Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan millään jaksa ymmärtää, että miksi asuvat Suomessa jos Tainankin kielitaito on heikko? Suomi on miljoona kertaa huonompi maa kuin Australia. En vaan ymmärrä.
Huonompi? Äläs nyt 😂😂 Ausseissa terveellinen ruoka maksaa paljon rahaa, tuet heikkompia, opiskelu kallista, kesällä voi olla tukalan kuuma ja ulkona reippailessa/uidessa pitää aina varoa ettei joku tappava eläin vaan pure. On lapsiperheen täällä parempi asua.
Vierailija kirjoitti:
Jodelin mukaan ovat tällähetkellä Helsingissä. Oliskos taas lähössä jonkun synttäriristeilylle 😁?
Hei missäs kanavalla tätä raportoidaan?
Jyväskylässä heidät bongataan usein Prismasta. Ei mitenkään epätavanomainen näky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin mukaan ovat tällähetkellä Helsingissä. Oliskos taas lähössä jonkun synttäriristeilylle 😁?
Hei missäs kanavalla tätä raportoidaan?
Vlogijuorut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan millään jaksa ymmärtää, että miksi asuvat Suomessa jos Tainankin kielitaito on heikko? Suomi on miljoona kertaa huonompi maa kuin Australia. En vaan ymmärrä.
Huonompi? Äläs nyt 😂😂 Ausseissa terveellinen ruoka maksaa paljon rahaa, tuet heikkompia, opiskelu kallista, kesällä voi olla tukalan kuuma ja ulkona reippailessa/uidessa pitää aina varoa ettei joku tappava eläin vaan pure. On lapsiperheen täällä parempi asua.
Joo, varmaan jossain Sydneyssä on "tappavia eläimiä."
Rennot ihmiset ja rannat voittaa rahan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, varmaan jossain Sydneyssä on "tappavia eläimiä."
Rennot ihmiset ja rannat voittaa rahan ;)
Nii siis Australian tappavin hämähäkki laji sekä tappavin käärmelaji asuu juurikin Sydneyssä. Kummatkin näistä vielä viihtyy ihmisten kotien rakenteissa sekä takapihoilla.
aphorditen synttärivideolla taina sanoo että kohta juhlitaan omegan synttäreitä. jos nyt vuorossa omegan synttäriristeily? 😂
Omegan synttärit oli kaksi kuukautta sitten..
Aphroditen ja Omegan synttärithän oli ihan peräkkäin. Taisi sanoakin jossain, että postailee synttärivideoita vähän miten sattuu ettei ne tulisi kaikki samassa sumassa.
Jerusalemin, KingJamesin ja Romeon synttärit vielä puuttuu Omegan lisäksi. Eli vielä 4 synttärit edessä. Leonardo sai sillon sen blenderin lahjaksi
Joo kuulemma jotain synttärivideoita vielä "jonossa", koska synttäreitä on useampia lähekkäin, eikä halua laittaa niitä videoita samaan syssyyn. Laittaa mieluummin jotain muitakin videoita väliin. Ihan ymmärrettävää.
Jerusalemista on luminen synttärivideo viime vuodelta, ne on varmaan tässä lähiaikoina.
Mitenköhän Jerusalemin suomalaiset ystävät lausuvat hänen nimensä? Englantilaisittain vai ihan suomalaisittain? Tai ehkä he sanovat häntä vain Jeruksi, vaikka Taina onkin kieltänyt lempinimet.
Äh, en tykkää yhtään tällaisista videoista jossa pikkutaaperot keikistelee niinkuin aikuiset.
Oon ihan varma että Taina (tai vanhemmat lapset) lukee tätä palstaa kun nyt puhuu videossa vähän japania....
Ja onkohan tuo Nefertiti vielä vaipoissa? Lukee että se on vaan yövaippa, mutta oli ihan valoissa vielä ulkona ettei taida olla edes yö? Miksi Taina pitäisi valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videoita en ole katsonut mutta ainakin instassa on tuonut perheen vegaanista ruokavaliota voimakkaasti esille. Olikohan peräti niin että hänen reumansakin oli sillä parantunut?
Että voi joku vähän kummastella jos yhtäkkiä ei ollakaan vegaaneja.Ne kasvisruokavalion terveyshyödyt hänelle itselleen tuskin katoaa jos lasten synttäreillä on karkkia jossa on liivatetta...
Mun mielestä on tehnyt aika selväksi, että itse syö vegaanisesti mutta siinäkin saattaa joustaa jos esim vierailulla tarjotaan jotain ei-vegaanista. En muista nähneeni että olisi missään selkeästi sanonut koko perheen olevan vegaaneita. Esim vuoden takaisessa instakuvassa piparkakkutalot jo vuosia sitten merkitty NOT vegan in any way. Hehkuttaa toki vegaaniaterioita mutta se nyt kuuluu tuohon tyyliinsä missä kaikki on niin erinomaista.
On myös ihan mahdollista, että on ajan mittaan havainnut, että pienten lasten on kuitenkin helpompi syödä riittävän monipuolisesti, jos ei ihan pelkkää vegaanista raakaruokaa syö. Sekin on varmaan ihan sallittu vaikka olisikin joskus jonkun instakuvan hashtagannut #rawveganfamily tms.
En vaan tajua tätä nipottamista, ite jos nyt alkaisin terveyssyistä syödä vegaanisesti niin se olisi varmaan just tuollaista. Kun taustalla ei ole mitään raivovegaania ideologiaa niin satunnaisilla poikkeuksilla ei ole merkitystä. Toki en silloin sanoisi itseäni vegaaniksi, mutta ruokaani voisin sanoa vegaaniseksi (paitsi toki sitä liivatekarkkia).
Et saa kutsua itseäsi vegaaniksi jos syöt yhden ranskanpastillin vuodessa. Et saa kutsua itseäsi vegaaniksi, jos omistat yhdetkin 50 vanhat mummolta perityt lämpimät nahkaiset talvirukkaset.
Ruokasi ei ole vegaania, jos se ei ole sitä joka ikinen kerta jokaisella aterialla.
T. Holy church of veganism