Mies oli luvannut yllätyjutun mulle ja 4v lapselle.. mies perui..
Mies lupasi mulle ja lapselle jonkun yllätysjutun tänään kello 8. Viisi minuuttia sitten mies ilmoitti, että peruu lupauksensa ja lähtee kavereiden kanssa viihteelle ( kaverit olivat hänet pyytäneet) olen todella vihainen ja lapsi itkee kotona. Miten selitän asian lapselle? Ei ole kivasti tehty. Nyt alkaa olemaan jo myöhä eikä mihinkään kerkeä lähtemään. Odotimme yllätystä kauan.
Sanoin miehelle, että korvaa meille aiheutuneen pettymyksen jollain uudella yllärillä , mutta mies laittoi viestiä, että ” katsotaan joskus” argg!
Kommentit (41)
Olisin sanonut miehelle ettei tartte tulla enää kotiin, todella paskamaisesti tehty!
Meillä on molemmilla omat menomme ja niistä sovitaan etukäteen, myös yllätysmenoja voi olla, ellei ole mitään yhteistä sovittu.
Jos vaikka sanoisit sille itkevälle lapselle, että ihmisille voi joskus tulla yllättäviä esteitä, joiden vuoksi aiemmin sovitut menot pitääkin perua. Selvität omat tunteesi miehen kanssa sitten kahden kesken. Et kai lietso lapsen pahaa mieltä omalla reaktiollasi?
Jos ei ole provo, niin mitä helkkaria sinä teet tuollaisen miehen kanssa? Paitsi ettei välitä sinusta pätkääkään, niin ei piittaa lapsestakaan ja tekee sen vielä lapselle selväksi. Millainen äiti altistaa lapsensa tuollaiselle?
Mutta varmaan taas muuten ihan hyvä mies, kunhan nyt huvikseen kusettaa lasta ja tuottaa tälle pettymyksiä.
Tehkää lapsen kanssa huomenna jotain kivaa ja mies pellolle
Ai taas tämä sama provoilija. Milloin mies ei viekään mökille ja milloin mies ei viekään huvipuistoon.
Aina itkettää ja lapsiakin itkettää.
Kiva juoppo sulla miehenä, mikset eroa?
No olihan se toki yllätysjuttu että päätti lähteä baariin. Siis yllätys sinulle ja lapselle. Wi ehkä alunperinkään muuta tarkoittanut.
Ei vaikuta ihan helmeltä mieheltä. Mitäpä jos harkitsisit tarkemmin kannattaako olla yhdessä. Jos oli vain yksi kerta niin mennee huonon huumorin piikkiin. Jos toistuvaa toimintaa ehkä kannattaa erota.
Eihän se mies etukäteen tainut kertoa millasen yllärin se on teille järkänny joten tän kerran yllärinä oli oharit. Joku muu yllätys sitten seuraavalla kerralla.
Mä tekisin varmaan niin että vetäisin hatusta jonkun yllärin lapselle niin että hänelle jäisi mukava mieli. Sitten huomenna puhuisin miehen kanssa vakavasti ja miettisin myös pitkään ja hartaasti suhteen jatkoa. Teoriassa tällaista voi kerran tapahtua muuallakin kuin Porvoossa, mutta vaikka olisikin se kerta niin aika raskasta piittaamattomuutta toisten tunteista tuollaisen yllärin järkkääminen osoittaa.
Aikuiselle voi luvata turhaan, jos haluaa ristiriitoja suhteeseen tai etsii nopean eron mahdollisuutta – mutta lapselle ei saa -koskaan- luvata ja pettää sitä. Ehkä voit itse +isovanhempien kanssa järjestää lapselle nyt jotain kunnollista, josta iloita. Älä enää luota miehen lupauksiin ja "yllätyksiin". Mene myös itse viihteelle joskus.
Esteitä voi tulla, mutta älykäs mies tietää -etukäteen- että hän lauantaisin haluaa ehkä mennä baariin, eikä siten valitse sitä päivää yllätykselle. Oletko ajatellut koskaan vaihtaa miestä
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin varmaan niin että vetäisin hatusta jonkun yllärin lapselle niin että hänelle jäisi mukava mieli. Sitten huomenna puhuisin miehen kanssa vakavasti ja miettisin myös pitkään ja hartaasti suhteen jatkoa. Teoriassa tällaista voi kerran tapahtua muuallakin kuin Porvoossa, mutta vaikka olisikin se kerta niin aika raskasta piittaamattomuutta toisten tunteista tuollaisen yllärin järkkääminen osoittaa.
Tämä on jo viides kerta, kun mies pettää lupauksen lapselle
Ap
Aha