Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Ismo Leikola on niin suosittu?

Vierailija
03.11.2018 |

Tai ylipäätään muut koomikot. Olen katsellut standuppia nyt jonkin verran ja suurin osa siitä ei naurata mua yhtään. Vanhoja juttuja, kliseitä tai jotenkin vaan täysin käsittämätöntä skeidaa ja eriskummallisia maneereja. Todella harva tämän alan tekijä naurattaa mua, tai harva niistä loputtomista jutuista naurattaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismon jutut ovat välillä ihan hauskoja, mutta ärsyttää kuunnella kun hän puhuu.

Jos ne kaikki mjämmjämmjäm njmänjäm mm mm mmm -ääntelyt voisi saada pois, niin häntä olisi jopa ihan kiva kuunnella.

Ja se hevosen lyöminen oli kyllä todella ala-arvoinen teko. Eihän se hevosen vika ole että tuollainen pulla ei pysy tasapainossa hevosen selässä.

Mä pidän juuri siitä, kuinka hän puhuu ja esiintyy. :D

Vierailija
22/41 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä ihan hyviä oivalluksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikola on ihan maailmanhuippu standup-koomikko. Ihmettelen kuka muka on AP:n mielestä parempi. Ehkä et vaan tykkää standupista. ?!

Mä nautin hirveästi katsoa melkeen minkä lajin ammattilaista tahansa, mun mielestä ihmiset on mahtavia ja erilaisten lahjakkuuksien näkeminen on upeeta. 

Vierailija
24/41 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ismo ole ruma!

Vierailija
25/41 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi.

Tuokin on muilta matkittu, ei ole Ismon oma idea.

Et ole ikinä kuullut four chord songista?

Noloa kopioida toisten juttuja.

Vierailija
26/41 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi.

Vierailija
27/41 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä unohda sitä, että löi hevosta päähän ja samalla paljasti, että on tosikko. Ihan sama mitä tekee tai nauraako joku hänen vitseilleen, itse en ole enkä tule hänen performanssiansa katsomaan.

Vierailija
28/41 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Leikola on aidosti oivaltava. Jutut ovat hyväntuulisia eivätkä ilkeitä. Siksi pidän häntä alallaan ehdottomasti Suomen huippuna.

En pidä alapäähuumorista, paitsi satunnaisena mausteena. Ilkeily, kiusaaminen, oman itsensä sheimaaminen ja aggressivinen huutaminen lavalla ei ole minusta hauskaa.

Vierailija
29/41 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Leikola on Dylan Moraninsa opiskellut, tässä tapauksessa imitointi vain ei ole suurin kunnianosoitus.. mjääh njääh njääh tähän joku itsestäänselvyys njääh..

Kun taas Moran on oikeasti taitava sananiekka.

Vierailija
30/41 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mjaammmj on hieman ärsyttävää, mutta se tuo sellaisen tuttavallisemman fiiliksen kuin suora puhe. Ei tunnu niin käsikirjoitetulta, kun "miettii sanoja", toisin kuin sellainen joka tykittää puhettaan ilman taukoja.

Vierailija
31/41 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on älykäs ja hauska, ei jää enää paljon toivomisen varaa.

Vierailija
32/41 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikola on ihan maailmanhuippu standup-koomikko. Ihmettelen kuka muka on AP:n mielestä parempi. Ehkä et vaan tykkää standupista. ?!

Mä nautin hirveästi katsoa melkeen minkä lajin ammattilaista tahansa, mun mielestä ihmiset on mahtavia ja erilaisten lahjakkuuksien näkeminen on upeeta. 

En ole ap mutta minusta jo mainitut Andre Wickström, Mikko Vaismaa  sekä Riku Suokas ovat paljon parempia. Pidän stand upista kun siinä on oikeasti ideaa ja syvyyttä, ei roisia halpaa "huumoria".

Vierailija
33/41 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi onkin siitä outo maa että täällä arvostetaan outouksia. Mitä enemmän alapää- tai pissa- ja kakkahuumoria niin keikkaa pukkaa.

Vierailija
34/41 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi.

Tuo nyt ei ole edes toiselta kopioitu vitsi, vaan itsestäänselvyys muusikin harrastajille. Mutta hulvattoman hauskaa niille, jotka sitä eivät sitä vielä ole tajunneet!

Vierailija
35/41 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan standuuppaajat on viksuja kun osaavat kusettaa kansalta rahat poikke vaikka jutut usein perseen liepeiltä.

Vierailija
36/41 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono oli sen tämän syksyn setti. Pöllinyt toisekseen Ricky Gervaisilta törkeät juttunsa, mutta ei niitä voi suomeksi esittää samalla tavalla.

Vierailija
37/41 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikolalla on älykkäitä juttuja. Muuta stand-upia en jaksa katsoakaan.

Samaa mieltä!

Vierailija
38/41 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikolalta olen kuullut aivan liikaa kaksimielisyyksiä, eivät ole oivaltavia, vaan tympeitä ja ärsyttäviä juttuja, kuvottava äijä itsekin.

Vierailija
39/41 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ystävällinen mies joka lyö hevosta kasvoihin kun itse ei osaa ratsastaa.

Nappi otsaan tuolle ällötykselle

Vierailija
40/41 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo on paras kyllä. Ainut mikä ei naurata on jos liian rivoksi menee.

Eihän Ismon tyyli ollenkaan ole revitellä rivoilla jutuilla. Joskus voi joku lipsahtaa joukkoon, mutta kyllä se on poikkeus.