CLUB 30 vko 19
Hei vaan naiset.
MAAHINEN lujasti voimia ja jaksamista.
HELI täällä on toinen epätoivoinen jonka lokakuussa 06 ja helmikuussa 09 syntyvät pojat voisivat olla sitten sun tyttärien sulhaset. Ja elli ei nähny yhtään ja melkeen elli näki pojan. Seuraavaksi suunnittelen mustalaisen luokse menemistä jos mulkasis mun kädestä tulevaa ja teelehtiä kohta rupean keitteleen.... Vaan oli kyllä paska säkä teillä. Toivottavasti ICSI on teille SE ratkaisu!
MINERVA älä luovuta vielä!!!! Eihän sitä tiedä vaikka sun keho nyt narrais niiden oireiden kans... vaikka kyllä mä muistan omat tuntemukset hoitojen aikana kun tuli selvät menkkaoireet...mutta silti peukkuja ja plussatuulia!!!
VUPII hieno homma että sain hyvän syyn syödä pullaa ja ottaa santsikierros parin päivän päästä ihan sun kunniaks!!!
SUVIS huiskutukset piiiitkästä aikaa (0/
NURU huiskutukset myös \0)
LEIA teillä taitaa kuiteski raksa hommat olla voiton puolella?
LUMIVAIPPA mites menee?? Minäkin olen ihan samaa mieltä, että öisin 01-02 välillä vois sataa paitsi niinä päivinä jos on bilettämässä vois olla tyyni sää koko yön ja ihan aamutuimaan vois hieman ripsauttaa ;)
SANNIANNIINA voi hitsi. Täältä lähtee sitten megaluokan lohtuhali (((((0))))) jaksamista ja tulevaisuuteen plussatuulia jookos.
ROSEMARY miten sulla? Vai onko mulla sun piinakuulumiset menny ihan ohi..... Toivottavasti sieltä tulee jatkoa Vupiin aloittamalle pulla-aallolle....
ON /.\ Ei kummempia kuulumisia, KP 9 (tais kääntyä jo 10 puolelle) ja kierto oli nyt 26pv kun ed. oli 25. Joten ei M-m tienny ainakaan tän vuoden lokakuun kohtaloa.... :( mutta kyllä se vielä joskus onnistuun, sen ON pakko onnistua.....
Aurinkoisempaa kevätta ja positiivisia tuulia kaikille.
Kommentit (25)
Olipas mukava, kun Tirppakin palasi joukkoomme.
Kovasti olen kaivannut sinun kirjoituksia, sulla ja Helillä kun on tuo sana hallussa!!
Kiitoksia vielä tsempityksestä, mutta pessimistinen olen.
Hieman olin havaitsevani jotain rusehtavaa vuotoa tänään ja oireet edelleen samat.
Jos mennään samassa aikataulussa kuin edellisessä hoidossa, niin lauantaina alkaisi kunnon vuoto, luget pitää vuodon poissa.
En ole kuitenkaan uskaltanut jättää niitä pois vielä...
Siitepölyallergia on iskenyt oikein kunnolla, silmät turvoksissa ja nenä valuu. Tänään sain lääkkeet ja maksoivat vain 3 euroa, kun maksukatto täynnä, jotain iloa siis elämään.
Kohta jumppaan purkamaan agressio, pitänee antaa omalle romulle keholla kyytiä..
Ja juoksuharjoitukset jatkuu!
Maahiselle oikein iso lohtuhali! Ei ollut kivoja uutisia siellä ollenkaan!
Vupiille taas isot onnittelut! Ihanaa että täällä jollakin onnistaa!
Omaa napaa ei ole tullut kauheasti mietittyä, kun on ollut kaikenlaista muutakin ajateltavaa. Koiraa ikävöin vieläkin, mutta elämä alkaa taas sujua. Viime kierto oli ennätylyhyt - vain 24 päivää... mitäköhän sekin meinaa??? Kivut yltyvät koko ajan ja olenkin tosi tyytyväinen että lapa on jo ensi viikon keskiviikkona. Tosin kyllä tuo samalla hieman pelottaakin...
Anteeksi kaikille, etten tällä hetkellä kauheasti jaksa kommentoida kuulumisianne - olen kyllä lukenut tätä pinoa ja elännyt mukananne, kirjoittaminen vain on ollut aika vaikeata!
Eipä tuottaneet clomit tulosta toisellakaan kerralla. Ei auttanut muhkea limis, eikä kaksi follikkelia. Nyt kp2 :( Täytyy sanoa että ottaa päähän. Olen yrittänyt aivopestä itseni uskomaan, että parempi oliskin plussata vasta kesän jälkeen, että ei mene hyvät terassikelit hukkaan. Voitte arvata, että en ole tässä kovin hyvin onnistunut. Ensi viikolla olisi sitten vuorossa ssg, ja olen tietysti lukenut tästä netin ihmeellisestä maailmasta kauhutarinoita siitä, kuinka se on sattunut aivan törkeesti. Hui! Sorry, tästä tuli nyt tällainen omanapainen viesti.
Parempaa onnea vielä piinaileville ja tsempit ja huiskutukset tietysti kaikille klubilaisille!
RM
Vuoto alkoi tänään eli kyllä tunnen oman kehoni vähän turhankin hyvin.
Elo-syyskuussa sitten pas eli katse tulevaisuuteen.
Mahdollisen seuraavan ivf:n käyn varmaan yksityisen puolella, kun Oys:n jonot on yli puoli vuotta.
Hyvin ehtii tehdä yhden hoidon välissä, varsinkin kun pakkaseen tuskin suuria saaliita saadaan.
Muille piinaajille, ainakin Nuru, tsemppiä.
Peukut on pystyssä.
T:Minerva
Rosemarylle ja Minervalle molemmille lohtuhalit!
Rosemary: ei se ssg automaattisesti kauheata ole. Mulla kirpaisi kerran ja siinä se. Toivottavasti sullakaan ei sattuis ja toivottavasti olis tuubit auki.
Minerva: parempaa onnea PASsiin, erityisesti parempaa selviytymistä toivotan teidän alkioille kuin noille meidän taannoisille...
Nuru, mitään uutisia?
Oon ollut työkiireiden takia palstatauolla ja voihan nenä miten huonoja uutisia kuuluu! Pahoittelut Maahiselle, Helille, Minervalle ja Rosemarylle!! Onneksi sentää vupiilla on hyviä uutisia - onnittelut sinne!
Tänne ei kuuluu oikein mitään. Kamala kiire töissä ja muutenkin. Menkat tulevat joka kuukausi ajallaan vaikka yritämme luomusti josko onnaisi. Mutta ei. No, kohta muutamme takaisin Suomeen ja se tuntuu sentään kivalta. Ja syksyllä sitten uusiin yrityksiin.
Täällä sitä juostaan tukka putkella. Töissä, raksalla, vähän nukkumassa, raksan kautta töihin, raksalle, nukkumaan.. No joo - on tässä myöskin ovis bongattu ja vähän sitten vielä peuhattukin vällyissä. Vähän kyllä jo puurtamisen puolelle menee näillä kiireillä. No muutto on joskus kesäkuussa - eiköhän me sinne asti jakseta.
Olipas mukava " nähdä" Tirppaakin pinossa. Pitkästä aikaa! " Vilkutus" sinne päin ja mukavaa kevättä. Olet ihan oikeassa - pakkohan tämän on joskus onnistua!!
Onpas tosiaan ollut masentavia uutisia täällä. HÖH! Minervalle, RoseMarylle ja Maahiselle lohtuhalit. Toivottavasti Minerva jaksat jo katsella tuonne PASiin päin. Maahisellekin lujasti jaksamista lähettelen. RoseMaryn kanssa me sitten molemmat olemme clomisen suhteen luovuttaneet. Minun lohdutukseni on, että voi golfata koko kesän ihan rauhassa kun ei ole raskaana. Juu niin joo - sehän se tässä tärkeää onkin. Mutta täytyy jollakin itseänsä lohduttaa...
Täytyy palata töiden pariin, että pääsee ajoissa kotiin tai siis raksalle!
Terkkuja
Leia
Hei taas kaikille!
hoidot tepsii näköjään enemmän tai vähemmän huonosti. Onneksi plussauutisia tulee kuitenkin välillä ja pitää uskoa yllä, ainakin heikkoa. Pikkuhiljaa alkaa tuntua, että eikö tästä tule mitään. Vaikka alkuvaiheessahan tässä vielä ollaan. Kärsimättömyys vain kasvaa, kun on jo 1v9kk yritetty aktiivisesti ja ovista tikutettu melkein joka kierto ja yritystä ollut enemmän kuin tarpeeksi. Vaan ei.. Clomik. no 3 ohi, testailin negaa eilen.
Sain kuukausi sitten lääkärin soittoajan (NKL) eiliselle. Halusin kysellä mahdollisuutta, ohentaisivatko clomit mulla limistä, kun vuoto on niin niukkaa. Joo, lääkäri jätti vastaajaan viestin, että syö niitä clomeja elokuun loppuun asti. Eli ei mitenkään vastannut huoleen.. No, mä soitin sinne, että a) mulla ei ole reseptiä ja b) voisiko olla, että nuo ei mulle sovi vaan ohentaa limistä. Hoitaja vaan vastaili, että ei hänen mielestään clomit ohenna limistä ja että lääkäri ei puhelimeen pääse. Reseptin sentään lupasi toimittaa apteekkiin. Kun tiukkasin tuota limis-asiaa, niin välitti sit lääkärin viestin, että voihan niissä clomeissa pitää kuukauden tauon, ei oo pakko syödä.. ja että hoitoihin ei kuitenkaan pääse ennen elokuuta, kun on kesätauko.. Sekoilivat vielä ja sotkivat mut johonkin toiseen potilaaseen ja kysyivät jostain lääkityksestä, jota mulla ei ole ja käskivät soittaa sit elokuussa, jos en ole vielä raskaana.. Mitähän tästä nyt sit ajattelisi? Kun tältäkin palstalta on lueskellut, että joillakin on lääkkeet juuri tuon limisasian vuoksi vaihdettu?
Miten teillä, joilla ollut ongelmia clomien kanssa, on tuo limisasia todettu ja mitä lääkkeitä sit käytetty?
Harkinnassa nyt, vaihtaisiko yksityiselle, ei tuosta tunnu tulevan mitään NKLn kanssa..
Tämän taas omanapaisen valitusvirren päätteeksi:
Tsemppiä kaikille hoitoihin ja toivotaan, että kesä tuo vauvabuumin tällekin porukalle!
Minervalle pahoittelut!
Tirppa, kiva kun olet back!
Helille kiitoksia ssg-kokemuksesta :) Ehkä mäkin siitä selviän
Ragazzina, toivottavasti lapa menee hyvin. Ja tiedä vaikka nähtäisiin keskiviikkona, jos siis käyt Kättärillä.
Leialle jaksuja kovasti raksalle!
Patience, tervetuloa kotimaan kamaralle! Milloin teillä on muutto?
Clomi ja limis asiaa Lumivaipalle: mulla ensimmäisessä clomikierrossa limis oli huono. Se todettiin seurantaultrassa, myöskin vuoto oli silloin niukempaa kuin yleensä ja olo muutenkin limojen suhteen aika sahara. Lääkäri oli tällöin sitä mieltä, että homma ei toimi ja ei kannata clomeja turhaan syödä kahta kiertoa enempää, koska ne selvästi ohentaa limiksen. Joten ihmettelen kyllä sitä sun hoitsun kommenttia! Toisessa clomikierrossa sitten otin päivittäin lasillisen greippimehua (olen kuullut sen vaikuttavan lima-puoleen) ja foolihappoa. Kas vain seurannassa limis olikin oikein hyvä ja olotila enempi sademetsä kuin sahara. Eihän tämä tietysti lopputulosta parantanut, mutta nyt lääkärin (eri lääkäri) mielestä vaste oli hyvä ja sain ohjeen syödä clomeja vielä 2 kiertoa (mikäli ssg:ssä tuubit on auki) ja sitten kesätauon jälkeen katsotaan jotain muuta. Johtui sitten greipistä tai jostain muusta (itse uskon vakaasti greippiin), niin aion kyllä jatkossakin sitä lipittää, kun ei kai siitä ainakaan haittaa ole.
Niin ja siihen vielä piti kommentoida, että alun perin oli suunnitelmissa kahden kierron jälkeen siirtyä pistoshoitoihin (jonkinlainen kynä-systeemi), niillä ei ilmeisesti tuota heikentävää limis-vaikutusta ole. Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
Ihanaa kun on perjantai! Mukavaa viikonloppua kaikille :)
RM
Hei ja
Rosemarylle suurkiitokset vastauksesta! en siis olekaan ihan pihalla..
Pitääpä tuota greippimehua kokeilla ja miettiä, luomuillako tässä kierron vai käyttäiskö noita clomeja kuitenkin vielä.
Tsemppiä SSG:hen! Mulle se oli aika kivulias, kun se pallo ei meinannut pysyä ja joutuivat lisäämään siihen aika paljon ilmaa, mikä tietysti tuntui aikas kurjalta. Mutta mulla oli kipulääkkeenä vain Panadol (ei kotona muuta ollut) eli kannataa ottaa ehdottomasti Buranaa kunnolla etukäteen! Yleensä ei kai tunnu ihmeellisemmältä kuin kuukautiskivut.
Hei clubilaiset!
Siipi maassa kirjoittelen, " vappupallot" eivät saaneet riittävästi heliumia.
Veritesti nega, ei edes kiinnittymisyritystä.
Olo on nöyrä ja alakuloinen. Mikä ihme siinä on ettei mikään riitä.
Kuinkahan kauan sitä jaksaa itseään rääkätä? Nyt tuntuu ettei kauaa.
Olen pahoillani, en jaksa kommentoida teille muille mitään, toivotan vain sydämestäni kaikkea hyvää ja tsemppiä tulevaan!
Tulin koneelle siinä toivossa, että sinulla olisi hyviä uutisia :´-( Ei ole mullekaan selvinnyt vielä tähän mennessä, miksi ottaa niin lujille ja aina tulee se lyhyempi tikku. Kyllä se vähitellen alkaisi olla teidänkin vuoro onnistua. Haluaisitko vielä kuitenkin kahvilla käydä vaikkei piinailla kumpikaan? Jos et jaksa niin ei stressiä, mutta ilmoittaudun vapaaehtoiseksi... jaksamista ystävä!
lumivaippa: kuulostaa kyllä aika masentavalta tuo Nkl:n homma :-/ Jos vaan mitenkään rahat riittää, niin suosittelen kyllä yksityiselle siirtymistä! Ainakaan inssit ei siellä tulleet maksamaan aivan järkyttävästi, jos niistä saisitte avun. Ja on siinä tietty mukavuus kun lääkäri tunnistaa naaman kodikkaasta odotushuoneesta sukunimellä huutelun sijaan. Ja sivulauseissa tulee ilmi että muistaa ammattia myöten jotain " siviilimpääkin" . Tosin jos lapsettomuusklinikan hoitajat moikkailee kadulla niin voishan sitä joku pitää aika surkeana jamana *vinoa hymyä*
Ja vielä limiksestä: minä syön kaiken varalta helokkiöljykapseleitakin, niidenkin on tietääkseni todettu olevan hyväksi limakalvolle niinkuin muillekin kudoksille, kun niissä on e-vitamiinia ja mitä jotain gla:ta.
Rosemarylle vielä tuosta ssg:stä lisärohkaisua: mulle oli neuvottu ottaa pari Buranaa etukäteen ja otinkin ne aamulla. Jostain syystä homma viivästyi iltapäivään asti, joten siinä vaiheessa niiden vaikutusta tuskin enää paljoa oli. Ja siis siitä huolimatta suht helppo tutkimus. Vaikutti kyllä varmaan sekin, että putket oli auki.
Patience: tervetuloa Suomeen!
Leia: mukava kuulla että urakka on loppusuoralla. Toivottavasti uudenkarheaan kotiinne nyt kohta tulisi lisäväestöä...
Aika masentavaa luettavaa täällä. Ainakin toistaiseksi. ;-(
Todella toivon kaikille onnea. Hyvää lapsettomien päivää!
Hei naiset, tämä on turhauttavaa. Eilen kirjoitin pitkät pätkät kaikille ja sinne se hävis; cyberavaruuteen....kökkö. Yritän tänään uudelleen
HELI mehän voitas leikkiä virtuaalitulevatmorsiusparitleikkiä :) ja sitten myöhemmin siirtyä ihan oikeeseen elämään vastaavassa tilanteessa, koska kyllä sen on pakko meillekin onnistua. Eihän meillä vielä mitään hätää ole kun Arisevan Korjakin saa lapsen 41 ja kimppakyydin tekemän kyselyn mukaan yli 80% hyväksyy varttuneemmankin naisen äidiksi. HIP HEI.
RAGAZZINA lujasti jaksamista ja voimia. Täältä lähtee megahalaus. Itsekin kahden nelijalkaisen emäntänä tiedän tunteen :( mutta tässä sulle halaus (((((0)))))
ROSEMARY saa sitä omanapaistakin vuodatusta päästää. Täällä jos missä se ymmärretään. Peukkuja ssg:n ja jospa se tuubien huuhtelu ois se kikka ja keino jolla raskaus lähtis käyntiin. Kun täällä kuitenkin saa aina välillä lukea niistä ihmetarinoistakin. Mulle ainakin lääkäri aikoinaan sano kun tehtiin lapa (samalla tutki läpimenon) niin se on kuulemma auttanut joitakin ja jo seuraavalla kierrolla ovat raskautuneet!!! Joten lujasti peukutusta sulle bdbdbdbd
MINERVA voi p****le sanon minä. Ois sen jo suonu sulle tärppääväksi. No toivottavasti huurunenä onkin sitten oikea lumimies, joka selviää tilanteesta kuin tilanteesta ja tulee nyyttinä sun syliin asti. Muuten mulle tuli kotiin pari näytepurtiloa ja saatekirje jossa toivottiin mun antavan verinäytteen josta sitten tutkitaan sitä geenimuunnosta tukostaipumukseen, oiskohan sama mihin tekin osallistuitte....tieto tulee suoraan kotiin jos jotain siihen viittaavaa löytyy, huh huh. Positiivisia tuulia puhaltelen täältä sinulle ;o
PATIENCE teretulemast minunki puolesta. Ja eikös teillä sitten heti alakin hoidot? Lujasti peukutusta bdbdbdbd
LEIA sullahan sitten on kohta tuparit ;o) Kyllä sitä täälläkin kaikkea mukalohduttavaa on keksitty kun ei oo tärpänny " ei tarvi kesälomalla varoa mitä syö, voi mennä terassille jos siltä tuntuu yms yms" joten tiedän mitä tarkoitit. Jotenki sitä on pakko selvitä eteenpäin. Peukkuja ja hole_in_oneja heti monta bdbdbdbd
LUMIVAIPPA voi hitto kun oli törkeetä. Mihin tässä sitte pitäs luottaa, kun lääkäritkin on erimieltä asioista......Ja toi oli kyllä huippu kun luultiin eri henkilöksi. Mutta jospa ne vaan on niin ylityöllistettyjä ja väsyneitä sielläkin ( ei kylla sais olla tässä terveydenhuollon luvatussa maassa). Mutta toivottavasti ei tarttis sun soitellakaan sinne, vaan jos luomutärppi ois mahollinen ja sellanen vielä osus sun kohdalle bdbdbd
NURU voi että. :`( Megaiso lämmin halaus sinulle (((((0)))))
ON §.§ Laihkarille pitäs alkaa: kokeilin bikineitä päälle niin peilistä mulkas takasin vaaleanpunainen michelinmies.... mistä se sinne tupsahti.....
KPt on 14 ja seuraavasta kierrosta saisin aloittaa pelkän clomikuurin. Ei suositeltu metuja näin selittämättömälle kun tieteellistä näyttöä ei oikeen kuulemma ole edes pco:ssa..... nooh sentään jotain tässä suvantovaiheessa ja odotellessa hoitoja. Se voikin kuulkaas olla shokki sitten kun aika tulee ja tähän on turtunu ja tottunu tähän odotteluun.... No kesä nautitaan täysillä.
Oikeen " ihanaa" lapsettomien päivää ja paljon positiivista tuulta täältä puhaltelen kaikille.
Hei!
Uskomaton Äitienpäivä sää! Taivaalta tuli rännän tapaista sadetta ja nyt jo taas aurinko hymyilee.
Pää on jo pystyssä, olkapäillä pidän henkaria vielä muutaman päivän tukena. ;o)
Heli, mieluusti lähden kaffelle kanssasi. Laitan sulle s-postia lähiaikoina niin sovitaan tarkemmin.
Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
Voi Nuru, oon todella pahoillani! Tää on niin väärin!
Kiitokset Rosemarylle, Helille ja tirpalle kotiintulotoivotuksista! Muutto on heinäkuun alussa. Toivottavasti pääsemme heti nauttimaan Suomen suvesta ;) Meillä on tällä viikolla vika lääkärikäynti täällä, olis tarkoitus käydä läpi hoitojen plussat ja miinukset ja saada kaikki paperit ja tulokset mukaan. Nyt näyttää siltä, että meidän hoidot Suomessa vähän viivästyvät syksyllä kun miehellä on parin kuukauden työmatka heti elo-lokakuussa. Harmittaa, mutta ei kai tässä voi mitään. Me ei edelleenkään olla osattu päättää mille Helsingin klinikalle meidän pitäisi varata aika. Kääk! Fertinova vaikuttaa aika pieneltä joskin mukavalta, Felicitas on aika kallis, Väestöliitolla ei saa samaa lääkäriä joka kerralle vaikka se muuten vaikuttaa hyvältä ja Diacorista kukaan ei ole oikein sanonut mitään... Vaikea päätös!
Minerva, nähdäänkö sitten HCM:lla...? Oltaisiin molemmat varmaan juoksematta loppuikämme jos sillä se plussa pamahtaisi, mutta kun ei, niin otetaan sitten ilo irti lenkkeilystä. Tsemppiä treeneihin!
Voimahaleja kaikille toivoo P
...siis meidän hoidoistahan ei ole toistaiseksi valitettavasti tullut yhtään plussaa, oli vähän harhaanjohtavaa kielenkäyttöä äsken meikäläisellä!
Täällä jännätään lapaa joka onkin jo huomenna! Alunperin piti siis olla keskiviikkona, sitten soittivat ja siirsivät seuraavalle maanantaille ja muutama tunti myöhemmin perjantaille. Nyt tänään soittivat ja kysyivät voisinko tulla jo huomenna kun on joku peruutusaika. Huh huh! Nyt kait ei enää mitää muutoksia voi tulla - eihän! Vähän ihmetyttää touhu, mutta olen kyllä tyytyväinen, että tässä nyt ollaan.
RM - ei siis kättärillä nähdä, tosin meillä tehtiin vain alkututkimukset + clomikierrot siellä ja sitten siirrettiin Naikkarille. Tsemppiä SSG:hen, itselleni se oli kivulias, mutta se syykin taisi nyt inssin yhteydessä selvitä. Periaatteessa ei pitäisi olla mikään kamala kokemus ja buranaa kannattaa kyllä ottaa ennen toimenpidettä varmuuden vuoksi. Ja ymmärtääkseni Kättärillä vain yksi tyyppi tekee ne SSG:t ja hän oli ainakin minun mielestäni oikein mukava ja ymmärtäväinen koko ajan!
Nuru - lohtuhali myös täältä. Olisi ollut mukavaa nähdä taas plussa tässäkin pinossa!
Tirppa - laihiskaveriksi voisin ryhtyä - ei tosiaankaan tekisi pahaa minullekaan!
Patience - klinikan valinta on kyllä tosi hankalaa. Itse olen kyllä kuullut ihan hyvää myös Diacorista, mutta en siis siellä itse ole käynnyt!
Minerva - tsemppiä siitepölykauteen toiselta allergikolta...
Lumis - ihme touhua NKL:ltä tuossa clomiasiassa. Toivottavasti kuitenkin greippimehu y.m. auttaisivat hieman + vaadithan seurantaa jos tuntuu siltä, että clomit ohentaa niitä limakalvpoja liiaksi!
Tirppa: ai tarkoitatko sitä rakkausprosenttileikkiä jossa tyttöjen ja poikien nimet laitetaan allekkain jne? Se oliskin aika kiintoisaa eikä olisi mitään ongelmaa, kun nimetkin oon suunnilleen päättänyt valmiiksi (mahtaakohan mies olla tietoinen tästä *miettii*). Tosin nyt tuli mutka matkaan, kun tänään tuli e-eltäkin vastaus ja se taas povas poikaa vuoden päästä. Siis vain yhtä. No syksyllä tässä on raskaaksi tavattu tullakin että sikäli sopis. Mahtaakohan nuo ennustukset aina osua niin että tärppi tulis muutaman kuukauden sisällä? Hullu nainen kun kyselee ennustajilta ja sitten on tällainen skeptikko...
Patience: Muistelen että eikös se ollut Diacorilla se Ratsula, josta olen kyllä kuullut kehuja. Me kun ei olla ikinä oltu kuin Fertinovalla niin en osaa muita kuin sitä kehua! Sieltä ei ole kyllä tullut mieleen vaihtaa pois....
Ragazzina: aikamoinen pyöritys tuossa lapa-asiassa tosiaan, ihan hyvin taisit silti pysyä perässä ;-) Tsemppiä, tulethan kertomaan miten meni...
Nuru: meilaillaan tosiaan ja nähdään kun paranen!
).(Oon nimittäin kipeänä, flunssaa mulla ei ole pitkään aikaan ollutkaan. Koko viikonlopun olin ihme kärttyisä ja pää oli kipeä ja eilen olin tosi tyhmä kun vääntäydyin sinne voimajoogaan vaikka olo ei ollut kaksinen. No sieltä tullessa mittasin sitten 37,5, joka on mulle ihan reippaasti. En tiedä miten tyhmäksi voi ihminen vielä tulla, mutta menin pariksi tunniksi töihinkin kun oli mukamas välttämätöntä tehtävää, vaikka lämpöä oli ainakin saman verran. Ihan hyvin olisin voinut olla leikkimättä sankaria eikä olisi tarvinnut kuulla kun pomo marttyyrina huokailee että hän se ei sairaslomia ehdi pidellä. Huoh.
Pitikin kysäistä, että onko teistä kukaan kuullut mitään, ei kai flunssa hoitoa haittaa? Tänään jo tuhruttaa lupaavasti joten kunnon menkat vois alkaa ehkä huomenna? Toivottavasti niin, haluaisin jo päästä pistelemään! Hain tänään Puregoneja ja kattokin meni sitten rikki. Pitää vielä tutkailla noita korvausasioita, olin käsittänyt että nyt saan abaut ilmaiseksi lääkkeet mutta farmaseutin mukaan täytyykin odottaa kelan päätöstä n. kuukauden :-o Vähän ihmettelen kun olen ihan sen takia käyttänyt samaa apteekkia ja ne summat näkyi siellä missä mennään tällä hetkellä :-o :-o Vai onko tämäkin farmaseuttikohtaista että vaatiiko kelan päätösbrosyyrin vai uskooko koneen tietoja??? Anyways, pitää mennä syömään jotain vaikkei tekis kyllä mieli (<- ja siis tämähän on mulle _todella_ erikoista) ja sitten alkaakin Siskoni on noita ;-) !!
Kiva kuulla sustakin taas tauon jälkeen! Mulle ei ole e-e vielä vastannut, mahtaako se sitten tarkoittaa ettei hänen mielestään ole mitään luvassa... oliskin mennyt hyvin tuo sulhaspoikajärjestely, mutta eipä sitten taida lokakuulle ehtiä :-(
Ihmeempiä ei ole omassa navassa tapahtunut viime kirjoittelun jälkeen eli puoliltaöin ;-) Teroja syörään ja kp22 vissiin menossa. Jospa ne menkat tulis viikon päästä niin pääsis taas Puregonin kanssa urakoimaan.