Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako kukaan muu lapsensa hoitajalle äitienpäivä-lahjaa?

Vierailija
08.05.2006 |

Meillä on niin ihana pph, että ajattelin muistaa häntä lapsen puolesta, vaikkei hän nyt äiti olekaan. Tai siis ei ole minun lapseni äiti. Mutta jotain pientä ja säilyvää, olen ajatellut Aarikan korua tai sitten jotain kirjaa. Onko teillä ideoita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika omituiselta kuulostaa - mieti kerran vielä.

Osta vaikka sitten ennen lomia jotakin.

Vierailija
2/6 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan valveajasta lapsesi on hänen hoivassaan.

Tietenkin teette äitienpäiväkortin. Miehesi voi ostaa hänelle jonkun lahjan. Eikö tuo lahjan hankkiminen ole miehen tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin joku muistaminen esim. jouluna, loman alussa tai jos hoito päättyy... Mutta äitienpäivänä????

Vierailija
4/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäiväkortin....heh...olen nainen:)

Vierailija
5/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

diplomin, ja vapaa illan isän kanssa!

=)

Vierailija
6/6 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin kuudelle vakituiselle hoitajalle ostamme taulutelevision, kotiteatterisarjan, poreammeen, kultakellon, auton ja timanttitiaaran. Tietysti vain yksi lahja per hoitaja, ei nyt pidä mennä liiallisuuksiin.

Tilapäisille hoitajille, siistijälle ja keittäjälle ostamma jotain vähän pienempää kuten timanttikorvakorut, Aalto-maljakon ja Heljä Liukko-Sundströmin tauluja.

Ystäväperheiden äideille ostamme jotain saman tyylistä kuin päiväkodin vähäosaisimmille " äideille" .

Lähinaapureille ostamme jotain arvokkaampaa, kuten keinuja, suihkulähteitä yms, mistä on itsellemmekin iloa. Vähän kauempana oleville ei ihan rajanaapureille kompostoreita, kukkalaatikoita yms.

Mummo, mummi ja isomummit saavat kauniit, kaupasta ostetut kortit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme