Tottahan se on, että isosta kalusta nainen saa enemmän nautintoa ja paremmat mahdollisuudet orkkuun
Kylä näin on. Helppo havainnollistaa miksi iso kalu koskettaa enemmän erogeenisia alueita. Kun 20cm kalun painaa 18cm syvään pilluun venyy pillupohja äärimmilleen. Näkyy videoistakin naisten silmistä isokaluisen painaessa pohjaan, naisen silmät pyörähtää, harittaa, ja taitaa varpaatkin kipristyä. Jos kalussa on vielä ympärysmittaa 15cm tai yli, niin venyttää ja hankaa pillun sisällä jokaista erogeenistä pistettä. Monesti isot paksut kalut ovat vielä juuresta, kölin alta vieläkin paksumpia, yli 16cm jolloin pillun suu venyy kunnolla. Venyttää välihanpuolenta reilusti, koko pillunsuu venyy ja venytys tekee painetta aina klitorikseen asti. Siihen paineeseen klitorikseen kun vielä yhdistää miehen häpyluun ja kovan kalun paineet, niin takuuvarmasti sähköttää jokaisessa erogeenisessa paikassa naiselle nautintoa. Nautinnon tai orkun saaminen on varmempaa.
Jos on vaikea hahmottaa millainen on iso kalu, niin leikkaa talouspaperirullan pahvihylsystä 2cm pois, niin saa 20cm x 14,5cm mallin. Kun tuon kokoinen lihanuija työnnetään naisen sisään, niin se ylettää useimmilla napaan asti. Siitä kun lähdetään pyörittelemään pientä ympyrää, niin ihan varmasti tuntuu jossain ja vie tilaa. Jos sitä liikutetaan edes takaisin tulee g-pisteeseen ja kaikkiin muihinkin pisteisiin hankausta kiitettävästi.
Tuossa vähän havainnollistettu asiaa http://www.penissizedebate.com/page18_penis-length.htm
Kommentit (51)
Provohan tuo on tietenkin. Ihan kiusallakin kirjoitin, koska koolla on väliä, kuten linkistä näkyy. Olen sen itsekin todennut pitkäaikaisessa käytössä, kun luoja tuollaisen kalun suonut. Mutta jos suomessa on ylpeä jostakin, omasta ominaisuudesta tai tekemisestä, niin aina täällä syytetään huonosta itsetunnosta. Toiset näyttelee ja kehuu hienoja autoja, tai ottaa biksukuivia etelän auringossa, mutta kaikilla varmaan huono itsetunto siitä, että saanut ferrarin hankittua. Keekkikin varmaan siksi näyttelee Rolssiaan, huono itsetunto.
En muuta odottanutkaan, kun pienikaluisten miesten suunsoittoa.
Minulla on jotain 17-18 cm ja kohtalaisen paksu. On riittänyt kuulemma hyvin jo 35 v vaimolle ja eräille muillekin. Näistä muista eräät ovat pitäneet sitä melko isonakin kun ovat saaneet kotona pienempää. Sen käytöstä olen saanut hyvää palautetta myös..kun en survo vain edes takaisin...
Oho! Olipas huiman kokoinen pippeli Vladilla! Itse varmasti halkeaisin tuollaisesta :)
Vierailija kirjoitti:
Provohan tuo on tietenkin. Ihan kiusallakin kirjoitin, koska koolla on väliä, kuten linkistä näkyy. Olen sen itsekin todennut pitkäaikaisessa käytössä, kun luoja tuollaisen kalun suonut. Mutta jos suomessa on ylpeä jostakin, omasta ominaisuudesta tai tekemisestä, niin aina täällä syytetään huonosta itsetunnosta. Toiset näyttelee ja kehuu hienoja autoja, tai ottaa biksukuivia etelän auringossa, mutta kaikilla varmaan huono itsetunto siitä, että saanut ferrarin hankittua. Keekkikin varmaan siksi näyttelee Rolssiaan, huono itsetunto.
En muuta odottanutkaan, kun pienikaluisten miesten suunsoittoa.
Eli sinusta on ihan tervettä käyttää aikaansa noin? Kehuja ja ihailua haluat. Ei normaalin, hyvän itsetunnon omaavan ihmisen toimintaa.
Mitä jos vaan myönnetään että toiset tykkää isosta ja toiset keskikokoisesta, jotkut varmaan pienestäkin.
Iso ei siis automaattisesti ole hyvä tai huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta on ihan tervettä käyttää aikaansa noin? Kehuja ja ihailua haluat. Ei normaalin, hyvän itsetunnon omaavan ihmisen toimintaa.
En kaipaa mitään kehuja, esitin vain otsikon mukaisen väitteen ja sitä todistavan linkin. Ylväänä kannan omani, eikä sitä ole esitelty vuosiin kellekään muulle kuin omalle vaimolle.
Voimakkaita narsistisia piirteitä joihin tunnetusti kätkeytyy huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaan myönnetään että toiset tykkää isosta ja toiset keskikokoisesta, jotkut varmaan pienestäkin.
Ellei omaa jotain fyysistä estettä niin kukaan ei tykkää pienestä.
Onnentyttö* kirjoitti:
AP puhuu asiaa. Iso ja paksu penis täyttää vaginan tehokkaasti ja kohdunkaulan pohjaan saakka.
Parisuhdemarkkinoilla pärjää mies, jolla on iso kalu ja hyvät rakastajataidot muutenkin.
Olen onnekas, koska omalla miehelläni on iso kalu. Nautin jo stondiksessa olevan ison kalun katsomisesta, mutta sisällä pimpissäni se tuntuu taivaallisen hyvältä. Erityisesti peniksen paksuin kohta juuressa saa minut voihkimaan ah-ah-aaah.
Mieheni ajattelee ensisijaisesti minun nautintoani. Hän antaa minulle suuseksiä, varmistaa että olen pimpistä litimäräksi kostunut, ennen yhdyntää. Hän odottaa että minä saan orgasmin, hän laukeaa itse vasta minun orgasmin jälkeen.
Kiva, että seksi sujuu. Jos Onnentyttö olet oikeasti nainen, ota selvää anatomiastasi. Jos isopeniksinen miehesi täyttää sinut kohdunkaulan pohjaan saakka, on hänellä erityislastuinen lähes 90 asteen kulmaan taittuva elin. Laitapa kuva!
Kätilö vapaalla kirjoitti:
Onnentyttö* kirjoitti:
AP puhuu asiaa. Iso ja paksu penis täyttää vaginan tehokkaasti ja kohdunkaulan pohjaan saakka.
Parisuhdemarkkinoilla pärjää mies, jolla on iso kalu ja hyvät rakastajataidot muutenkin.
Olen onnekas, koska omalla miehelläni on iso kalu. Nautin jo stondiksessa olevan ison kalun katsomisesta, mutta sisällä pimpissäni se tuntuu taivaallisen hyvältä. Erityisesti peniksen paksuin kohta juuressa saa minut voihkimaan ah-ah-aaah.
Mieheni ajattelee ensisijaisesti minun nautintoani. Hän antaa minulle suuseksiä, varmistaa että olen pimpistä litimäräksi kostunut, ennen yhdyntää. Hän odottaa että minä saan orgasmin, hän laukeaa itse vasta minun orgasmin jälkeen.
Kiva, että seksi sujuu. Jos Onnentyttö olet oikeasti nainen, ota selvää anatomiastasi. Jos isopeniksinen miehesi täyttää sinut kohdunkaulan pohjaan saakka, on hänellä erityislastuinen lähes 90 asteen kulmaan taittuva elin. Laitapa kuva!
Nyt on taidettu teoreettiset seksitaidot hakea anatomian kirjaa tutkimalla. :D
Kätilö vapaalla kirjoitti:
Onnentyttö* kirjoitti:
Katopa nyt se laittamani linkki sinne penis depattiin. Siellä on kuvat miten se iso kalu sinne pillun syvyyksiin mahtuu. Älä viitsi täällä selittää ihan puutaheinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tiedät sen - mistä? Oletko kysynyt kaikilta maailman naisilta? Älä puhu muiden kuin omasta puolestasi.
Täällä ihannoidaan isoa penistä, mutta totuus on toinen. Itsellä hiukan paksumpi kuin paperihylsy ja monta kertaa panohommat on jääneet haaveeksi, vaikka voitelu ja lämmittely olleet kunnossa. Suihinottoa ei naiset halua ja jos yrittävät, huulia eivät saa yhteen ja hampaat sattuttavat kaluani. Persepanoa yksi nainen vonkui kerran, mutta luovutti todettuaan tilanteen mahdottomana. Kortsutkin ovat vaikeita saada rullautumaan terskan yli. Viimeinen suhde kaatui, kun nainen valitteli aina ahtauttaan. Itse haluaisin normikalun.
Vierailija kirjoitti:
Kylä näin on. Helppo havainnollistaa miksi iso kalu koskettaa enemmän erogeenisia alueita. Kun 20cm kalun painaa 18cm syvään pilluun venyy pillupohja äärimmilleen. Näkyy videoistakin naisten silmistä isokaluisen painaessa pohjaan, naisen silmät pyörähtää, harittaa, ja taitaa varpaatkin kipristyä. Jos kalussa on vielä ympärysmittaa 15cm tai yli, niin venyttää ja hankaa pillun sisällä jokaista erogeenistä pistettä. Monesti isot paksut kalut ovat vielä juuresta, kölin alta vieläkin paksumpia, yli 16cm jolloin pillun suu venyy kunnolla. Venyttää välihanpuolenta reilusti, koko pillunsuu venyy ja venytys tekee painetta aina klitorikseen asti. Siihen paineeseen klitorikseen kun vielä yhdistää miehen häpyluun ja kovan kalun paineet, niin takuuvarmasti sähköttää jokaisessa erogeenisessa paikassa naiselle nautintoa. Nautinnon tai orkun saaminen on varmempaa.
Jos on vaikea hahmottaa millainen on iso kalu, niin leikkaa talouspaperirullan pahvihylsystä 2cm pois, niin saa 20cm x 14,5cm mallin. Kun tuon kokoinen lihanuija työnnetään naisen sisään, niin se ylettää useimmilla napaan asti. Siitä kun lähdetään pyörittelemään pientä ympyrää, niin ihan varmasti tuntuu jossain ja vie tilaa. Jos sitä liikutetaan edes takaisin tulee g-pisteeseen ja kaikkiin muihinkin pisteisiin hankausta kiitettävästi.Tuossa vähän havainnollistettu asiaa http://www.penissizedebate.com/page18_penis-length.htm
Kiihotuin. :P Tosin olen kokoajan kiihottuneessa tilassa ja ajattelen seksiä 90% hereilläoloajasta ja näen ainoastaan unia siitä kuinka mies nuolee pilluani. Kuukausi ilman seksiä koska erosin miesystävästäni. Hänellä on juuri tuollainen ihana 20 cm kulli. Sitä ja kieltä on kyllä ikävä.
hylsy kirjoitti:
Täällä ihannoidaan isoa penistä, mutta totuus on toinen. Itsellä hiukan paksumpi kuin paperihylsy ja monta kertaa panohommat on jääneet haaveeksi, vaikka voitelu ja lämmittely olleet kunnossa. Suihinottoa ei naiset halua ja jos yrittävät, huulia eivät saa yhteen ja hampaat sattuttavat kaluani. Persepanoa yksi nainen vonkui kerran, mutta luovutti todettuaan tilanteen mahdottomana. Kortsutkin ovat vaikeita saada rullautumaan terskan yli. Viimeinen suhde kaatui, kun nainen valitteli aina ahtauttaan. Itse haluaisin normikalun.
Kiihottaa jo pelkkä ajatus siitä venytyksestä minkä kullisi saisi aikaan pimpissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei siitä palstoilla paljon puhutakaan, jotkut tykkää myös anaaliseksistä.
Liian iso on liian iso ja liian pieni on liian pieni. Nämä ovat faktoja.
Silti ottaisin mieluummin liian ison, joka ei kelpaa kaikille kuin liian pienen, joka ei kelpaa kenellekään.
Hieman keskikokoa isompi on varmasti paras, joten lausunto "koolla ei ole väliä" pitäisikin muuttaa muotoon "koolla ei ole väliä, kunhan olet keskikokoa".