Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tottahan se on, että isosta kalusta nainen saa enemmän nautintoa ja paremmat mahdollisuudet orkkuun

Vierailija
04.11.2018 |

Kylä näin on. Helppo havainnollistaa miksi iso kalu koskettaa enemmän erogeenisia alueita. Kun 20cm kalun painaa 18cm syvään pilluun venyy pillupohja äärimmilleen. Näkyy videoistakin naisten silmistä isokaluisen painaessa pohjaan, naisen silmät pyörähtää, harittaa, ja taitaa varpaatkin kipristyä. Jos kalussa on vielä ympärysmittaa 15cm tai yli, niin venyttää ja hankaa pillun sisällä jokaista erogeenistä pistettä. Monesti isot paksut kalut ovat vielä juuresta, kölin alta vieläkin paksumpia, yli 16cm jolloin pillun suu venyy kunnolla. Venyttää välihanpuolenta reilusti, koko pillunsuu venyy ja venytys tekee painetta aina klitorikseen asti. Siihen paineeseen klitorikseen kun vielä yhdistää miehen häpyluun ja kovan kalun paineet, niin takuuvarmasti sähköttää jokaisessa erogeenisessa paikassa naiselle nautintoa. Nautinnon tai orkun saaminen on varmempaa.
Jos on vaikea hahmottaa millainen on iso kalu, niin leikkaa talouspaperirullan pahvihylsystä 2cm pois, niin saa 20cm x 14,5cm mallin. Kun tuon kokoinen lihanuija työnnetään naisen sisään, niin se ylettää useimmilla napaan asti. Siitä kun lähdetään pyörittelemään pientä ympyrää, niin ihan varmasti tuntuu jossain ja vie tilaa. Jos sitä liikutetaan edes takaisin tulee g-pisteeseen ja kaikkiin muihinkin pisteisiin hankausta kiitettävästi.

Tuossa vähän havainnollistettu asiaa http://www.penissizedebate.com/page18_penis-length.htm

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku 33 kirjoitti:

hylsy kirjoitti:

Täällä ihannoidaan isoa penistä, mutta totuus on toinen. Itsellä hiukan paksumpi kuin paperihylsy ja monta kertaa panohommat on jääneet haaveeksi, vaikka voitelu ja lämmittely olleet kunnossa. Suihinottoa ei naiset halua ja jos yrittävät, huulia eivät saa yhteen ja hampaat sattuttavat kaluani. Persepanoa yksi nainen vonkui kerran, mutta luovutti todettuaan tilanteen mahdottomana. Kortsutkin ovat vaikeita saada rullautumaan terskan yli. Viimeinen suhde kaatui, kun nainen valitteli aina ahtauttaan. Itse haluaisin normikalun.

Kiihottaa jo pelkkä ajatus siitä venytyksestä minkä kullisi saisi aikaan pimpissäni.

Ja taas miehen tekstiä!

Vierailija
42/51 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sopivasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan myönnetään että toiset tykkää isosta ja toiset keskikokoisesta, jotkut varmaan pienestäkin. 

Iso ei siis automaattisesti ole hyvä tai huono juttu. 

Ellei omaa jotain fyysistä estettä niin kukaan ei tykkää pienestä.

Ja sinä tiedät sen - mistä? Oletko kysynyt kaikilta maailman naisilta? Älä puhu muiden kuin omasta puolestasi.

Kun keskustelussa sanotaan kukaan niin ei tietäänkään tarkoiteta kaikkia maailman ihmisiä. Siinä tarkoitetaan käytännössä kaikkia. Ei se pienimunaisia hyödytä, jos vaikka 0,5% naisista tykkää heidän minikokoisista kaluistaan. Se tarkoittaa vaan käytännössä, että kukaan ei heidän kokoisistaan tykkää.

Vierailija
44/51 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan myönnetään että toiset tykkää isosta ja toiset keskikokoisesta, jotkut varmaan pienestäkin. 

Iso ei siis automaattisesti ole hyvä tai huono juttu. 

Ellei omaa jotain fyysistä estettä niin kukaan ei tykkää pienestä.

Vaikkei siitä palstoilla paljon puhutakaan, jotkut tykkää myös anaaliseksistä. 

Pylly venyy emätintä enemmän.

Vierailija
45/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa keskustelua ja aivan uusi aihe.

Lisää tätä.

Vierailija
46/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa keskustelua ja aivan uusi aihe.

Lisää tätä.

Siksikö kävit kaivamassa esiin viisi vuotta vanhan keskustelun tästä aina niin tuoreesta aiheesta?

Vierailija
47/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso on liian iso ja liian pieni on liian pieni. Nämä ovat faktoja.

Silti ottaisin mieluummin liian ison, joka ei kelpaa kaikille kuin liian pienen, joka ei kelpaa kenellekään.

Hieman keskikokoa isompi on varmasti paras, joten lausunto "koolla ei ole väliä" pitäisikin muuttaa muotoon "koolla ei ole väliä, kunhan olet keskikokoa".

Itse uskon, että naisten toive on:

"koolla ei ole väliä, jos tyydytät minut hyvin ja se onnistuu parhaiten kunhan olet vähintään hyvää keskikokoa tai mieluiten vähän ylikin, mutta et ihan monsteri tai ainakin osaat sitten varoa sen kanssa"

Kun unohdetaan nämä isomunainen on itsekäs ja pienimunainen hellä ja taitava ja valitaan samankaltaisista miehistä puhtaasti koon perusteella, niin mennään yllä olevalla ja keskimääräistä paremmin varustellut miehet ovat halutumpia.

mies 15/13,5 cm

Vierailija
48/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiihottaa mun poikakaverin isompi penis. Tykkään, miten se erottuu hänen timmissä vartalossa. Tykkään, miten se nousee ja kasvaa erektioon, vaappuu ja heilahtelee, jos hän näkee mut farkuissa. Hän ottaa sen esiin jo esileikeissä, esim. nojaillessa. Erityisesti pidän siitä, miten herkkä hän on sieltä. Tykkään koskea, tykkään kiusoitella, tykkään siitä, miltä se tuntuu kädessä, miten se työntyy pimpissä. Hän on niin kiihkee mun kaa ja se kuumottaa.

Vierailija
49/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän tän aiheen aina nostaa.

Totuus o kyllä se, että jos mies osaa naisen tyydyttää, ei sill koolla niin kovasti ole virkaa.

Mutta parempi  kuitenki katella, ei-niin-mitätöntä kalua kumminkaan.

Vierailija
50/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aiemmin kirjoittanut tällaiseen ketjuun. Mulla naisena on penikselle sellainen just paras mukavuusalue. Toisin kuin monet nuoret pojat tuntuu luulevan palstoilla, se on ainakin mun kohdalla keskikokoinen. Liian pieni ei tunnu tarpeeksi, isoa joudun varomaan. Olen seurustellut todella isokaluisen kanssa, mutta seksi oli huonoa. Keskikokoisella kaikki asennot tuntuvat minusta(huom.vain oma kokemukseni) parhailta.

Vierailija
51/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso kulli, mutta enpä siitä ole pahemmin hyötynyt. Varsin rumassa pakkauksessa, ikävä kyllä.