Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmisiä jotka menee toisen vuorolla talopesulaan?

Vierailija
03.11.2018 |

Samoilla henkilöillä on aikaa seistä tyhjänpanttina talon edessä tupakalla, aikaa niillä on. Mutta ei yhtään välitetä. Ja vihataan niitä jotka vielä osallistuu, lähtee ovesta elämään, tiukalla aikataululla ja yrittää ehtiä ja pitää elämän mielekkäänä, siihen kun voi itsekin vaikuttaa. Niin pitää sitten todellisen röökiroskaväen samaan aikaan tunkea sinne.
Vanhasta talosta on kyse, ei mahdu pesukone. Henkilöt on sen tyyppisiä että lukee tätä palstaa. Senkus alapeukutatte, se ei muuta sitä että olette kusipäitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja omahyväisyys. Ne kokevat olevansa jollain tavalla etuoikeutettuja, vaikka niin ei todellakaan ole.

Vierailija
2/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa nämä uussuomalaiset pesevät pyykkinsä silloin, kuin heitä huvittaa. Sotkevat, hajottavat koneet. Jos heitä yrittää neuvoa, vastaus on, että sinä olla r as i s t i.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä vaivaa, mutta itse tyynesti keskeytän pesuohjelman ja nostan pyykit lattialle. Jos kuivaushuoneessa on minun vuorollani pyykkejä, nostan ne käytävän lattialle.

Vierailija
4/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noita vuororosvoja on kyllä ollut ihan kantaväestössäkin. En vaan voi ymmärtää. Kai sitä elämäänsä voi sen verran suunnitella että varaa vuoron ja pesee pyykkinsä silloin.

Vierailija
5/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono sisälukutaito

Vierailija
6/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huononäköinen mummo, joka ei ymmärtänyt mitä varauslistassa luki.

Ei tarkoittanut pahaa, ja pyyteli vuolaasti anteeksi.

Vierailija
7/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talopesula? Ok-talo siis kuljetetaan pesulaan jossa pestään taloja. Vai tarkoitatko kerrostalojen pyykkitupaa. :s

Vierailija
8/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä, minun elämä, minun pyykit. En näe muita ihmisiä, enkä ymmärrä, että maailmassa on muitakin kuin MINÄ!

Ja jos joku sattuukin jossain olemaan, niin en vi**ujakaan välitä, olen vain MINÄ.

Vierailija
9/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen joitain ihmisiä, jotka varaa pyykkivuoroja koko illaksi, monelle illalle peräkkäin, mutta eivät käytä niitä.

Vierailija
10/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä vaivaa, mutta itse tyynesti keskeytän pesuohjelman ja nostan pyykit lattialle. Jos kuivaushuoneessa on minun vuorollani pyykkejä, nostan ne käytävän lattialle.

Hyvä sinä, sinulla on munaa, arvostan.

Vierailija
11/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen pyykkini vain omalla vuorollani omassa talossani.

Vierailija
12/12 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä muistan omasta lapsuudestani noi pyykkitupavuorot. Talossa oli kaksi perhettä, kavereita keskenään. Toisen perheen mies oli joku hallituksen puheenjohtaja tms.

Aina kun tuli vuoden vaihteessa uusi varauskirja, nämä kaksi perhettä olivat varanneet KOKO VUODEKSI lauantait pyykkituvasta ja kuivaushuoneet la-su ennen kuin koko kirja ehti pyykkitupaan saakka.

Siihen aikaan lauantai oli tyypillinen pyykkipäivä ja harvemmalla oli omaa konetta kuten nykyään.

Muistan että muut tuosta aina jupisi, mutta mitenkähän sen vaan annettiin jatkua...

Taitaa olla ikuinen skisman aihe tuo yhteinen pyykkituvasta, kun aina on niitä joilla ei ole mitään käytöstapoja.