Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Aina samaa nappygangia, aina samaa Omegan konttausta. Boring. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Ja onkohan tuo Nefertiti vielä vaipoissa? Lukee että se on vaan yövaippa, mutta oli ihan valoissa vielä ulkona ettei taida olla edes yö? Miksi Taina pitäisi valehdella?
Taitaa olla vielä vaipoissa, tätä selittelyä alkaa nyt olla epäuskottavan paljon kun Nefertitiä näkyy edelleen jatkuvasti vaippa päällä ja aina se on night nappy. Video kuvattu Afroditen ja Omegan synttärien aikaan eli marraskuun puolivälissä, jolloin aurinko laskee Jyväskylässä ennen neljää. On varmaan saanut niin paljon kritiikkiä Nefertitin vaipasta että kaunistelee nyt asiaa. Toi oli kuvattu silloin kun suosio oli juuri alkanut kasvaa eikä varmaan vielä tajunnut, että neljä lasta yhtä aikaa vaipoissa ei ole kaikkien mielestä yhtä hienoa kuin hänen. Nykyään varmaan pitäisi vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
aphorditen synttärivideolla taina sanoo että kohta juhlitaan omegan synttäreitä. jos nyt vuorossa omegan synttäriristeily? 😂
Omega ei sit jaksa ollenkaan kattella niitä punasia päiväpeittoja.
Häiritsee puolialastomat taaperot pelkissä vaipoissa.. Hyvät hyssyrät sentää, voisi kai Taina vaatettaa lapset.. Vaikka olisi vaan kotosalla, ni voisihan sitä olla vaatteet päällä..
Huomasitteko uusimassa videossa, kun Taina käski KingJamesia kiljumasta ”kuin tyttö”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onkohan tuo Nefertiti vielä vaipoissa? Lukee että se on vaan yövaippa, mutta oli ihan valoissa vielä ulkona ettei taida olla edes yö? Miksi Taina pitäisi valehdella?
Taitaa olla vielä vaipoissa, tätä selittelyä alkaa nyt olla epäuskottavan paljon kun Nefertitiä näkyy edelleen jatkuvasti vaippa päällä ja aina se on night nappy. Video kuvattu Afroditen ja Omegan synttärien aikaan eli marraskuun puolivälissä, jolloin aurinko laskee Jyväskylässä ennen neljää. On varmaan saanut niin paljon kritiikkiä Nefertitin vaipasta että kaunistelee nyt asiaa. Toi oli kuvattu silloin kun suosio oli juuri alkanut kasvaa eikä varmaan vielä tajunnut, että neljä lasta yhtä aikaa vaipoissa ei ole kaikkien mielestä yhtä hienoa kuin hänen. Nykyään varmaan pitäisi vaatteet päällä.
Mitä nyt ihmettä kun justhan se oli se heipat nappygangille video. Ja nyt sitten onkin vielä vaipat.
Ja toistan nyt tätä samaa mantraa, että kesävideolla N on menossa itse vessaan, joten ilmeisesti on oppinut jo. Hämmentää.
Ihmeen paljon Taina puhus suomea viime videolla
No kyllä meidänkin 2v käy hienosti vessassa itse kun sille päälle sattuu. Ei ole lähellekään päiväkuiva.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Jerusalemin suomalaiset ystävät lausuvat hänen nimensä? Englantilaisittain vai ihan suomalaisittain? Tai ehkä he sanovat häntä vain Jeruksi, vaikka Taina onkin kieltänyt lempinimet.
Oikeestiko lempinimetkin on kielletty? :DDDD
En kyllä tajua miksi koko perhe on brändätty, "nappy gang" ja muut jutut. Kiva kun lapsilla on todella tunnistettavat nimet ja joku alkaa koulussa vittuilla, että hei sä oot siitä vaippajengistä...
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko uusimassa videossa, kun Taina käski KingJamesia kiljumasta ”kuin tyttö”
Ai että mua raivostuttaa tää Taina tapa puhua tytöille ja pojille. Sama kun se, että kielsi Nefertitiä leikkimästä ninjaa, koska tytön pitää olla prinsessa. Hänen päässään on näköjään hyvin selkeänä nämä sukupuoliroolit. Sitten vielä kun lapset eivät ole missään päiväkodissa/koulussa tms että näkisivät erilaisia lapsia tai olisivat muiden aikuisten kasvatettavina, niin pelkään pahasti, että jos tossa perheessä yhtään kokee itsensä epäsopivaksi Taina luomaan muottiin, ahdistuu pahasti.
Ja tää, että tyttöjen vaatteissa voi olla pinkkiä, perhosia, bambeja ja pojilla mustaa, sinistä, kettuja. Eiks tytöllä voi olla paidassa ketun kuvaa, mitä hittoa :D
Vierailija kirjoitti:
No kyllä meidänkin 2v käy hienosti vessassa itse kun sille päälle sattuu. Ei ole lähellekään päiväkuiva.
No tässä yhteydessä puhuttiinkin siitä 4-veestä, joka vielä joka videolla näkyy vaipassa, vaikka T on sanonut että enää yövaippa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä yhteydessä puhuttiinkin siitä 4-veestä, joka vielä joka videolla näkyy vaipassa, vaikka T on sanonut että enää yövaippa käytössä.
Niin, se vaippa jonka näit OLI yövaippa, olivat iltatoimissa ja leikkimässä piilosta ennen nukkumaan menoa. Lakatkaa jo jankkaamasta siitä vaipasta!!
Onkohan Tainan kotikoulussa eri opinto-ohjelmakin tytöille ja pojille, kun eilisessä videossa mainitaan, että Cleopatra osaa kiinaa, mutta Leonardo taas kertoi omalla q&a-videollaan ettei hän puhu kiinaa? Luulisi, että jos kaikki opiskelevat viittä vierasta kieltä, olisi helpompaa opettajallekin jos ne viisi kieltä olisivat edes joka lapsella samat?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mua raivostuttaa tää Taina tapa puhua tytöille ja pojille. Sama kun se, että kielsi Nefertitiä leikkimästä ninjaa, koska tytön pitää olla prinsessa. Hänen päässään on näköjään hyvin selkeänä nämä sukupuoliroolit. Sitten vielä kun lapset eivät ole missään päiväkodissa/koulussa tms että näkisivät erilaisia lapsia tai olisivat muiden aikuisten kasvatettavina, niin pelkään pahasti, että jos tossa perheessä yhtään kokee itsensä epäsopivaksi Taina luomaan muottiin, ahdistuu pahasti.
Ja tää, että tyttöjen vaatteissa voi olla pinkkiä, perhosia, bambeja ja pojilla mustaa, sinistä, kettuja. Eiks tytöllä voi olla paidassa ketun kuvaa, mitä hittoa :D
Omegan nimihän on Omega Royal Fox. Olisikohan muittenkin poikien nimissä tai Tainan leikkinimissä Fox niin kuin Nefertitillä ainakin Bambi. Tosi ahdistavaa just tuo sukupuolien mukaan jaottelu vielä niin, että kaikki tytöt saa tismalleen samat asiat ja kaikki pojat tismalleen samat asiat. Niin että etukäteen jo päätetty että kaikki tytöt saa 1v ja 10v lahjoiksi babybornit, vaikkei yhtään voi tietää haluaako joku Aphrodite 10-vuotiaana leikkiä vauvanukeilla. Ei ole ihan tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se vaippa jonka näit OLI yövaippa, olivat iltatoimissa ja leikkimässä piilosta ennen nukkumaan menoa. Lakatkaa jo jankkaamasta siitä vaipasta!!
Iltatoimissa kun ulkona oli (marraskuussa) ihan valoisaa? Ja tän jälkeen vielä syötiin mut oli kuitenkin jo aika laittaa yövaippa nelivuotiaalle ihan vaan varulta??
Sori nyt vaan jos sinua ärsyttää jankkaus mutta tuo ON omituista.
vaipoissa ollaan ja ruuassa yltäpäältä, mukavia videoita kunhan vaippajengi koululaisia...ennen nämä oli kotivideoita, nykyään kaikkien katsottavana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, esimerkin oli tarkoitus kuvastaa sitä, ettei lapsi välttämättä ole päiväkuiva vaikka joskus kävisikin itse vessassa, kuten tämä 4v kesällä teki jossain videossa.
Miksi videoissa ei yhtään suomalaisten kommentteja?
En oikein ymmärtänyt uutta videota.