Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hakee huomioo ärsyttävästi

Vierailija
05.11.2018 |

Mitä teen? Kun mulla on aika tuore suhde vielä, vajaan vuoden seurusteltu ja mies on muuttunut nyt ärsyttäväksi. Se kokoajan haluaa että olisin mustasukkainen, vihjailee tosista naisista ja kun en suutu siitä (kun tiedän ettei sellaisia ole oikeesti) niin kyselee kokoajan miksi en oo mustasukkainen. Haukkuu kokoajan itseään ja haluaa että säälisin. Ostelee kaikkea turhaa krääsää mitä en halua ja "vaatii" kiitosta ja kunniaa. Jos käyn kaverin luona niin alkaa mököttämään että yhteinen ilta meni pilalle vaikka ollaan yhdessä käytännössä kokoajan jos työaikaa ei huomioida. On tosi rankkaa kun työpäivänjälkeen koko ilta pitää kuunnella säälinhakemista ja pitää kiitellä ja kumarrella että oot kyllä hyvä mies kun oot taas tehnyt ruoan tai ostanut jotain turhaa mitä en kyllä haluaisi.
Kavereilleen ja minun kavereille esittää että on hirveä panomies ja vihjailee että minä pihtaan ja kotona tilanne oikeasti on että minä en saa niin paljon kun haluaisin koska häntä ei kiinnosta. Jos teen kotitöitä esim siivoan niin alkaa säälinhakeminen että: minä en enää kiinnosta sinua kun sä vaan siivoot etkä oo mun sylissä ja ymmärrän kyllä kun oon tämmönen... Jos mies tekee itse kotitöitä niin sitten valittaa että: minä en tee koskaan mitään niin miten voisin hyvittää tämän. Kun sanon että olethan sä siivonnut täällä niin säälinkeräys jatkuu että no en ole oikein osannut edes siivota ja sen ja sen tein väärin... Sitten pitää kehua kaikki pienimmätkin työt maasta taivaisiin ja sitten se on iloinen ja kysyy että oonko parempi kun sun exä tms..Tosi ärsyttävää. Koitan antaa huomioo paljon ja aina kiitän kaikesta, en valita mistään koska mies oikeasti auttaa. Muuten kaikki olisi hyvin mutta en jaksa enää kokoajan yli kehua ja kumarrella ja lohduttaa että et ole paska ja oot niin täydellinen. Sitten jos lähden esim kaverille ja laitan meikkiä niin mies alkaa vihjailemaan minun rumista puolista, että saisi minut tuntemaan että olen ruma. Mutta jos lähden hänen kanssaan jonnekkin nii mies kehuu maasta taivaisiin miten kaunis olen.
Entiedä osaanko kuvailla tilanteen oikein mutta jotenkin tosi raskasta on. Pitäiskö erota kun ei kuitenkaa asuta vielä yhdessä? Jotenkin ero mietityttää kun molemmat on ennättänyt tutustua jo toistensa sukuun ja sitten pitäis selitellä mikä meni vikaan kun "oltiin niin onnellisia"...

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
2/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa todella rasittavalta. Hänellä on selkeästi todella huono itsetunto, mistä syystä kaipaakin sen jatkuvaa vahvistusta ja kehuja. Toinen puoli on se ettei hän selkeästi kestä sitä että sinä olet nätti ja suosittu koska hän kokee että jää varjoosi.

Itse en kyllä jaksaisi ko. miestä mutta mieti jaksatko sinä? Nuo itsetuntoongelmat eivät luultavasti tule katoamaan myöhemminkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pikku lapsen kanssa oikein olet? Eroa ja hanki kunnon mies.

Vierailija
4/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 26v ja minustakin vähän lapsellinen. Omia lapsia ei ole mutta olen ollut töissä lastenhoitajana ja sekään ei tuntunut niin rankalta kuin tämän miehen pitäminen tyytyväisenä. Erikoista että osaa kuitenkin siivota yleisesti, ei sotke, siivoo jälkensä, hyvä hygienia ym mutta muuten rankkaa olla sen kanssa.

Eroa mietin paljon. Toisaalta hyvä olla hänen kanssaan, toisaalta ei. Välillä tuntuu että haluan jättää hänet heti ja välillä tuntuu että eiköhän tämä tästä.

