Mies hakee huomioo ärsyttävästi
Mitä teen? Kun mulla on aika tuore suhde vielä, vajaan vuoden seurusteltu ja mies on muuttunut nyt ärsyttäväksi. Se kokoajan haluaa että olisin mustasukkainen, vihjailee tosista naisista ja kun en suutu siitä (kun tiedän ettei sellaisia ole oikeesti) niin kyselee kokoajan miksi en oo mustasukkainen. Haukkuu kokoajan itseään ja haluaa että säälisin. Ostelee kaikkea turhaa krääsää mitä en halua ja "vaatii" kiitosta ja kunniaa. Jos käyn kaverin luona niin alkaa mököttämään että yhteinen ilta meni pilalle vaikka ollaan yhdessä käytännössä kokoajan jos työaikaa ei huomioida. On tosi rankkaa kun työpäivänjälkeen koko ilta pitää kuunnella säälinhakemista ja pitää kiitellä ja kumarrella että oot kyllä hyvä mies kun oot taas tehnyt ruoan tai ostanut jotain turhaa mitä en kyllä haluaisi.
Kavereilleen ja minun kavereille esittää että on hirveä panomies ja vihjailee että minä pihtaan ja kotona tilanne oikeasti on että minä en saa niin paljon kun haluaisin koska häntä ei kiinnosta. Jos teen kotitöitä esim siivoan niin alkaa säälinhakeminen että: minä en enää kiinnosta sinua kun sä vaan siivoot etkä oo mun sylissä ja ymmärrän kyllä kun oon tämmönen... Jos mies tekee itse kotitöitä niin sitten valittaa että: minä en tee koskaan mitään niin miten voisin hyvittää tämän. Kun sanon että olethan sä siivonnut täällä niin säälinkeräys jatkuu että no en ole oikein osannut edes siivota ja sen ja sen tein väärin... Sitten pitää kehua kaikki pienimmätkin työt maasta taivaisiin ja sitten se on iloinen ja kysyy että oonko parempi kun sun exä tms..Tosi ärsyttävää. Koitan antaa huomioo paljon ja aina kiitän kaikesta, en valita mistään koska mies oikeasti auttaa. Muuten kaikki olisi hyvin mutta en jaksa enää kokoajan yli kehua ja kumarrella ja lohduttaa että et ole paska ja oot niin täydellinen. Sitten jos lähden esim kaverille ja laitan meikkiä niin mies alkaa vihjailemaan minun rumista puolista, että saisi minut tuntemaan että olen ruma. Mutta jos lähden hänen kanssaan jonnekkin nii mies kehuu maasta taivaisiin miten kaunis olen.
Entiedä osaanko kuvailla tilanteen oikein mutta jotenkin tosi raskasta on. Pitäiskö erota kun ei kuitenkaa asuta vielä yhdessä? Jotenkin ero mietityttää kun molemmat on ennättänyt tutustua jo toistensa sukuun ja sitten pitäis selitellä mikä meni vikaan kun "oltiin niin onnellisia"...
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miten tällaisesta miehestä erotaan "oikein". Joudunkohan kuuntelemaan itkua sen jälkeen vai raivostuuko mies. Tosi ahdistava tilanne.
Ap
Eli olet miehen kanssa yhdessä pelosta? Pelkäät mitä tapahtuu, jos eroat.
Onpa vastenmielinen ukko, en tajua että kaikkia ne naiset huolii :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miten tällaisesta miehestä erotaan "oikein". Joudunkohan kuuntelemaan itkua sen jälkeen vai raivostuuko mies. Tosi ahdistava tilanne.
Ap
Eli olet miehen kanssa yhdessä pelosta? Pelkäät mitä tapahtuu, jos eroat.
No varmaan suurimmaksi osaksi asia on näin. Osaksi myös siksi että aina kun pohdin eroa ja olen asiasta varmempi niin tuleekin joku parempi päivä ja ajattelen että ei se niin pahaa olekkaan ja katsotaan nyt vielä. Varmaan täytyy vaan ottaa itseä niskasta kiinni ja erota, tuskin tämö miksikään muuttuu.
Mulla on yksi samantyyppisesti käyttäytyvä miespuolinen kaveri. Nykyään lähinnä tuttu koska otin etäisyyttä, ei tuommoista jaksa. Voi olla jotain narsismia ja huomiohakuista persoonallisuutta, tai huono itsetunto miksi manipuloi. Syyllä ei lopulta väliä. Kuulostat ap tosi fiksulta ja rauhalliselta järkevältä ihmiseltä. Kannattaa sanoaa ettet enää halua olla yhdessä. Luultavasti tyyppi voi raivota tai haukkua sua muille tms, tai yrittää maanitella jäämään eka. Älä lankea, äläkä välitä haukuista. Pysy kovana. Lopulta se joskus jättää sut rauhaan. Tärkeintä erotessa tuollaisen kanssa on olla ehdottoman kovana ja pysyä kannassaan. Eli eroamme koska haluan ja et voi asialle enää mitään. Toivota hyvät jatkot hänelle ja jätä KAIKKI kontakti pois. Jos kysyy miksi, sano että olet raskas persoona ja toivottavasti seuraavaan suhteeseesi otat tästä opiksesi. Jos alkaa vainoamaan tekstareilla tms niin poliisiin yhteyttä vaan asap.
Unohdit mainita mitä SINÄ saat suhtelta? Ai joo, et mitään...…...
MIKSI IHMEESSÄ OLET TON MIEHEN KANSSA?
Siis miksi ihmeessä pitää muuttaa heti yhteen asumaan?! Eikö ensin kannattaisi tutustua paremmin? Älä
tuhlaa aikaasi tuohon sankariin enää vaan etsi oma asunto ja opettele ensin tuntemaan itsesi ja elämään
omanlaistasi elämää. Kunnollisia miehiä on olemassa!
Helppo erota, jos ette asu yhdessä. Eroa heti, herranjumala mikä mies. Ja pyydä paikalle kaveri, tee ero julkisessa paikassa, ja sen jälkeen ei mitään kontaktia. Toi mies ei sitä pysty helposti ottamaan vastaan, rupee varmasti häiriköimään ellet blokkaa täysin. Tsempit. Aika helmen olet löytänyt...
AP tullu lisää tekstiä, ja pahemmaksi vaan muuttuu. Ei voi muutakuin ihmetellä, että miksi olet vielä yhdessä hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi samantyyppisesti käyttäytyvä miespuolinen kaveri. Nykyään lähinnä tuttu koska otin etäisyyttä, ei tuommoista jaksa. Voi olla jotain narsismia ja huomiohakuista persoonallisuutta, tai huono itsetunto miksi manipuloi. Syyllä ei lopulta väliä. Kuulostat ap tosi fiksulta ja rauhalliselta järkevältä ihmiseltä. Kannattaa sanoaa ettet enää halua olla yhdessä. Luultavasti tyyppi voi raivota tai haukkua sua muille tms, tai yrittää maanitella jäämään eka. Älä lankea, äläkä välitä haukuista. Pysy kovana. Lopulta se joskus jättää sut rauhaan. Tärkeintä erotessa tuollaisen kanssa on olla ehdottoman kovana ja pysyä kannassaan. Eli eroamme koska haluan ja et voi asialle enää mitään. Toivota hyvät jatkot hänelle ja jätä KAIKKI kontakti pois. Jos kysyy miksi, sano että olet raskas persoona ja toivottavasti seuraavaan suhteeseesi otat tästä opiksesi. Jos alkaa vainoamaan tekstareilla tms niin poliisiin yhteyttä vaan asap.
Kiitos :) täytyy nyt vaan koittaa, olen siinä mielessä heikko että ajattelen liikaa toisten tunteita ja omat jää siinä sivussa vähän varjoon. Mut muistan sun neuvot kunhan tulee sellanen sopiva hetki että saan sanottua sille.
Sanot että " kun ei kuitenkaa asuta yhdessä". Mutta sitä ennen selität pitkät rivit kotitöiden tekemisistä jne. Siis asutteko yhdessä vai ettekö asu? Vai oliko huono provo vaan? Jos ette asu yhdessä, niin eroa heti. Jos asutte yhdessä niin pyydä kaverisi kylään, ja heitä ukko pihalle. Eihän tommosta keskenkasvusta katsele ketään.
Eräällä nuorella miehellä on kans hankala tyttöystävä joka itkeä kitisee ja rissaa kokoaikaisesti miestä, ei puhu miehen vanhemmille koskaan oma-aloitteisesti mitään. Kun pojan äiti puhuu/kysyy jotain, nainen ei ole kuulevinaan tai vastaa jotain ohimennen/ylimielisesti. Kun pojan isä kysyyy jotain, siihen nainen kiemurtelee ja hykertelee nauraen. Ainoa puhe mitä nainen tuottaa on kehua omaa sukuaan. Kiristää miestä joistakin asioista uhkaamalla pakata tämän tavarat ulos yhteisestä asunnosta. Ei osaa leipoa. eikä laittaa ruokaa ja syö kaiken lisäksi räkäänsä, finnien sisuksia ym. liaksi luokiteltavaa. Mitä pitäis tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Helppo erota, jos ette asu yhdessä. Eroa heti, herranjumala mikä mies. Ja pyydä paikalle kaveri, tee ero julkisessa paikassa, ja sen jälkeen ei mitään kontaktia. Toi mies ei sitä pysty helposti ottamaan vastaan, rupee varmasti häiriköimään ellet blokkaa täysin. Tsempit. Aika helmen olet löytänyt...
Lisäksi ennen eroa ota mukaan kaikki sellaiset omat tavarat exsän kämpiltä, jotka haluat säilyttää. Jos exsällä on avain sinun asuntoosi, niin pohdi alkuun miten saat sen avaimen itsellesi ennen eroa (kaveri tulossa kylään, tarvii lainaan?). Eli hoidat eron niin, että kun olet siitä exsälle ilmoittanut, sinun ei tarvitse enää mennä hänen luokseen tai hän ei pääse sinun asunnolle.
Jos exsä haluaa keskustella erosta tai muuten tavata myöhemmin, niin ehdottomasti jossain kahvilassa tai muussa rauhallisessa julkisessa paikassa.
Kannattaa myös sisäistää, että tämä on se miehen todellinen olemus. Jos hän suhteen alussa on ollut huomaavainen ja järkevä, niin se on ollut suhteen alun skarppausta ja miellyttämishalua. Siihen ei ole enää paluuta, paitsi ehkä hetkeksi jos mies yrittää saada sinut jäämään suhteeseen.
Nimen omaan NYT on aika erota. Miehen oikea luonne on paljastunut, mutta ette vielä ole niin tiiviisti yhdessä, että se on hankalampaa. (Tosin siinäkin tilanteessa ero olisi ainoa oikea ratkaisu, tarkoitan vaan sanoa, että lähde nyt kun se on vielä helpompaa, pääset oikeasti vähemmällä...)
Sillä, mitä sukulaiset sanoo, ei ole mitään väliä. Kyseessä on sinun elämä. Tuo mies vaikuttaa hyvin pelottavalta. Lue oma avauksesi tarkkaan ja mieti, mitä vastaisit itse samassa tilanteessa olevalle. Kuulostaisiko ulkopuolisen silmin ja korvin aivan absurdille ja sairaalle?
Ainoa, mikä mua tuossa tosissaan kavahduttaa, on se, että vihjailee, että olisi muutkin naiset kiinnostuneita. Mulla oli tuollainen poikaystävä. Hän sitten lopulta etsi toisen ja jätti mut. Se toinen teki itsemurhan ja minä hölmö vielä seurusteli sitten hänen kanssaan uudelleen.
Hän teki saman tempun uudelleen mulle. Jätti myöhemmin senkin. Meni naimisiin jonkun muun kanssa myöhemmin ja erosi siitä (en tiedä miksi), nyt toisissa naimisissa. Kummallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, mikä mua tuossa tosissaan kavahduttaa, on se, että vihjailee, että olisi muutkin naiset kiinnostuneita. Mulla oli tuollainen poikaystävä. Hän sitten lopulta etsi toisen ja jätti mut. Se toinen teki itsemurhan ja minä hölmö vielä seurusteli sitten hänen kanssaan uudelleen.
Hän teki saman tempun uudelleen mulle. Jätti myöhemmin senkin. Meni naimisiin jonkun muun kanssa myöhemmin ja erosi siitä (en tiedä miksi), nyt toisissa naimisissa. Kummallinen ihminen.
Lisään vielä, että silloin kun vihjaili, ei mitään todellista ollut vielä nkä ollut lainkaan mustasukkainen, vaikka hän sitä selvästi olisi halunnut. Tuo oli tyyliin, että tullessani tänne, naiset huuteli häntä bileisiin parvekkeelta jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos :) täytyy nyt vaan koittaa, olen siinä mielessä heikko että ajattelen liikaa toisten tunteita ja omat jää siinä sivussa vähän varjoon. Mut muistan sun neuvot kunhan tulee sellanen sopiva hetki että saan sanottua sille.
Sopivampaa hetkeä kuin juuri nyt ei tule. Mitä kauemmin odotat, sen vaikeampaa. Ota luuri käteesi ja soita. Sano, että tämä oli nyt tässä, keskenkasvuisen pojan on syytä kasvaa aikuiseksi ennen kuin alkaa seurustelemaan. Ihan turhaa vellot pahassa olossasi kun ei ole pakko.
Ei ole terve mies, eikä tule ottamaan eroa kevyesti. Juttele kavereidesi kanssa, ja hanki kavereistasi ns. tukihenkilö, joka tulee paikalle kun ilmoitat miehelle erosta. Sitä ennen avaimet pois mieheltä, ja sitten kun ilmoitat erosta, kaikki kontakti seis. Et anna sille mitään. Varmasti yrittää manipuloida kaikin tavoin, esim pelottelemalla, uhkailemalla, jne. Et vaan kuuntele. Todennäköisesti uhkaa että menee sun sukulaisten ovelle tai muuta yhtä hullua.
Kauheita rassukoita noi porvoolaiset miehet.
Kuulostaa just sellaiselta epävarmalta ja huomionhakuiselta, draamaa janoavalta tyypiltä joita 95% naisista on.
Korjaan - Miettiikö hän paljonkin miltä hänen touhunsa SINUSTA tuntuvat. Joku ajatus-näppishärö iski...