Miksi Ismo Leikola on niin suosittu?
Tai ylipäätään muut koomikot. Olen katsellut standuppia nyt jonkin verran ja suurin osa siitä ei naurata mua yhtään. Vanhoja juttuja, kliseitä tai jotenkin vaan täysin käsittämätöntä skeidaa ja eriskummallisia maneereja. Todella harva tämän alan tekijä naurattaa mua, tai harva niistä loputtomista jutuista naurattaa.
Kommentit (41)
Onhan sillä ihan hyviä oivalluksia.
Leikola on ihan maailmanhuippu standup-koomikko. Ihmettelen kuka muka on AP:n mielestä parempi. Ehkä et vaan tykkää standupista. ?!
Mä nautin hirveästi katsoa melkeen minkä lajin ammattilaista tahansa, mun mielestä ihmiset on mahtavia ja erilaisten lahjakkuuksien näkeminen on upeeta.
Tämän vuoksi.
Tuokin on muilta matkittu, ei ole Ismon oma idea.
Et ole ikinä kuullut four chord songista?
Noloa kopioida toisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi.
En ikinä unohda sitä, että löi hevosta päähän ja samalla paljasti, että on tosikko. Ihan sama mitä tekee tai nauraako joku hänen vitseilleen, itse en ole enkä tule hänen performanssiansa katsomaan.
Minusta Leikola on aidosti oivaltava. Jutut ovat hyväntuulisia eivätkä ilkeitä. Siksi pidän häntä alallaan ehdottomasti Suomen huippuna.
En pidä alapäähuumorista, paitsi satunnaisena mausteena. Ilkeily, kiusaaminen, oman itsensä sheimaaminen ja aggressivinen huutaminen lavalla ei ole minusta hauskaa.
Ismo Leikola on Dylan Moraninsa opiskellut, tässä tapauksessa imitointi vain ei ole suurin kunnianosoitus.. mjääh njääh njääh tähän joku itsestäänselvyys njääh..
Kun taas Moran on oikeasti taitava sananiekka.
Se mjaammmj on hieman ärsyttävää, mutta se tuo sellaisen tuttavallisemman fiiliksen kuin suora puhe. Ei tunnu niin käsikirjoitetulta, kun "miettii sanoja", toisin kuin sellainen joka tykittää puhettaan ilman taukoja.
Kun mies on älykäs ja hauska, ei jää enää paljon toivomisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Leikola on ihan maailmanhuippu standup-koomikko. Ihmettelen kuka muka on AP:n mielestä parempi. Ehkä et vaan tykkää standupista. ?!
Mä nautin hirveästi katsoa melkeen minkä lajin ammattilaista tahansa, mun mielestä ihmiset on mahtavia ja erilaisten lahjakkuuksien näkeminen on upeeta.
En ole ap mutta minusta jo mainitut Andre Wickström, Mikko Vaismaa sekä Riku Suokas ovat paljon parempia. Pidän stand upista kun siinä on oikeasti ideaa ja syvyyttä, ei roisia halpaa "huumoria".
Suomi onkin siitä outo maa että täällä arvostetaan outouksia. Mitä enemmän alapää- tai pissa- ja kakkahuumoria niin keikkaa pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi.
Tuo nyt ei ole edes toiselta kopioitu vitsi, vaan itsestäänselvyys muusikin harrastajille. Mutta hulvattoman hauskaa niille, jotka sitä eivät sitä vielä ole tajunneet!
Oikeastaan standuuppaajat on viksuja kun osaavat kusettaa kansalta rahat poikke vaikka jutut usein perseen liepeiltä.
Tosi huono oli sen tämän syksyn setti. Pöllinyt toisekseen Ricky Gervaisilta törkeät juttunsa, mutta ei niitä voi suomeksi esittää samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Leikolalla on älykkäitä juttuja. Muuta stand-upia en jaksa katsoakaan.
Samaa mieltä!
Leikolalta olen kuullut aivan liikaa kaksimielisyyksiä, eivät ole oivaltavia, vaan tympeitä ja ärsyttäviä juttuja, kuvottava äijä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Aina ystävällinen mies joka lyö hevosta kasvoihin kun itse ei osaa ratsastaa.
Nappi otsaan tuolle ällötykselle
Vierailija kirjoitti:
Ismo on paras kyllä. Ainut mikä ei naurata on jos liian rivoksi menee.
Eihän Ismon tyyli ollenkaan ole revitellä rivoilla jutuilla. Joskus voi joku lipsahtaa joukkoon, mutta kyllä se on poikkeus.
Mä pidän juuri siitä, kuinka hän puhuu ja esiintyy. :D