Ällöttävää kun työkaverilla on joka päivä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
samat vaatteet.
Samat vai samannäköiset?
Niinkään hiki vaan tuo makea mummonmökin haju mikä lähtee kun vaatteet jo pitkään olleet pesemättä ja lämpö huokuu tuoksua.
En ole koskaan käsittänyt, miten joidenkin ihmisten elämäntehtävänä on muiden ihmisten vaatteiden pohtiminen. Ehkä jossain naisvaltaisessa työpaikassa tuollaista syynätään. Veikkaan, että siihen sortuvat nimenomaan naiset. Jonkinlaista naisten keskinäistä kilpailua tai jotain. En voi käsittää.
En mä ainakaan farkkuja ala kerran päivässä pesemään.
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Mä vaihdan usein kotiin tullessa päällimmäinen paidan johonkin ns. kotipaitaan ja farkkujen tilalle trikoot. Joten päällysvaatteet ei todellakaan mene pesuun päivittäin paitsi jos jostain syystä hikoillut, viikoittain kyllä.
Jos olet jostain syystä hikoillut? Olisko se syy vaikkapa normaali terveen kehon toiminta? Jos et jostain syystä hikoile, niin se on huolestuttavaa.
Se olen varmaan minä. Tämän viikon olen käyttänyt merinovillaneuletta joka päivä. Farkut taisi olla alkuviikosta erilaiset. Alusvaatteet vaihdan päivittäin, farkut ja neuleet tuuletan tai pakastan, niitä pesen harvemmin, tarpeen mukaan kuitenkin. Ja ei, villaneuletta ei kuulu pestä jokaisen käytön jälkeen.