Mies hakee huomioo ärsyttävästi
Mitä teen? Kun mulla on aika tuore suhde vielä, vajaan vuoden seurusteltu ja mies on muuttunut nyt ärsyttäväksi. Se kokoajan haluaa että olisin mustasukkainen, vihjailee tosista naisista ja kun en suutu siitä (kun tiedän ettei sellaisia ole oikeesti) niin kyselee kokoajan miksi en oo mustasukkainen. Haukkuu kokoajan itseään ja haluaa että säälisin. Ostelee kaikkea turhaa krääsää mitä en halua ja "vaatii" kiitosta ja kunniaa. Jos käyn kaverin luona niin alkaa mököttämään että yhteinen ilta meni pilalle vaikka ollaan yhdessä käytännössä kokoajan jos työaikaa ei huomioida. On tosi rankkaa kun työpäivänjälkeen koko ilta pitää kuunnella säälinhakemista ja pitää kiitellä ja kumarrella että oot kyllä hyvä mies kun oot taas tehnyt ruoan tai ostanut jotain turhaa mitä en kyllä haluaisi.
Kavereilleen ja minun kavereille esittää että on hirveä panomies ja vihjailee että minä pihtaan ja kotona tilanne oikeasti on että minä en saa niin paljon kun haluaisin koska häntä ei kiinnosta. Jos teen kotitöitä esim siivoan niin alkaa säälinhakeminen että: minä en enää kiinnosta sinua kun sä vaan siivoot etkä oo mun sylissä ja ymmärrän kyllä kun oon tämmönen... Jos mies tekee itse kotitöitä niin sitten valittaa että: minä en tee koskaan mitään niin miten voisin hyvittää tämän. Kun sanon että olethan sä siivonnut täällä niin säälinkeräys jatkuu että no en ole oikein osannut edes siivota ja sen ja sen tein väärin... Sitten pitää kehua kaikki pienimmätkin työt maasta taivaisiin ja sitten se on iloinen ja kysyy että oonko parempi kun sun exä tms..Tosi ärsyttävää. Koitan antaa huomioo paljon ja aina kiitän kaikesta, en valita mistään koska mies oikeasti auttaa. Muuten kaikki olisi hyvin mutta en jaksa enää kokoajan yli kehua ja kumarrella ja lohduttaa että et ole paska ja oot niin täydellinen. Sitten jos lähden esim kaverille ja laitan meikkiä niin mies alkaa vihjailemaan minun rumista puolista, että saisi minut tuntemaan että olen ruma. Mutta jos lähden hänen kanssaan jonnekkin nii mies kehuu maasta taivaisiin miten kaunis olen.
Entiedä osaanko kuvailla tilanteen oikein mutta jotenkin tosi raskasta on. Pitäiskö erota kun ei kuitenkaa asuta vielä yhdessä? Jotenkin ero mietityttää kun molemmat on ennättänyt tutustua jo toistensa sukuun ja sitten pitäis selitellä mikä meni vikaan kun "oltiin niin onnellisia"...
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terve mies, eikä tule ottamaan eroa kevyesti. Juttele kavereidesi kanssa, ja hanki kavereistasi ns. tukihenkilö, joka tulee paikalle kun ilmoitat miehelle erosta. Sitä ennen avaimet pois mieheltä, ja sitten kun ilmoitat erosta, kaikki kontakti seis. Et anna sille mitään. Varmasti yrittää manipuloida kaikin tavoin, esim pelottelemalla, uhkailemalla, jne. Et vaan kuuntele. Todennäköisesti uhkaa että menee sun sukulaisten ovelle tai muuta yhtä hullua.
Oi jessus mikä draamakuningatar olet 😂😂 hanki elämä
Älä tee erosta isoa numeroa. Jätä miehen kämpille tavarat, jotka eivät ole tärkeitä, vaatteet ja hygieniatarvikkeet. Mitä nopeemmin ja selkeämmin teet eron, sitä parempi. Pakkaa miehen kamat valmiiksi kun se ei ole kotona, laita ne ulos ja pyydä paikalle kaveri-aivan ehdottomasti. Tuollainen epätoivoinen mies voi olla väkivaltainen. Ota ero nyt. Mitä kauemmin mietit, sitä vaikeampaa, ja se alkaa aavistaa. Parempi iskeä ihan tyhjästä, ennen kuin se aavistaa. Mies on manipuloinut sua, ja olet sen tossun alla. Et vaan itse näe sitä. Jos se ei anna avaimia, niin vaihdat heti lukot. Joo, en pelottele vaan näen uhkan. Toi mies ei ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terve mies, eikä tule ottamaan eroa kevyesti. Juttele kavereidesi kanssa, ja hanki kavereistasi ns. tukihenkilö, joka tulee paikalle kun ilmoitat miehelle erosta. Sitä ennen avaimet pois mieheltä, ja sitten kun ilmoitat erosta, kaikki kontakti seis. Et anna sille mitään. Varmasti yrittää manipuloida kaikin tavoin, esim pelottelemalla, uhkailemalla, jne. Et vaan kuuntele. Todennäköisesti uhkaa että menee sun sukulaisten ovelle tai muuta yhtä hullua.
