa pois ne, mitä pystyy, koska muuten töihin palaaminen sairasloman jälkeen olisi raskasta. Suurin osa töistäni on sellaisia, ettei niitä kukaan muu pysty tekemään.

Vierailija
4/8 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun odotetaan tekevän hommani tavalla tai toisella. Ketään ei kiinnosta miten ja milloin kunhan olen saanut kaiken valmiiksi siihen mennessä kun tallustan asiakkaalle ja hoidan siellä hommat kunnialla.

Vierailija
5/8 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska työni on sellainen, etten voi sitä kotoa tehdä, vaan mun olisi oltava ihan fyysisesti siellä työpaikalla.

Vierailija
6/8 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä odottaa. Olen esimies, ja aina soi puhelimet, sähköpostia ja tekstiviestiä tulee. Toki teen töitä kotonakin sairaana, jos jaksan. Tänään ylityövapaa. Näillä vapailla en vastaa työpuheluihin, koska niitä on ehkä kerran kuussa yksi päivä.

Vierailija
7/8 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu kotoakäsin. Ei lastenhoito, eikä huvipuistolaitteiden ajo.

Vierailija
8/8 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oppitunnit pitäisi suunnitella uudestaan niin, että sijainen voi ne vetää. Wilmaa pitää lukea, koska vanhemmat pahastuvat, elleivät merkinnät ja muut ole ajan tasalla. Ihan oikeasti, on paljon vanhempia, jotka ottavat herneen nenään, jos oppilaan poissaolo on päivän verran punaisella, vaikka he ovat ilmoittaneet sairaudesta. 

Opettajat ovat yksi vähiten saikuttavista ammattiryhmistä juuri siksi, että usein on helpompi vain mennä sinne töihin kuin alkaa miettiä b-suunnitelmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä