CLUB 30 vko 19
Hei vaan naiset.
MAAHINEN lujasti voimia ja jaksamista.
HELI täällä on toinen epätoivoinen jonka lokakuussa 06 ja helmikuussa 09 syntyvät pojat voisivat olla sitten sun tyttärien sulhaset. Ja elli ei nähny yhtään ja melkeen elli näki pojan. Seuraavaksi suunnittelen mustalaisen luokse menemistä jos mulkasis mun kädestä tulevaa ja teelehtiä kohta rupean keitteleen.... Vaan oli kyllä paska säkä teillä. Toivottavasti ICSI on teille SE ratkaisu!
MINERVA älä luovuta vielä!!!! Eihän sitä tiedä vaikka sun keho nyt narrais niiden oireiden kans... vaikka kyllä mä muistan omat tuntemukset hoitojen aikana kun tuli selvät menkkaoireet...mutta silti peukkuja ja plussatuulia!!!
VUPII hieno homma että sain hyvän syyn syödä pullaa ja ottaa santsikierros parin päivän päästä ihan sun kunniaks!!!
SUVIS huiskutukset piiiitkästä aikaa (0/
NURU huiskutukset myös \0)
LEIA teillä taitaa kuiteski raksa hommat olla voiton puolella?
LUMIVAIPPA mites menee?? Minäkin olen ihan samaa mieltä, että öisin 01-02 välillä vois sataa paitsi niinä päivinä jos on bilettämässä vois olla tyyni sää koko yön ja ihan aamutuimaan vois hieman ripsauttaa ;)
SANNIANNIINA voi hitsi. Täältä lähtee sitten megaluokan lohtuhali (((((0))))) jaksamista ja tulevaisuuteen plussatuulia jookos.
ROSEMARY miten sulla? Vai onko mulla sun piinakuulumiset menny ihan ohi..... Toivottavasti sieltä tulee jatkoa Vupiin aloittamalle pulla-aallolle....
ON /.\ Ei kummempia kuulumisia, KP 9 (tais kääntyä jo 10 puolelle) ja kierto oli nyt 26pv kun ed. oli 25. Joten ei M-m tienny ainakaan tän vuoden lokakuun kohtaloa.... :( mutta kyllä se vielä joskus onnistuun, sen ON pakko onnistua.....
Aurinkoisempaa kevätta ja positiivisia tuulia kaikille.
Kommentit (25)
Ihan ensin haluan halata kaikkia oikein hellasti, vieda kaikkien surut pois ja kuiskata paljon plussaonnee kaikille. Joten HALAUS!
Ja sitten uutisia, shokki sellaisia...mutta ihania. Me ollaan tulossa suomeen sunnuntaina, ja ma en lahdekaan takas englantiin, en ainakaan heti. Ma jaan kesaksi suomeen. No niin tasta voi paatella jotain, ma sit irtisanoin itseni ja lauantaina on viimeinen tyopaiva. JEEEEE! Ja vanha tyonantajani tarjosi minulle toita kesaksi, olis pitanyt pitempaakin mutta kun sydan vie kullan luokse niin kylla mie sit kesan lopulla Walesiin muutan. No niin ja lisaa hyvia uutisia, miehella on kamala vauvakuume, ja me saatiin vihdoinkin puhuttua asiat sille mallille etta kun miehella on lomaa heinakuun alussa ja miekin saan silloin pidettya lomaa, lennan takas miehen luokse ja meilla on eka aika laakarille etta paastaan aloittamaan hoidot. Ma olen NIIIN onnellinen. En tiia miten pain olis, ja todennakoisesti saadaan vauva alulle pikaisesti, jos vaan munat pysyy sisalla, kun meidan alueella ei mitaan suuria jonoja pitaisi olla. Joten peukkuja pystyyn etta loydetaan luovuttaja kesanlopulle. Mutta nyt taytyy menna toihin, niita viimeisia lentoja lentelemaan..
Halaus kaikille viela kerran.
Aamukammassa on kuulkaa vähän piikkejä - ensi viikolla olen talvilomalla! Ihanaa... Vielä muutama aamu ja sitten voi rakentaa 12 h päivässä ;) Ei vaan - käytän talvilomastani paripäivää naisten golfreissuun ja loppuviikon sitten raksalla.
" Piiniksellä" kait tässä ollaan, siltä ei kyllä tunnu. Kp18 ja odottelen tuollaista 24 kiertoa tällä kertaa (ovis oli tutulla paikallaan kp11 tässä kierrossa). On vähän huono kun on niin luovuttanut olo, olisi kiva kuitenkin toivoa ja uskoa edes vähän. Illalla just ajattelin, että kai sen clomi purkin voi tyhjäksi syödä, mutta ei yhtään enempää. Elikkä vielä tämän jälkeen kaksi kiertoa kokeilen näillä keinoilla.
Nurulle vielä lohdutus halaus! Ja kaikille muillekin tädin yllättämille. Kyllä meidän pino kaipaisi tosiaankin positiivisempia uutisia vähitellen!
Wintterille takaisin virtuaali halaus ja onnenpotku uusiin seikkailuihin. Näin ne asiat järjestyvät kun niitä laittaa järjestymään. Kuten mieheni sanoo ah niin viisaasti ja joskus tosi ärsyttävässä saumassa " Elämä on valintoja - joskus isompia ja joskus vähän pienempiä" .
Vupiille vielä onnellista odotusaikaa ja tietenkin onnenpotku sinnekin!
Nuhanenä Helille pikaista paranemista, ei kait tuollaiset flunssat piikittelyjä nyt haittaa?
Terkkuja kaikille pinoon
Leia
SSG:stä; tuubit on auki :)
Kokemuksena epämiellyttävä, muttei kivulias. Pientä kiristystä vaan tuntui ja hartiapistos jälkeenpäin. Kiitoksia vaan kaikille rohkaisuista! Ultrassa näkyi follikkelikin kasvamassa, vaikka tämä kierto on ollut taukoa clomeista. Luomuylläri olisi sitten tilauksessa. Jostakin kummasta se toivo taas nostaa päätään. Ihme kaveri kun aina tunkee paikalle, vaikka kuinka yrittää pitää sen loitolla.
Huomasitteko muuten Siskoni on noita- sarjan uusinnat ihan alkuajoilta? Olikohan se sunnuntaisin iltapäivällä?
Plussaonnea kaikille klubilaisille :)
RM
Kääk miten on voinut mennä mun haukansilmien ohi! Ja vielä alkuaikojen sellaisia, niitä oliskin kiva nähdä, tosin se Prue oli niissä yhtä rasittava kuin Beverlyhillssin Brendanakin ;-) Mutta pitääpä katsoa, ainakin ne näyttelijät on varmaan hassusti nuoremman näköisiä niissä ja muistaakseni eivät silloin kekkaloineet jatkuvasti pelkissä aluspaidoissa...
RoseMarylle vielä: noin mäkin sitä tutkimusta olisin kuvaillut, epämukavuutta, muttei hirveätä tuskaa. Kiva kuulla että sujui hyvin! Kai lääkäri muisti kertoa, että " huuhtelu" voi auttaa raskaaksitulemisessa? Ja kun follikkelikin näytti olevan kypsymässä niin ainahan sitä kokeilla voi! bd bd bd
Leia: täällä toinen jonka aamukampa senkun harvenee! Jiihaa kesä täältä tullaan komposti, laituri ja kottikärryt! Tjäänare telkänpojat, takka ja katiska! No sä oot ehkä kottikärryistä ja lapiohommista saanut hetkeksi tarpeekses, mutta mua ne alkaa vetää puoleensa valtavalla makneettisella voimalla...
Entäs Wintteri sitten... kuulostit niin onnelliselta, että tulin hyvälle mielelle itsekin :-) Hienoa että olet tehnyt päätöksen ja vielä hienompaa, että olet päätöksestä noin onnellinen!
).( Pari päivää tosiaan tuhrutti tuttuun tapaan ja tänä aamuna alkoi kunnon vuoto. Huomenna siis tositoimiin eli Puregonit alkuun. Tiistaina 23.5. jo ultra, eli äkkiä pyörähtää homma käyntiin taas. Hyvä niin, keritään hyvin ennen kesätaukoa tehdä tämä ja piinailu varmaan menee nopeammin kun on lomaa... edelliseen hoitoon verrattuna oon luonnollisesti enempi realistis/pessimistisellä pohjalla ja moni kysymyskin on vielä auki kuten esim. että auttaiskohan icsaus meitä huonoja hedelmöittyjiä. Lisäksi ollaan melkein jo päätetty että tämä vuosi painetaan hoitoja putkeen niin paljon kuin lompsa ja pää jaksaa ja sitten lopetetaan ja siirrytään adoptioneuvontaan. Mitäs siihen sanotte nettisiskot?
Nyt on sitten käyty ultrassa. Siellä ei näkynytkään vielä mitään muuta
kuin pikkuiruisen pieni alkio ja ruskuaispussi. Gyne sanoi, että
takana on ollut pitkä 40 päivän kierto ja raskaus on siis vasta 5+3
viikolla...
Ovis on siis ollu myöhemmin
kuin ajateltiin ja plussatesti tehtiin ihan just silloin kun menkkojen
olisi pitänyt alkaa.
Vähän kyllä ärsyttää kun olin jo turvallisesti viikolla 7+3 ja nyt
sitten putosinkin takaisin alkuraskauteen...
Kahden viikon päästä toukokuun lopussa mennään uudestaan katsomaan
,että siellä varmasti joku on ja voi hyvin. Sitten onkin jo 8
viikko..pitäisi jo näkyä koko tyyppi ja sykekin.
Noh pääasia kait on , että kaikki oli oikeassa paikassa ja " ihan
normaali raskaus" sanoi gyne ja onnitteli meitä vielä :)
T: vupii