Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalityöntekijät: millaista työsi oikeasti on, onko rankkaa, mitä kohtaat päivittäin työssäsi?

Vierailija
04.11.2018 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen esimiehenä sosiaalityöntekijöille, joten minun työni on helppoa näyttöpäätetyötä, oma laaja huone, kahvinkeitin on myös oma

itseasissa, minua huvittaa seurata kun alaiseni tekevät töitä työmuurahaisten tavoin, pikkupalkalla

mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

Vierailija
2/7 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen esimiehenä sosiaalityöntekijöille, joten minun työni on helppoa näyttöpäätetyötä, oma laaja huone, kahvinkeitin on myös oma

itseasissa, minua huvittaa seurata kun alaiseni tekevät töitä työmuurahaisten tavoin, pikkupalkalla

mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

Kyllä tuo lähiesimiehen homma on aika koiranhommaa, kuunnella meidän asiakkaiden valituksia meistä ja olla puun ja kuoren välissä kun työntekijöillä ja meillä on omat vaatimuksemme ja päälliköillä omat. Tukea työyhteisötä ei tule nimeksikään ja palkka on vain parisataa parempi kuin sossuilla, joten en alkaisi tuohon hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että ne sossutantat ei tänne tuu mitään kertoilemaan.

Vierailija
4/7 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen sossutrolli-viikko on meneillään?

Vierailija
5/7 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että ne sossutantat ei tänne tuu mitään kertoilemaan.

vakivirkaa ei saa vaarantaa?

Vierailija
6/7 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan sosiaalityöntekijäksi, vaikkei palkka olekaan kovin hyvä. Erityisesti työ lastensuojelussa kiinnostaa. Haluaisin kuulla kokemuksia opiskelusta ja työstänne.

Vierailija
7/7 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan sosiaalityöntekijäksi, vaikkei palkka olekaan kovin hyvä. Erityisesti työ lastensuojelussa kiinnostaa. Haluaisin kuulla kokemuksia opiskelusta ja työstänne.

Yleistä turhautumistahan tuo on. Asiakasmäärät ovat sitä luokkaa että ei ehdi tehdä riittävän hyvää työtä ja koko ajan painetta on, että lisää pitäisi ottaa. Työaika ei riitä, mutta mehut se vie. Päälle yleinen huono työn organisointi ja reviirikiistat.