Oi jessus mikä draamakuningatar olet 😂😂 hanki elämä
Mikä itse olet? Kiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Nimen omaan NYT on aika erota. Miehen oikea luonne on paljastunut, mutta ette vielä ole niin tiiviisti yhdessä, että se on hankalampaa. (Tosin siinäkin tilanteessa ero olisi ainoa oikea ratkaisu, tarkoitan vaan sanoa, että lähde nyt kun se on vielä helpompaa, pääset oikeasti vähemmällä...)
Sillä, mitä sukulaiset sanoo, ei ole mitään väliä. Kyseessä on sinun elämä. Tuo mies vaikuttaa hyvin pelottavalta. Lue oma avauksesi tarkkaan ja mieti, mitä vastaisit itse samassa tilanteessa olevalle. Kuulostaisiko ulkopuolisen silmin ja korvin aivan absurdille ja sairaalle?
Minä luin sen ulkopuolisen silmiin ja tulin siihen lopputulokseen, että se on taas yksi väsynyt sikamiesprovo.
Kaveri otti miehen joka koko ajan tarvitsee huomiota, kuin pikkuvauva. Jos hän puhuu, kaikkien pitää katsoa häntä. On mustasukkainen ja epäilevä.
Eronneet jo kahdesti, aina on mies PUHEILLAAN vakuuttanut ettei enää ja kun nainen on niin kaikkea ihanaa ja elämän rakkaus.
Kuinka säälittävää. Parempi yksin kuin idiootin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen? Kun mulla on aika tuore suhde vielä, vajaan vuoden seurusteltu ja mies on muuttunut nyt ärsyttäväksi. Se kokoajan haluaa että olisin mustasukkainen, vihjailee tosista naisista ja kun en suutu siitä (kun tiedän ettei sellaisia ole oikeesti) niin kyselee kokoajan miksi en oo mustasukkainen. Haukkuu kokoajan itseään ja haluaa että säälisin. Ostelee kaikkea turhaa krääsää mitä en halua ja "vaatii" kiitosta ja kunniaa. Jos käyn kaverin luona niin alkaa mököttämään että yhteinen ilta meni pilalle vaikka ollaan yhdessä käytännössä kokoajan jos työaikaa ei huomioida. On tosi rankkaa kun työpäivänjälkeen koko ilta pitää kuunnella säälinhakemista ja pitää kiitellä ja kumarrella että oot kyllä hyvä mies kun oot taas tehnyt ruoan tai ostanut jotain turhaa mitä en kyllä haluaisi.
Kavereilleen ja minun kavereille esittää että on hirveä panomies ja vihjailee että minä pihtaan ja kotona tilanne oikeasti on että minä en saa niin paljon kun haluaisin koska häntä ei kiinnosta. Jos teen kotitöitä esim siivoan niin alkaa säälinhakeminen että: minä en enää kiinnosta sinua kun sä vaan siivoot etkä oo mun sylissä ja ymmärrän kyllä kun oon tämmönen... Jos mies tekee itse kotitöitä niin sitten valittaa että: minä en tee koskaan mitään niin miten voisin hyvittää tämän. Kun sanon että olethan sä siivonnut täällä niin säälinkeräys jatkuu että no en ole oikein osannut edes siivota ja sen ja sen tein väärin... Sitten pitää kehua kaikki pienimmätkin työt maasta taivaisiin ja sitten se on iloinen ja kysyy että oonko parempi kun sun exä tms..Tosi ärsyttävää. Koitan antaa huomioo paljon ja aina kiitän kaikesta, en valita mistään koska mies oikeasti auttaa. Muuten kaikki olisi hyvin mutta en jaksa enää kokoajan yli kehua ja kumarrella ja lohduttaa että et ole paska ja oot niin täydellinen. Sitten jos lähden esim kaverille ja laitan meikkiä niin mies alkaa vihjailemaan minun rumista puolista, että saisi minut tuntemaan että olen ruma. Mutta jos lähden hänen kanssaan jonnekkin nii mies kehuu maasta taivaisiin miten kaunis olen.
Entiedä osaanko kuvailla tilanteen oikein mutta jotenkin tosi raskasta on. Pitäiskö erota kun ei kuitenkaa asuta vielä yhdessä? Jotenkin ero mietityttää kun molemmat on ennättänyt tutustua jo toistensa sukuun ja sitten pitäis selitellä mikä meni vikaan kun "oltiin niin onnellisia"...
Mä voin kertoa mitä teet. Lakkaat kirjoittamasta näitä provoja tänne. Sulla mitään miestä ole, sulla on 8 kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri otti miehen joka koko ajan tarvitsee huomiota, kuin pikkuvauva. Jos hän puhuu, kaikkien pitää katsoa häntä. On mustasukkainen ja epäilevä.
