Löysin miehen deitti- ilmoituksen netistä.. se alkoi näin..
Löysin miehen deitti-ilmoituksen, jossa mies etsi pienirintaista naista. Kuvaili , miten on kyllästynyt minuun enkä ole kuulema kaunis isorintaisena.
Olen miettinyt syitä sille, miksei meillä ole enää seksiä. No, tässäpä vissiin syy. Mies ilmeisesti tahtoo seksiä pienirintaisen naisen kanssa.
Kun löysin tuon ilmoituksen, niin menin aivan shokkiin, en saanut henkeä enkä oikeastaan muista tapahtumasta mitään muuta kun nuo sanat. En ole ikinä ollut näin järkyttynyt, että taju on meinannut lähteä.
En haluaisi uskoa tätä todeksi. Mies on komea, hyvinkouluttautunut , ihana ja kaikkea.. Tuo kaikki on nyt täysin menetettyä..
Miten ikinä pääsen elämässä eteenpäin? Itsetuntoni on mennyttä enkä tiedä saako sitä koskaan takaisin. Haaveilimme lapsista ja omakotitalosta.. kaikki unelmat viety :(
Voisitteko kertoa minulle, mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (33)
Mahtava ilmoitus, varma tapa karkottaa kaikki naiset. Provo
Provo. Kukaan joka etsii seuraa ei aloita myymään itseään haukkumalla nyksää. Sen aika tulee vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on miehiin kallellaan.
Kade!
Vierailija kirjoitti:
Niin ja en halua nyt mitään provohuuteluita :( muutenkin paha olo
Ap
No se nyt vaan on selkeä provo jos joku tosissaan väittää, että deitti-ilmoituksessa haukuttaisiin nyksän rintoja ja kuviteltaisiin, että joku sellaiseen vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo se nyt vaan on selkeä provo jos joku tosissaan väittää, että deitti-ilmoituksessa haukuttaisiin nyksän rintoja ja kuviteltaisiin, että joku sellaiseen vastaa.
Älä jaksa pahoittaa enempää mieltäni
Ap
Jännämieshän se siinä taas jännämiehistelee.
Mies ei ymmärrä, että näytän hyvältä! Ei isoja rintoja ole ennenkään pakoiltu!
Jätä se sika tietenkin ekaksi. Sitten edustava kuva rinnoista tonderiin. Kyllä rupeaa seuraa ja kehuja ropisemaan..
No en ihmettele. Isot rinnat riippuu ja seksikkyys kaukana.
Ap on 'isot rinnat' -hullu, joka tehtailee näitä provoaloituksia vähän väliä.
Näin miehenä voin sanoa, että isorintaiset naiset eivät ole yhtä viehättäviä kuin puenirintaiset. Nämä kommentoijat ovat itse isorintaisia kateellisia naisia, jotka kamppailevat riippurintojensa kanssa. Lähipiirissäni ei ole yhtäkään miestä, jolla olisi isorintainen nainen. Kaveritkin ovat aina olleet pienirintaisiin naisiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa, että isorintaiset naiset eivät ole yhtä viehättäviä kuin puenirintaiset. Nämä kommentoijat ovat itse isorintaisia kateellisia naisia, jotka kamppailevat riippurintojensa kanssa. Lähipiirissäni ei ole yhtäkään miestä, jolla olisi isorintainen nainen. Kaveritkin ovat aina olleet pienirintaisiin naisiin päin.
T. B-kuppinen 35v Veera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. B-kuppinen 35v Veera
Huutele sinä vaan ihan rauhassa siellä :) voit ihan vapaasti jatkaa kateellista huuteluasi, mutta totuus on se, että nykypäivänä miehet ovat enemmän pienirintaisiin päin.
Vuosi sitten eksä kävi ottamassa silikoonit pois, koska ei enää tykännyt niistä. Sitähän sanotaan, että käteensopivat ovat parhaat.
Et saa huutoa aikaiseksi mieheltä. Jos oikeasti olisin vaan kateellinen nainen , niin vastalause olisi ollut ihan erilainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. B-kuppinen 35v Veera
Huutele sinä vaan ihan rauhassa siellä :) voit ihan vapaasti jatkaa kateellista huuteluasi, mutta totuus on se, että nykypäivänä miehet ovat enemmän pienirintaisiin päin.
Vuosi sitten eksä kävi ottamassa silikoonit pois, koska ei enää tykännyt niistä. Sitähän sanotaan, että käteensopivat ovat parhaat.
Et saa huutoa aikaiseksi mieheltä. Jos oikeasti olisin vaan kateellinen nainen , niin vastalause olisi ollut ihan erilainen :)
Nyt taisi kyllä neidillä mennä tunteisiin. Sori Veera. Suosittelisin sullekkin niitä silikooneja, ehkä ne parantaisi hiukan sun itsetuntoasi.
Hyvin kouluttautunut kirjoitetaan erikseen. Kipitä takaisin Porvoon peruskoulun penkille.
Ap