Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no juu, oon miäki pannu jonkun toisen naisen miehen kanssa hellsingissä vuonna 2003

Vierailija
09.05.2006 |

miäs oli p:llä alkava, piäni munanen, lätkänpelaaja. asuvat luhtitalon tyyppisessä piän kerrostalossa, jossain laakso...paikassa. vaimo oli aika pulska (olkkarin kirjahyllyn kuvasta päätellen), kersoja luultavasti kaks. tupakeittiö, pyäreä keittiön pöytä, pinnatuolit, eteisessä postikortteja ja fotoja seinällä, parveke, 2 kerros., miäs oli pitkä, hoikahko, vaimo päivätöissä, jossain toimistossa. sänky oli petaamatta, suihku kylpyammeessa ja kulahtanut suihkuverho siinä. rojua ympäri kämppää.

kadun tekosiani, olin puutteessa oleva sinkku, ällö miäs ja huono pano.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi ollut minun mieheni sillä hänellä ei ole pientä munaa.

Vierailija
2/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelästyin jo tosta laakso...paikasta , mutta mikään muu ei sitten täsmännytkään, huhhuh!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten tosta suihkuverhosta. Olikos siina sinapinkeltaasta, peessiä ja ruskiata ?

Vierailija
4/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin ja sitten tosta suihkuverhosta. Olikos siina sinapinkeltaasta, peessiä ja ruskiata ?

linjuri keskustaan lähtee tientoiselta puolelta viistosti vasemmalta. miäs esitteli mut serkkuplikkanaan naapurin mummulle, joka tuli linjuriin samaan aikaan. suihkuverhon värityst en muista. tais olla palapeili eteisessä myös. onko miähes tehnyt katutöitä?