Eronneet jo kahdesti, aina on mies PUHEILLAAN vakuuttanut ettei enää ja kun nainen on niin kaikkea ihanaa ja elämän rakkaus.
Kuinka säälittävää. Parempi yksin kuin idiootin kanssa.
On säälittävä. Sun kaveri meinaan. Kaksi idioottia siinä yhdessä.
Jos et jätä sitä miestä nyt, niin ihmettelet vielä vuoden päästä, että kyllä oikeastaan pitäisi mutta kun... Siis älä mieti enää vaan toimi!
Vierailija kirjoitti:
Mies kuulostaa todella rasittavalta. Hänellä on selkeästi todella huono itsetunto, mistä syystä kaipaakin sen jatkuvaa vahvistusta ja kehuja. Toinen puoli on se ettei hän selkeästi kestä sitä että sinä olet nätti ja suosittu koska hän kokee että jää varjoosi.
Itse en kyllä jaksaisi ko. miestä mutta mieti jaksatko sinä? Nuo itsetuntoongelmat eivät luultavasti tule katoamaan myöhemminkään.
Oi jessus mitä diibadaabaa. Oikeen naistenlehti kyökkipsykologiaa. Et oo koskaan edes tavannut tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten asia edistyy tiedottamalla asiasta täällä?
Ei mitenkään.
No kun on niin ihana saada huomiota ja päästä haukkumaan miehiä. Vaikka tämäkin sikamies elää vaan meidän palstamamman mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten asia edistyy tiedottamalla asiasta täällä?
Ei mitenkään.
Varmaankin saadakseen tämän ja nro 15 kaltaisia kannustavia ja älykkäitä kommentteja, jotka ehkäpä vahvistavat hänen tulevaa päätöstään - tai päätöstä, jonka hän on jo alitajuisesti tehnyt.
Eipä nuo nyt niin kauhean älykläiltä ihmisiltä tule ainakasn nuo kommentit, kun lankeavat näihin Porvoo juttuihin.
Monissa miehissä on naurattanut heidän tarvitsemansa kehujen määrä.
Vaimo tekee 99 prosenttia kotitöistä ja roskia vievää miestä pitäisi jaksaa ylistää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miten tällaisesta miehestä erotaan "oikein". Joudunkohan kuuntelemaan itkua sen jälkeen vai raivostuuko mies. Tosi ahdistava tilanne.
Ap
Eli olet miehen kanssa yhdessä pelosta? Pelkäät mitä tapahtuu, jos eroat.
Se on sen kanssa, kun on niin onnellinen, kun sai edes jonkun. Näin epäilisin. Se miten mies haukkuu ulkonäköä kertoo siitä, että aapee ei ole mikään kaunotar, ja mies on katkera, kun on joutunut tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tekee 99 prosenttia kotitöistä ja roskia vievää miestä pitäisi jaksaa ylistää. :D
Ai tekee? Enpä usko. Mut jos keksitään noita prosenttilukuja ilmasta niin veikkaisin, että 99% miehiä vihaavista palstamammoista on ylipainoisia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuulostaa todella rasittavalta. Hänellä on selkeästi todella huono itsetunto, mistä syystä kaipaakin sen jatkuvaa vahvistusta ja kehuja. Toinen puoli on se ettei hän selkeästi kestä sitä että sinä olet nätti ja suosittu koska hän kokee että jää varjoosi.
Itse en kyllä jaksaisi ko. miestä mutta mieti jaksatko sinä? Nuo itsetuntoongelmat eivät luultavasti tule katoamaan myöhemminkään.
Oi jessus mitä diibadaabaa. Oikeen naistenlehti kyökkipsykologiaa. Et oo koskaan edes tavannut tyyppiä.
Kyllä me ollaan kaikki täällä kyökkipsykologeja. Vaikka ei tuota paljon tarvi tulkita, että tajuaa, että tyypillä on surkea itsetunto.
-eri
Jaahas, miesvihatrolli tuli tähänkin ketjuun häiriköimään. Huudan sinun puolestasi "miesvihaaaaaaaaaa" niin sinun ei tarvitse.
Ole hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Ja naista pitää sanoa nätiksi, vaikka se on ryppynen ja lihava jo kolmekymppisenä.
Tai kehua reippaaksi ja taitavaksi, jos se osaa vaihtaa itse vaikka autonrenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tekee? Enpä usko. Mut jos keksitään noita prosenttilukuja ilmasta niin veikkaisin, että 99% miehiä vihaavista palstamammoista on ylipainoisia :)
Niin no, ne prosenttiluvuthan ovatkin sinun ominta alaasi. Lisäätkö tämän ketjun kommentit tilastoihisi miesvihasta? :D :D :D
Olet naurettava.
0/5
Yawn
Väsynyt provo