Modeemi pois päältä yöksi vai ei?
Kommentit (26)
Säteily vaikuttaa unen laatuun joten ehdottomasti kyllä pois päältä, ja kaikki muutkin eletkroniset laitteet myös. Paitsi puhelin tietysti pakko pitää päällä ja lähettyvillä herätyskellon takia.
Turha säteily pois. Motukan kautta möröt pääsevät hiipimään tietokoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Säteily vaikuttaa unen laatuun joten ehdottomasti kyllä pois päältä, ja kaikki muutkin eletkroniset laitteet myös. Paitsi puhelin tietysti pakko pitää päällä ja lähettyvillä herätyskellon takia.
Puhelinta ei tarvitse pitää päällä, kyllä se aamulla herättää vaikka olisi kiinnikin. Kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako ottaa vai ei?
No totta kai. Et tee sillä mitään kun palsta sulkeutuu.
Kannattaa vuorata huone myös paksuilla lyijylevyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinta ei tarvitse pitää päällä, kyllä se aamulla herättää vaikka olisi kiinnikin. Kokeile vaikka.
Riippuu puhelimesta. Jos säteily jännittää niin lentotilassa ei ole mitään lähettimiä päällä eikä siten säteilyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka alumiinifolio 29cmx20m
1,89€/kpl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkka alumiinifolio 29cmx20m
1,89€/kpl
Alumiinifolio ei toimi! Sen pitää olla aitoa tinapaperia.
Mobiili modeemi eli mokkula kannattaa irrottaa aina kun ei käytä konetta. Itsellani hajosi 180 euron Elisalta hankittu laite 2,7 kk oston jälkeen. Ei korvausta mistään. Akku turposi yht'äkkiä ja kuului kova pamahdus.
Näin nyt jälkeenpäin jostain palstalta, ettei minulla ollutta mokkulaa, joka käy myös muihin laitteisiin esimerkiksi matkalla, junassa ja siellä missä tarvitaan, kannata pitää koko ajan kiinni laitteessa.
Eli irrota käytön jälkeen mokkula/modeemisi ja sulje yöksi myös.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja foliohattu.
Vierailija kirjoitti:
Mobiili modeemi eli mokkula kannattaa irrottaa aina kun ei käytä konetta. Itsellani hajosi 180 euron Elisalta hankittu laite 2,7 kk oston jälkeen. Ei korvausta mistään. Akku turposi yht'äkkiä ja kuului kova pamahdus.
Näin nyt jälkeenpäin jostain palstalta, ettei minulla ollutta mokkulaa, joka käy myös muihin laitteisiin esimerkiksi matkalla, junassa ja siellä missä tarvitaan, kannata pitää koko ajan kiinni laitteessa.
Tuossa piti lukea 2,7 vuotta. Olisivat voineet harkita hyvitystä, jos olisi mennyt 2,6 vuotta. Mutta nyt ei. Laitteella suolainen hinta ja tehty tietysti kiinassa. Pyh.
Pois päältä ehdottomasti. Siitä tulee kaikenlaista homo-, ultra-, infra-, pierusäteilyä ihmiseen. Sen lisäksi kannattaa maadoittaa peitto kuparikaapelilla lämpöpatteriin.
Suljen modeemin yöksi, mitäpä se yksinään päälläkään olisi. Tai ehkä olisi parempi sanoa, että käynnistän sen vain siksi ajaksi kun olen kotona, vaikka en asiaa niin ole ikinä ajatellutkaan. Siitä on vain tullut tapa, että laitan sen päälle töiden jälkeen kotiin tultuani, ja suljen nukkumaan mennessä.
Minä kiskon kaikki sähkölaitteet irti nukkumaanmenoaikaan. Tiskikoneen töpseli on vähän hankala, mutta kun tunnin taistelee näiden kanssa, on mukavasti väsähtänyt ja uni tulee nopeaan. Aina on kyllä otsa ruhjeilla kun pimeässä yrittää kömpiä sänkyyn. Pomo luulee jo että mieheni on väkivaltainen.
Ehdottomasti pois päältä, muuten Trumpin lähettämä homosäteily vaikuttaa suhun kokoajan ja muutut pekka haavistoksi, joka on Illuminaatin salaliitto jotta suomi saadaan NATO:on. Mulla om aktiivihiili suodattimet netissä ja töpselissä sen lisäksi nukun kaasunaamari päässä ja tungen MP-akkuun yhdistetyt elektrodit a nukseen niin mua ei muuteta h omksi.
Homeopatia on ehdottomasti paras apu sähkösäteilyyn!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa piti lukea 2,7 vuotta. Olisivat voineet harkita hyvitystä, jos olisi mennyt 2,6 vuotta. Mutta nyt ei. Laitteella suolainen hinta ja tehty tietysti kiinassa. Pyh.
Eli siis 2 vuotta ja 8,5 kk?
Huutonaurua aloitukselle. Joku mamma taas aivan kujalla asioista. :D
Minä laitan pois päältä, jos en käytä. En näe mitään järkeä pitää kaiken maailman laitteita auki huvikseen. Ei sen kummempaa syytä.
Miksi?