Työkaveri vahtii muiden tekemisiä
Minulla on siis työkaveri, joka vahtii muiden tekemisiä tai oikeastaan vakoilee niitä. Hän käy salaa läpi muiden tekemiä töitä ja jos hän löytää niistä jotain virheitä niin tuo sen kyllä esille. Hänelle riittää valituksen aiheeksi ihan sekin, että jokin asia, jonka voi tehdä monella tavalla, on tehty eri tavalla kuin hän on tottunut tai eri tavalla kuin hän tekee. Ollaan kaikki ihan samalla nimikkeellä töissä ja samassa asemassa ja en oikein tiedä mitä tämän kanssa pitäisi tehdä. Hänen suorittamansa valvonta alkaa käydä raskaaksi.
Kommentit (24)
Työajanseuranta oli erään vanhan naisen hommia. Hän tutki ihan huvikseen, miten ihmiset leimaavat itsensä ulos ja kun ei löytänyt ollenkaan minun työkaverini leimaa, ryntäsi tämä täysin sekopää mutta omasta mielestään Täysn Korvaamaton henkilö alas työkaverini työpisteen luokse, huutaen suureen ääneen: Täällähän se XXXXXXX on, kun ei ole leimannut ollenkaan ruokatuntia! Työkaverilla oli niin kiireellinen työ sillä hetkellä (oli saatava postiin), ettei hän ehtinyt ruokatauolle ollenkaan. Sopi sitten esimiehen kanssa, että tekee sen postituksen valmiiksi ja lähtee sitten vähän aikaisemmin kotiin. Tämä ei tietenkään ole sopivaa, säännlt säännöt. Mutta siihen oli kuitenkin esimiehen suostumus ja oikeastaan vaatimuskin, koska siitä riippui tämän postituksen onnistuminen. Mutta tämä sekopää vähät välitti siitä. Huh, sanon vaan. Sama ihminen kailotti myös suureen ääneen, että on tullut jo ennen klo 7 töihin! Ja kuulin myös hänen olevan sitä mieltä, että ne jotka tulevat vasta klo 9:ään, eivät oikeastaan haluakaan tulla töihin! Välillä kyllä piti purra huulta ja pitää käsi taskussa, ettei olisi tapahtunut mitään kovin ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhunut asiasta hänen kanssaan? Tai muiden työkavereiden kanssa?
Muiden työkavereiden kanssa ollaan puhuttu ja asia häiritsee myös heitä. Hänen kanssaan en uskalla aiheesta puhua. Yritän vaan päästä hänestä jotenkin sivistyneesti eroon aina, kun hän tulee valittamaan.
ap
Sanot suoraan päin naamaa, jotta kiviäkään ei kiinnosta sun jutut.
nämä työelämän perkeleet vaikuttavat yleistyneen viime vuosien aikoina
Tuttu tyyppi. Mun työkaveri meni niin pitkälle, että kun en istunut tiettynä kyttäyshetkellä työhuoneessani, kuulutti minua keskusradion kautta. Kylläpä kyylää harmitti, kun esimies kuulutti takaisin, että olen hänen kanssaan työpalaverissa...