Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, minkälaisia suutelijoita naiset ovat?

Lettu
03.11.2018 |

Onko noin yleensä naiset hyviä suutelijoita vai onko heissä kovastikin eroja? Onko sillä paljon merkitystä jos nainen on huono suutelija tai vastaavasti hyvä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja voin vastata. Naisten huulet ovat todella pehmeät eivätkä he käytä kieltä niin innokkaasti kuin miehet. Naiset suutelevat hellästi. Siksi naisen ei kannata olla ”passiivinen” suutelija, koska silloin se ei tunnu oikein miltään.

T. Bi-nainen

Vierailija
2/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunn täytyy ostaaa selllainen leiikkinalle mitä voi paijaiilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin montaa kertaa ei ole osunut kohdalle sellaista naista, joka suutelisi yhtä intohimoisesti kuin minä. Tai sitten on osunut kohdalle sellainen, mutta paheena tupakka ja se vie suuteluhalut heti pois.

Pitkiä suutelusessioita pitää olla ja siltä pohjalta, ettei tavoitteena ole seksi vaan se mukava läheisyys. Mitä kosteampia suudelmia, sitä parempi. Huulia pitää käyttää voimakkaasti, suorastaan toista ahmien ja kieli pitää olla mukana. Välillä toki pientä maistelua, mutta sitten taas täysillä mukana. Suuta pitää käännellä sivuttain puolelta toiselle ja välillä pitää avata silmät ja katsoa toisen kasvoilta nautintoa.

M42

Vierailija
4/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja voin vastata. Naisten huulet ovat todella pehmeät eivätkä he käytä kieltä niin innokkaasti kuin miehet. Naiset suutelevat hellästi. Siksi naisen ei kannata olla ”passiivinen” suutelija, koska silloin se ei tunnu oikein miltään.

T. Bi-nainen

Suosittelen olemaan antamatta neuvoja heteronaisille... En tiedä mistä naiset tykkää, mutta noilla ohjeilla ei tehdään hyviä suutelijoita.

Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin vaihtelua kyllä löytyy. Vastaanottava, reagoiva nainen on parempi suutelija. Ei siitä tule mitään jos molemmat ovat hyvinaktiivisessa roolissa. Kielareista ja hirveästä imuttamisesta en itse tykkää.

Vierailija
5/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki olleet halukkaita ja myös kiihottuneet.

Minulla on tapana myös suudellessa käydä kaulalla kun siitä saa jotain. Kättä pidän niskassa ja myös naisen leuassa tietyssä otteessa.

Vierailija
6/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin montaa kertaa ei ole osunut kohdalle sellaista naista, joka suutelisi yhtä intohimoisesti kuin minä. Tai sitten on osunut kohdalle sellainen, mutta paheena tupakka ja se vie suuteluhalut heti pois.

Pitkiä suutelusessioita pitää olla ja siltä pohjalta, ettei tavoitteena ole seksi vaan se mukava läheisyys. Mitä kosteampia suudelmia, sitä parempi. Huulia pitää käyttää voimakkaasti, suorastaan toista ahmien ja kieli pitää olla mukana. Välillä toki pientä maistelua, mutta sitten taas täysillä mukana. Suuta pitää käännellä sivuttain puolelta toiselle ja välillä pitää avata silmät ja katsoa toisen kasvoilta nautintoa.

M42

Kun avaat silmäsi, näet enää perävalot tuolla tyylillä. Seuraava!

Vierailija
7/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät kiinni. perusjuttu, kamoon!

Vierailija
8/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten täytyy olla hyviä suutelijoita, koska aina sanovat minua huonoksi suutelijaksi. Minusta taas ihan sama kun jotain nakinpalaa pyörittelisi suussa.

Vierailija
9/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi tun pallinaamat, ette ymmärrä mitään intohimosta

Vierailija
10/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Kun avaat silmäsi, näet enää perävalot tuolla tyylillä. Seuraava!

Ääni tälle, ihan kamala 🤐. Mikä siinä on että monien miesten mielestä "intohimoinen" on toisen syöminen elävältä?? Ällöttävää ja tosi turnoff tuollainen kuolaava suututkimus 🤢.

Vierailija
11/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Anteeksi vaan mutta hyi helvetti.

Vierailija
12/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkää suutelusta yhtään.

Vierailija
13/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kuolaavasta suututkimuksesta :/ t. n31

Vierailija
14/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Kosteus suudelmissa ällöä, samoin kielen tunkeminen suuhun ja ahmiminen...jos joku suutelee noin, menen äkkiä pesemään huulet ja suun.

Vierailija
15/15 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tykkää suutelusta yhtään.

En minäkään. Suukottelu, lyhyesti ja kevyesti on ihan kivaa mutta en tykkää mistään imutteluista ja kielen suuhun tunkemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi