Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kurkata Elloksen sivulta erästä vaatetta?

Vierailija
03.11.2018 |

Heti etusivulla party collection ja Emina-pusero jossa paljetteja, millaiseen alaosaan yhdistäisit ja mitäs pidät?

Hain tänään paketin postista ja kuola valuu kimalteesta, Ihana😋 raskasta muttei kuitenkaan raskasta kangasta vaan ne paljetit tekee sen, hihatereet, kaula-aukon myös ja puseron alahelman kangas mustaa samettia. Paljetit saa sivelemällä kääntymään mustaksi paljetiksi niin, että vain osa hohtaa hopeaisena.
Luulen, että olen löytänyt pikkujouluyläosani ❤

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita linkkiä, niin joku olisi voinut vaivautuakin.

Vierailija
2/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi. Hoikan ihmisen vaate. Alaosaksi mitä vain mustaa tai vaikka punaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoikan? Kai paljetteja voi olla muillakin kuin vaatehengarin mallisilla, kuvassakin normikroppaisen naisen päällä.

Ajattelinkin mustia istuvia housuja (pusero löysähkö muttei mikään pitkä malliltaan) ja kengät joissa korkoa...

Ap

Vierailija
4/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat koutatut housut tai nahkabyysat.

Vierailija
6/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistäisin mustiin pillifarkkuihin ja joko mustiin nilkkureihin tai saappaisiin. Hiukset nutturalle. Tuo paita on jo sellainen, että kaikki muu sitten aika simppeliä. 

Vierailija
7/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoikan? Kai paljetteja voi olla muillakin kuin vaatehengarin mallisilla, kuvassakin normikroppaisen naisen päällä.

Ajattelinkin mustia istuvia housuja (pusero löysähkö muttei mikään pitkä malliltaan) ja kengät joissa korkoa...

Ap

Voi olla paljetteja isoillakin, mutta ei tuon mallista. Tuo malli on 179 cm ja pusero 34/36. Isontaa tuota ylävartaloa paljon tuollainen löysä pusero ja kimallus. Itse rintavana en laittaisi.

Vierailija
8/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! On vaan aika hintava mielestäni. Harmi ettei ole juhlia tiedossa.

Vierailija
9/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, että isontaisi minua, voi tietty olla, että niin on, mutta en sellaista "näkymää" tai oloa saanut, kun kokeilin tuota.

En tiedä mikä blingbling-vaihe on menossa, mutta kaikki mikä kimaltaa, kiinnostaa. Katselin kaupassa ihania Iberon avainlenksujakin joiden nauha oli jotain kristallikiveä kankaan päällä jne.

Vastaisku kai tälle kaiken nielevälle harmaudelle ja tokihan pikkujouluissa yms saakin kimmeltää😁

Huulipuna ja kynsilakka varmaankin klassisisella punaisella linjalla, Essien hopeahilekynsilakka toki löytyisi laatikosta, mutta en halua lyödä överiksikään.

Ap

Vierailija
10/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi olla paljetteja isoillakin, mutta ei tuon mallista. Tuo malli on 179 cm ja pusero 34/36. Isontaa tuota ylävartaloa paljon tuollainen löysä pusero ja kimallus. Itse rintavana en laittaisi.

En muuten usko, että kys mallilla on tuo pusero kokoa 34/36, sula mahdottomuus kun kuvaa katsoo. Pusero on tosi lyhyttä mallia, omani on kokoa 42/44 ja pituus ei peitä edes peppua lainkaan ja olen 169cm.

Ap

Vierailija
11/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää varmasti oikein hyvältä, kun on kuolaa paljettien päällä. :) Se riittää, ei siihen mitään alaosaa tarvita.

Vierailija
12/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää varmasti oikein hyvältä, kun on kuolaa paljettien päällä. :) Se riittää, ei siihen mitään alaosaa tarvita.

Hehheh🙂

Ap

Vierailija
13/17 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika tavisvaate, koska tollasta collagekangasta joten aikalailla perus esim. Mustia farkkuja.

Vierailija
14/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika tavisvaate, koska tollasta collagekangasta joten aikalailla perus esim. Mustia farkkuja.

Paitsi että ei ole gollegekangasta, hieman erikoinen oletus mielestäni..

Ap

Vierailija
15/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kovin umpinainen collegepaitavaikutelma.

Musta hame tai tiukat mustat byysat

Tai punainen hame ja asusteet

Vierailija
16/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aapeella isot tissit?

Vierailija
17/17 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, kangas jonka päällä paljetit ovat, on ohuehkoa samettia paitsi sisävuori, kaula,-hiha-ja alateree silkkimäistä kangasta. Pusero asettuu päälle niin että kaulan ympärillä on "tilaa" eli ei ole kurkun ympärillä napakasti kuten mainitsemasi collegepuserot.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi