Mikä vaivaa ihmisiä jotka menee toisen vuorolla talopesulaan?
Samoilla henkilöillä on aikaa seistä tyhjänpanttina talon edessä tupakalla, aikaa niillä on. Mutta ei yhtään välitetä. Ja vihataan niitä jotka vielä osallistuu, lähtee ovesta elämään, tiukalla aikataululla ja yrittää ehtiä ja pitää elämän mielekkäänä, siihen kun voi itsekin vaikuttaa. Niin pitää sitten todellisen röökiroskaväen samaan aikaan tunkea sinne.
Vanhasta talosta on kyse, ei mahdu pesukone. Henkilöt on sen tyyppisiä että lukee tätä palstaa. Senkus alapeukutatte, se ei muuta sitä että olette kusipäitä.
Kommentit (12)
Meidän talossa nämä uussuomalaiset pesevät pyykkinsä silloin, kuin heitä huvittaa. Sotkevat, hajottavat koneet. Jos heitä yrittää neuvoa, vastaus on, että sinä olla r as i s t i.
En tiedä mikä vaivaa, mutta itse tyynesti keskeytän pesuohjelman ja nostan pyykit lattialle. Jos kuivaushuoneessa on minun vuorollani pyykkejä, nostan ne käytävän lattialle.
Meillä noita vuororosvoja on kyllä ollut ihan kantaväestössäkin. En vaan voi ymmärtää. Kai sitä elämäänsä voi sen verran suunnitella että varaa vuoron ja pesee pyykkinsä silloin.
Huononäköinen mummo, joka ei ymmärtänyt mitä varauslistassa luki.
Ei tarkoittanut pahaa, ja pyyteli vuolaasti anteeksi.
Talopesula? Ok-talo siis kuljetetaan pesulaan jossa pestään taloja. Vai tarkoitatko kerrostalojen pyykkitupaa. :s
Minä minä minä, minun elämä, minun pyykit. En näe muita ihmisiä, enkä ymmärrä, että maailmassa on muitakin kuin MINÄ!
Ja jos joku sattuukin jossain olemaan, niin en vi**ujakaan välitä, olen vain MINÄ.
Mä taas ihmettelen joitain ihmisiä, jotka varaa pyykkivuoroja koko illaksi, monelle illalle peräkkäin, mutta eivät käytä niitä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä vaivaa, mutta itse tyynesti keskeytän pesuohjelman ja nostan pyykit lattialle. Jos kuivaushuoneessa on minun vuorollani pyykkejä, nostan ne käytävän lattialle.
Hyvä sinä, sinulla on munaa, arvostan.
Minä pesen pyykkini vain omalla vuorollani omassa talossani.
Oi mä muistan omasta lapsuudestani noi pyykkitupavuorot. Talossa oli kaksi perhettä, kavereita keskenään. Toisen perheen mies oli joku hallituksen puheenjohtaja tms.
Aina kun tuli vuoden vaihteessa uusi varauskirja, nämä kaksi perhettä olivat varanneet KOKO VUODEKSI lauantait pyykkituvasta ja kuivaushuoneet la-su ennen kuin koko kirja ehti pyykkitupaan saakka.
Siihen aikaan lauantai oli tyypillinen pyykkipäivä ja harvemmalla oli omaa konetta kuten nykyään.
Muistan että muut tuosta aina jupisi, mutta mitenkähän sen vaan annettiin jatkua...
Taitaa olla ikuinen skisman aihe tuo yhteinen pyykkituvasta, kun aina on niitä joilla ei ole mitään käytöstapoja.
Itsekkyys ja omahyväisyys. Ne kokevat olevansa jollain tavalla etuoikeutettuja, vaikka niin ei todellakaan ole.