Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisella saitilla (YTMD) käydään keskustelua Licciardoista.
Joku mainitsee että häävideoilla Taina kertoo olevansa "wedding photographer and wedding planner."
Itseasiassa tuo ala sopii varmasti Tainalle paremmin kuin hyvin.
Niin sanoi tosiaan siinä videolla niin!! Vähän epäselvästi, mutta sanoi kuitenkin.
Joki täällä tiesi tuon kertoakin.
Kyllä nyt kun tietää, niin näkee että on kuvaaja.
Tää videon kerta on varmaan se josta joku oli tehnyt aloituksen av:;lle kun näki tän perheen Leon leikkimaassa. Kun olivat just huutaneet ja riehuneet aivan hulluna! Se keskustelu ei saanut olla kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää videon kerta on varmaan se josta joku oli tehnyt aloituksen av:;lle kun näki tän perheen Leon leikkimaassa. Kun olivat just huutaneet ja riehuneet aivan hulluna! Se keskustelu ei saanut olla kauaa.
Vai olikohan ne vuokranneet paikan vaan omalle porukalleen?
Uusimmassa videossa 5.55 kohdassa Paul kiitää kolmipyörällä :D
Nuo kaikki lapset on tosi ihania 😍
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, no nyt sitten nähdään että oliko tuo valitus totta. Epäilen että ei.
Kenen lapsi nyt ei meluais tollasessa paikassa.
Outoa ettei lapsilla oo edes tollaisessa paikassa jossa riehutaan ja liikutaan, jotain mukavempia housuja jalassa:D aina vaan farkut farkut farkut
Ohis. Mun 5v poika ei suostu enää käyttämään muuta kuin farkkuja... Toki meillä on sellaisia joissa on joustava se mahajuttu, siis että ei oo mitään tiukkoja missä on napit ja vetoketju.
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Mun 5v poika ei suostu enää käyttämään muuta kuin farkkuja... Toki meillä on sellaisia joissa on joustava se mahajuttu, siis että ei oo mitään tiukkoja missä on napit ja vetoketju.
Mulla on samanlainen 3-vuotias. Päiväkodissa edes päiväunille ei kuulemma farkkuja suostu riisumaan.
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa videossa 5.55 kohdassa Paul kiitää kolmipyörällä :D
Kiva nähdä hänestäkin tämä puoli! :D
Aphrodite on kyllä rohkea ja hellyyttävä pikkuinen. Kuin Pikku Myy ikään.
Ymmärsin kyllä että Taina oli Leon ja Jennan häiden wedding photographer slash wedding planner eikä ammatiltaan sitä.
Hei oon ehkä vähän tyhmä mut mitä toi ltk tarkoittaa? Licciardo-toivola, mutta mikä toi k?
Valkoisten paitojen syytä on kysytty taas uuden videon kommenteissa ja Taina on vastannut että hän kertoo asiasta videolla vasta myöhemmin ensi vuonna. Haluaa pitää jännityksessä. Aiempien videoiden kommenteissa hän kuitenkin kertoi, että paitavideo tulisi ihan pian. Saas nähdä kummin käy 🤔
Vierailija kirjoitti:
Hei oon ehkä vähän tyhmä mut mitä toi ltk tarkoittaa? Licciardo-toivola, mutta mikä toi k?
K on kingdom. Kuningaskunta 😂
KingJames on niiiiin suloinen <3 Ja Aphrodite. Ja no, kaikki heistä. Jotenkin tuo KingJames vaan herättää jokakerta minussa sen suurimman "aaaawwww"-fiiliksen. Hän on jotenkin niin pikkuinen mutta silti jo itsenäinen (ehkä on ollut pakko reipastua jo heti pienenä, kun äitillä on jatkuvasti ollut joku vielä pienempi hoidettavana). Siellä hän viipottaa tomerana menemään tukka pystyssä ja vähän liian iso t-paita päällä :D *aws*
Olipas kerrankin ihana video! Kaikilla näytti olevan oikeasti hauskaa. :)
Ja ihanat KJ ja Afrodite! <3
Jäin miettimään, että kun oikeasti sukunimi on licciardo-smith ja Taina käyttää Licciardo-Toivolaa, niin haluaisiko sillä korostaa australia-suomea.
KJ, Aphrodite ja Nefertiti <3 Isommista suosikkeja D` Artaghan ja Cleopatra & Romeo
No ovathan he Suomessa asuneet jo ainakin kahdeksan vuotta ja viisi lastakin täällä syntynyt. Että eiköhän tuet rullaa ihan normaalisti.