Mies hakee huomioo ärsyttävästi
Mitä teen? Kun mulla on aika tuore suhde vielä, vajaan vuoden seurusteltu ja mies on muuttunut nyt ärsyttäväksi. Se kokoajan haluaa että olisin mustasukkainen, vihjailee tosista naisista ja kun en suutu siitä (kun tiedän ettei sellaisia ole oikeesti) niin kyselee kokoajan miksi en oo mustasukkainen. Haukkuu kokoajan itseään ja haluaa että säälisin. Ostelee kaikkea turhaa krääsää mitä en halua ja "vaatii" kiitosta ja kunniaa. Jos käyn kaverin luona niin alkaa mököttämään että yhteinen ilta meni pilalle vaikka ollaan yhdessä käytännössä kokoajan jos työaikaa ei huomioida. On tosi rankkaa kun työpäivänjälkeen koko ilta pitää kuunnella säälinhakemista ja pitää kiitellä ja kumarrella että oot kyllä hyvä mies kun oot taas tehnyt ruoan tai ostanut jotain turhaa mitä en kyllä haluaisi.
Kavereilleen ja minun kavereille esittää että on hirveä panomies ja vihjailee että minä pihtaan ja kotona tilanne oikeasti on että minä en saa niin paljon kun haluaisin koska häntä ei kiinnosta. Jos teen kotitöitä esim siivoan niin alkaa säälinhakeminen että: minä en enää kiinnosta sinua kun sä vaan siivoot etkä oo mun sylissä ja ymmärrän kyllä kun oon tämmönen... Jos mies tekee itse kotitöitä niin sitten valittaa että: minä en tee koskaan mitään niin miten voisin hyvittää tämän. Kun sanon että olethan sä siivonnut täällä niin säälinkeräys jatkuu että no en ole oikein osannut edes siivota ja sen ja sen tein väärin... Sitten pitää kehua kaikki pienimmätkin työt maasta taivaisiin ja sitten se on iloinen ja kysyy että oonko parempi kun sun exä tms..Tosi ärsyttävää. Koitan antaa huomioo paljon ja aina kiitän kaikesta, en valita mistään koska mies oikeasti auttaa. Muuten kaikki olisi hyvin mutta en jaksa enää kokoajan yli kehua ja kumarrella ja lohduttaa että et ole paska ja oot niin täydellinen. Sitten jos lähden esim kaverille ja laitan meikkiä niin mies alkaa vihjailemaan minun rumista puolista, että saisi minut tuntemaan että olen ruma. Mutta jos lähden hänen kanssaan jonnekkin nii mies kehuu maasta taivaisiin miten kaunis olen.
Entiedä osaanko kuvailla tilanteen oikein mutta jotenkin tosi raskasta on. Pitäiskö erota kun ei kuitenkaa asuta vielä yhdessä? Jotenkin ero mietityttää kun molemmat on ennättänyt tutustua jo toistensa sukuun ja sitten pitäis selitellä mikä meni vikaan kun "oltiin niin onnellisia"...
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Sanot että " kun ei kuitenkaa asuta yhdessä". Mutta sitä ennen selität pitkät rivit kotitöiden tekemisistä jne. Siis asutteko yhdessä vai ettekö asu? Vai oliko huono provo vaan? Jos ette asu yhdessä, niin eroa heti. Jos asutte yhdessä niin pyydä kaverisi kylään, ja heitä ukko pihalle. Eihän tommosta keskenkasvusta katsele ketään.
No ihan selvä provohan tää oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo erota, jos ette asu yhdessä. Eroa heti, herranjumala mikä mies. Ja pyydä paikalle kaveri, tee ero julkisessa paikassa, ja sen jälkeen ei mitään kontaktia. Toi mies ei sitä pysty helposti ottamaan vastaan, rupee varmasti häiriköimään ellet blokkaa täysin. Tsempit. Aika helmen olet löytänyt...
Lisäksi ennen eroa ota mukaan kaikki sellaiset omat tavarat exsän kämpiltä, jotka haluat säilyttää. Jos exsällä on avain sinun asuntoosi, niin pohdi alkuun miten saat sen avaimen itsellesi ennen eroa (kaveri tulossa kylään, tarvii lainaan?). Eli hoidat eron niin, että kun olet siitä exsälle ilmoittanut, sinun ei tarvitse enää mennä hänen luokseen tai hän ei pääse sinun asunnolle.
Jos exsä haluaa keskustella erosta tai muuten tavata myöhemmin, niin ehdottomasti jossain kahvilassa tai muussa rauhallisessa julkisessa paikassa.
Kannattaa myös sisäistää, että tämä on se miehen todellinen olemus. Jos hän suhteen alussa on ollut huomaavainen ja järkevä, niin se on ollut suhteen alun skarppausta ja miellyttämishalua. Siihen ei ole enää paluuta, paitsi ehkä hetkeksi jos mies yrittää saada sinut jäämään suhteeseen.
Oikeen sieluni silmin näen miten kirjoitit tämän allit vapisten jännityksestä 😂😂
Tämä oli Porvoo provo. Facepalm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miten tällaisesta miehestä erotaan "oikein". Joudunkohan kuuntelemaan itkua sen jälkeen vai raivostuuko mies. Tosi ahdistava tilanne.
Ap
Eli olet miehen kanssa yhdessä pelosta? Pelkäät mitä tapahtuu, jos eroat.
Se on sen kanssa, kun on niin onnellinen, kun sai edes jonkun. Näin epäilisin. Se miten mies haukkuu ulkonäköä kertoo siitä, että aapee ei ole mikään kaunotar, ja mies on katkera, kun on joutunut tyytymään.
Tai sitten nainen on sen verran kaunis, että saa miehiltä huomiota ja mies pelkää (tietää) surkeassa itsetunnossaan, että nainen löytää jonkun paremman, joten toista lyttäämällä tulee itselle parempi olo.
Aika laimea provo tällä kertaa. Mä tykkään eniten niistä missä se sikamies heittää jotain AP: n päälle ja haukkuu lihavaksi.
Musta tuntuu tapaukselta joka saattaa esim uhkailla it sa rilla jos ero tulee, joten parasta on, että sulla on kaikki valmiina kun ilmotat erosta. Eli miehen luona olevat tärkeät tavarat itelläs, ilmota että joku vanha ystävä on tulossa toiselta paikkakunnalta käymään ja lupasit lainata asuntoasi hänelle niin ei tarvi hotellia maksaa - ota avain mieheltä jos hänellä sellainen on. Sitkun aivan kaikki on hoidettu, ilmoitus ja sillä selvä.
Tollasta käytöstä ei voi parantaa ja tajuat itsekkin miten paljon parempi on yksin ja myöhemmin toivottavasti uudessa paremmassa suhteessa. Tuo käytös on tosi säälittävää ja kertoo mun mielestä myös mtongelmista. Tollanen jatkuva kehumisen vaatiminen, huijaaminen ja tunnereaktioiden saaminen esiin tuntuu jo ihan joltain persoonallisuushäiriöltä kuin huonolta itsetunnolta. Ja varsinkin tuo ylenpalttinen kiitosten vaatiminen ei ole mitään huonoa itsetuntoa.
Mä olen ihan samaa mieltä kuin muutkin kommentoijat että yksi elämä ja en jaksaisi sitä tuollaisen eläjän kanssa vietttää.
0/5