Ap

Vierailija
5/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavaa luettavaa. Mies tarvitsee ehdottomasti apua ongelmaansa, sillä tuo vain pahenee iän myötä. Toisen kontrollointi, alentaminen, mustasukkaisuus ym.. Jollei mies ymmärrä nähdä ongelmaansa ja lähteä käsittelemään sitä, en usko, että suhde tulee olemaan kovinkaan onnellinen - päinvastoin. Sinuna miettisin nyt tarkkaan, mitä elämältä haluat.

Vierailija
6/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hygienia ja sisäsiisteys eivät ole erikoisia piirteitä aikuisessa ihmisessä, joku roti nyt! :D

Vierailija
7/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa olen pohtinut että ei ainakaan perhettä tämän miehen kanssa. Eli tuskin tulevaisuuttakaan pidemmälle. Mutta jotenkin hankalaa erota tässävaiheessa, toki hankalampaa mitä pidemmälle mennään.

Mietin vaan miten tällaisesta miehestä erotaan "oikein". Joudunkohan kuuntelemaan itkua sen jälkeen vai raivostuuko mies. Tosi ahdistava tilanne.

Ap

Vierailija
8/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sen kanssa? Pitääkö vain olla joku?

Vierailija
9/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse kenellekään sukulaisille mitään selitellä. Sanot vaan ettei ollut hyvä mies sulle ja sillä sipuli.

Yksi ja ainokainen elämä. Joka sekin näyttää uutisten perusteella päätyvän suunnilleen maailmanloppuun... Tuonko miehen kanssa haluat sen viettää. Mitä aiemmin lähdet, sen helpompi ja parempi. Tiedät itsekin mitä tehdä. Onnea uuteen elämään.

Vierailija
10/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa lapselliselta. Ehkä minäkin vielä tuossa iässä olisin moista katsellut, mutta en kyllä enää nykyään. Viiskymppisenä sitä alkaa olla sen verran lyhyt pinna, että tuollainen Reijo sais aika äkkiä kenkää. Varsinkaan moista mustasukkaisuuden herättämisyritystä en jaksaisi yhtä kertaa kauempaa. En ole luonteeltani mustasukkainen, niin tuollaisen hokeminen ja kärttäminen saisi verenpaineen nousemaan kattoon välittömästi. Tässä iässä se on jo vaarallista :D

Vierailija
11/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 26v ja minustakin vähän lapsellinen. Omia lapsia ei ole mutta olen ollut töissä lastenhoitajana ja sekään ei tuntunut niin rankalta kuin tämän miehen pitäminen tyytyväisenä. Erikoista että osaa kuitenkin siivota yleisesti, ei sotke, siivoo jälkensä, hyvä hygienia ym mutta muuten rankkaa olla sen kanssa.

Eroa mietin paljon. Toisaalta hyvä olla hänen kanssaan, toisaalta ei. Välillä tuntuu että haluan jättää hänet heti ja välillä tuntuu että eiköhän tämä tästä.

Ap

Tulee jotenkin vanha olo, kun lueskelee tällä palstalla noiden "miesten" ikiä. Vaikka ei mikään vanha itsekään ole.

Vierailija
12/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa olen pohtinut että ei ainakaan perhettä tämän miehen kanssa. Eli tuskin tulevaisuuttakaan pidemmälle. Mutta jotenkin hankalaa erota tässävaiheessa, toki hankalampaa mitä pidemmälle mennään.

Mietin vaan miten tällaisesta miehestä erotaan "oikein". Joudunkohan kuuntelemaan itkua sen jälkeen vai raivostuuko mies. Tosi ahdistava tilanne.

Ap

Miksi sinä lapsi rakas sitä mietit, miltä HÄNESTÄ tuntuisi? Miettiikö hän paljonkin, miltä hänen touhunsa hänestä tuntuvat? Anna itkeä ja raivota - eihän sinun tarvitse olla paikalla sitten kun olet hänet jättänyt. Puhelimeen ja someen esto, jos hankalaksi heittäytyy. Sinä olet siinä iässä, että perheen perustaminen voi olla hyvinkin pian ohjelmassa - eikö sinun pitäisi yrittää löytää henkilö, jonka kanssa sen oikeasti haluat perustaa?

Vierailija
13/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten asia edistyy tiedottamalla asiasta täällä?

Ei mitenkään.

Vierailija
14/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehen valinnut. Turha tulla tänne ulisemaan. 🙄

Vierailija
15/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hygienia ja sisäsiisteys eivät ole erikoisia piirteitä aikuisessa ihmisessä, joku roti nyt! :D

Tarkoitin, että kun muuten on niin "onneton". Ja lisään tähän kommenttiin samalla pari muuta asiaa vielä. Mies suuttuu jos minulla on paha olla ja itken, esim viikonloppuna olin kaverin kanssa puhelimessa ja juteltiin meille tärkeistä asioista ja mitä asioita on menetetty joskus. Tunteet nousi molemmilla pintaan ja itkin vähän. Mies puhelun jälkeen sanoi että: minä olen yrittänyt sinut pitää tyytyväisenä niin tässäkö kiitos että sinä vaan itket.

Katsoin ihan silmät suurina ja selitin miksi itkin ja että ei ollut mitään vakavaa. Noh mies ei välittänyt vaan suuttui ja minun piti taas kehua häntä ja kiitellä että sain "anteeksi". Sitten mies huijaa monessa asiassa että näkisi minun reaktion ja kun se ei ole toivotunlainen niin suuttuu. Esim sanoi kerran että on viikonlopunkin töissä, sanoin että ompa kurjaa ja lisäsin että ei haittaa että voidaan ensiviikonloppuna tehdä yhdessä jotain. Mies sanoi että: Just, eipä sinua kiinnosta minun seura, tuollainen oli vaan tuo sun reaktio. Että se olis sulle ihan ok. Ei mulla oikeesti ole töitä mutta koska sua ei ois haitannu niin taidan sitten mennä oikeesti.

Vierailija
16/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi mies. 

Vierailija
17/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä helmiä oikein löytyy? :D

Sori, ei saisi nauraa, mutta kuulostaa vaan niin absurdilta tuo meno, että en osaa oikein muutakaan sanoa kuin JSS.

-M35

Vierailija
18/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että kun muuten on niin "onneton". Ja lisään tähän kommenttiin samalla pari muuta asiaa vielä. Mies suuttuu jos minulla on paha olla ja itken, esim viikonloppuna olin kaverin kanssa puhelimessa ja juteltiin meille tärkeistä asioista ja mitä asioita on menetetty joskus. Tunteet nousi molemmilla pintaan ja itkin vähän. Mies puhelun jälkeen sanoi että: minä olen yrittänyt sinut pitää tyytyväisenä niin tässäkö kiitos että sinä vaan itket.

Katsoin ihan silmät suurina ja selitin miksi itkin ja että ei ollut mitään vakavaa. Noh mies ei välittänyt vaan suuttui ja minun piti taas kehua häntä ja kiitellä että sain "anteeksi". Sitten mies huijaa monessa asiassa että näkisi minun reaktion ja kun se ei ole toivotunlainen niin suuttuu. Esim sanoi kerran että on viikonlopunkin töissä, sanoin että ompa kurjaa ja lisäsin että ei haittaa että voidaan ensiviikonloppuna tehdä yhdessä jotain. Mies sanoi että: Just, eipä sinua kiinnosta minun seura, tuollainen oli vaan tuo sun reaktio. Että se olis sulle ihan ok. Ei mulla oikeesti ole töitä mutta koska sua ei ois haitannu niin taidan sitten mennä oikeesti.

Nyt välit poikki tuommoiseen manipuloijaan ja justiinsa! Ihan sairas tyyppi! Näytä sille missä ovi on ja potkaise vielä vauhtia persuksille! Hyi.

Vierailija
19/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perinteiseltä tapaukselta, joka uskaltaa vihdoin näyttää todellisen luonteensa kun kuvittelee parisuhteen oelvan tarpeeksi vakaa ja sinun jo "sitoutettu". Onneksi teillä on edelleen omat asunnot eikä lapsia tulossa. Mies ehkä epäonnistui siinä, että ei malttanut paljastaa todellista luontoaan tarpeeksi hitaalla vauhdilla, että sinä olisit pikkuhiljaa vielä salakavalammin tottunut hänen käytökseensä.

Viimeinen asia mitä tuossa tilanteessa kannattaa pohtia on se, mitä kaverit tai sukulaiset sanoisivat. Ei muita lopulta kiinnosta toisten elämä kovin suuresti, eikä sinulla ole velvollisuutta eroa muille selitellä. Ja ainahan voit sanoa tutuuden, jos siltä tuntuu.

Vierailija
20/66 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten asia edistyy tiedottamalla asiasta täällä?

Ei mitenkään.

Varmaankin saadakseen tämän ja nro 15 kaltaisia kannustavia ja älykkäitä kommentteja, jotka ehkäpä vahvistavat hänen tulevaa päätöstään - tai päätöstä, jonka hän on jo alitajuisesti tehnyt.