Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 kertaa 11 kk:n aikana- tarpeeksi vai vähän?

Vierailija
04.11.2018 |

Seksiä. Kiista miehen kanssa, kumpi oikeassa. Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pystyisi olemaan suhteess, jossa seksi ei sujuisi. Kuitenkin, mun kohdalla pitkässä suhteessa sitä tavallaan välillä kyllästyy, eikä huvita niin usein. Mulla ainakin kestää latautuminen muutaman päivän, jos haluan, että kunnolla himottaa. Mies haluaa joka päivä, ja yleensä tähän suostunkin. Siksi en itse oikeastaan ehdi sitä himoa tuntemaan. Mies nurkuu ja valittaa jos en anna.

Vierailija
22/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 krt/10kk. Puolet lisää niin olisin tyytyväinen. Nuorempi mies mutta ei jaksa eikä ehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kerran viikossa paitsi ei kuukautisten aikana. Varmastikin ihan keskiverto määrä vakiintuneessa parisuhteessa.

Lapseperheessä voi olla hyvinkin hankalaa edes järjestää aikaa seksille. Työaikojen yhteensovittaminen, lasten harrastukset, nukkuakin pitäisi jne. Meillä on kyllä kutakuinkin säännölliset työajat 8-16, mutta lapset nukahtavat vasta klo 21.30-22 (tarvitsevat vain 9 h unta, nukkuvat samoin kesät talvet, koulu- ja loma-ajat). Siinä on sitten se hetki klo 22-23, jolloin seksiä voi harrastaa. Jos ei itse ole jo nukahtanut, aamulla kun pitää herätä klo 6. Ja minua seksi piristää = kukun vielä pari tuntia, miestä unettaa. Kovin montaa yötä viikossa ei jaksa 5 h yöunilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi