te joilla ei ole tiskaria: kuinka usein teillä tiskataan?
Kommentit (12)
Tai harvemminkin. Kaaos on keittiössä kamala. Mä en kerta kaikkiaan pysy tiskin syntymisen tasalla. Pitäis vissiin ruveta syömään eineksiä. Kun joskus kulutan noin 2 tuntia tiskaamiseen, menee puoli päivää ja keittiö alkaan näyttää samalta kuin ennen tiskausta. Oikeasti ei tuu mitään. Olen jotenkin jo luovuttanut ja rukoilen että ihmiset soittaa ennen kuin pölähtää kylään.
mutta monta vuotta oltiin ilman ja silloin tiskattiin kerran päivässä. kyllä sitä tiskiä ehti päivässäkin kertymään niin että tunti meni tuohon tiskaukseen *huhhuh* enää en kyllä suostuisi moiseen!
Kattilat, vauvan pullot, isommat kipot ja kulhot. En kyllä ymmärrä, miten pärjäisin enää ilman konetta, laiska tiskaaja kun oon niin kaaos ois kamala - joskus tuntuu niiiiin vaikealta saada ne vauvan puurolautasetkin koneeseen saakka... :)
Mun mielestä tiskit pesee melkeen yhtä nopeesti kuin mitä menee jos laittaa tiskit eka koneeseen ja ottaa vielä poiskin..
Meillä on onnettoman pieni ja surkea keittiö ja jo aamiaisastiat saavat kaaoksen aikaan. Talouteemme kuuluu kaksi aikuista, kaksi alle kouluikäistä, joita hoidan kotona ja viikonloppulapsi.
Ja olen satavarma, jos mieheni joutuisi aina tiskaamaan, olisi meillä pikapikaa tiskikone!
mä tiskaan myös 2-3 kertaa päivässä kun en enää jaksa käyttää just sitä tuntia tiskaamiseen. lisäksi se keskeytyis jatkuvasti kun juoksen taaperon perässä. tiskikoneesta eli siis tiskarista haaveilen....
ap
Vierailija:
Tai harvemminkin. Kaaos on keittiössä kamala. Mä en kerta kaikkiaan pysy tiskin syntymisen tasalla. Pitäis vissiin ruveta syömään eineksiä. Kun joskus kulutan noin 2 tuntia tiskaamiseen, menee puoli päivää ja keittiö alkaan näyttää samalta kuin ennen tiskausta. Oikeasti ei tuu mitään. Olen jotenkin jo luovuttanut ja rukoilen että ihmiset soittaa ennen kuin pölähtää kylään.
Meillä kans tiskataan harvoin, koska inhoamme tiskaamista. Keittiö on kamalan näkönen, vaikka kuinka päättäisin tiskata aina heti ruuan jälkeen
on joo hirveetä jos muutamaan päivään ei yksinkertaisesti kerkeä tiskaamaan, niin sitten alottaa se urakka!!!
mielummin tiskaa muutamat pois kasaantumasta...
meillä nekin menee koneeseen siinä kuin tuttipullot, vauvan lautaset ja lusikat ym.
niin huokoisia, että imevät tiskiaineen myrkyt itseensä ja lapsosen on sitten siitä mukava lipitellä myrkkylientä.
Ihan itse tiskataan, ei meillä kukaan käy tiskaamassa...