Vieras nainen mieheni kanssa
Aika yleinen fantasia tuntuu olevan miehille että vieras mies panisi naista. Harvinaisempi niin päin että mies panisi vierasta naista ja kiihottaisi sen miehen omaa naista.
Olen siis nainen ja minusta on kiihottavaa ajatella että mieheni nuolisi vieraan naisen kaunista pillua ja puristelisi tämän isoja rintoja (itselläni on rumat pienet joita inhoan).
Kiihotun nimenomaan siitä että vieras nainen olisi minua seksikkäämpi ja mieheni siksi nauttisi hänestä.
Toisaalta itsetuntoni kärsii tästä koska mieheni pitäisi tätä toista minua parempana. Outo tilanne.
Kommentit (4)
(itselläni on rumat pienet joita inhoan)
Sun pitäisi kokea mies joka arvostaa pieniä rintoja. Kaikke me miehet ei olla isojen rintojen perään. T. mies
Haaveilen samasta ja olisin valmis toteuttamaankin. Itsekin voisin kyllä olla hommassa mukana, olen bi. Mieheni ei vain ole asiasta yhtä innoissaan kuin minä..
Tämä toimii näköjään samoilla fantasioilla, kuin miehilläkin. Eli mies kiihottuu siitä, että vaimoaan panee huomattavasti isompi kaluinen mies, kuin itsellä on ja nyt näköjään nainen kiihottuu, että miehensä panee isompirintaista ja "kauniimpi" pilluista naista, kuin itsellä on.
Mä itse varmaan kiihottuisin siitä, että vaimoani panisi huomattavasti pienempi kaluinen mies, kuin itselläni on ja vaimo saisi joka asennosta ja rajutyöntöisiä pohjaanvetoja. Itse joudun aina olemaan niin hemmetin varovainen, kun aina sattuu ja pohjaan asti nyt en mahtuisikaan. Pit. 24 cm ja ympärys 17 cm. Niinpä, koskaan ei ole hyvin. Itse en ole koskaan törmännyt "isopilluiseen" naiseen, jota voisin vedellä oikein huolella. Useisiin kymmeniin kullini on kuitenkin painautunut.
Jaan tämän asian kanssasi.usein kun masturboin niin kuvittelen miten mieheni ottaa jonkun toisen naisen jota on himoinnut jo kauan.antautuu tälle ja antaa ensin ottaa suihin ja sitten alkaa panna oikein todella kiimoissaan! Toinen fantasiani on se että herään yöllä ja huomaan että meillä yökyllällä ollut nainen ottaa meidän sängyllä vieressäni mieheltäni suihin ja kun he luulevat että nukun siirtyvät olohuoneen puolelle ja mieheni alkaa sohvalla panna kiimoissaan näistä takaapäin. No alkoi taas tehdä mieli.mutjoo...todellisuudessa repisin pelihousuni jos mies menisi panemaan töistä naista. Kyse on ainoastaan fantasiasta.en tiedä miksi fantasioi tälläisestä mutta en jaksa enää syitä pohtia.välillä tosin virittää kun tiedän mieheni fantasioivan muista naisista niin olisi mukava saada kisut välillä jostain!toisesta miehestä eikä!aina omasta jonkun paremman naisen kanssa.olisi tasapuolisempaa.😉