Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kallio on niin haluttu asuinalue?

Vierailija
03.11.2018 |

Asunnot ahtaita ja pieniä. Paljon rumia rakennuksia ja juoppoja kaduilla. Mikä tekee siitä niin halutun?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendi.

Vierailija
2/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palvelut lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain niin cool ja kaupunkitapahtumien tai oikeastaan kaiken ytimessä. Kaupunki ja jännät kuppilat alkavat heti oven avatessa. Henki on suvaitsevainen ja rento. Melkein 20 vuoden kokemuksella valintani on Kallio.

Vierailija
4/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti ja palvelut. Kalliolaiset harvemmin viettävät elämäänsä kotona, joten neliöiden vähyys ei ole iso ongelma

Vierailija
5/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti, palvelut, Torkkelinmäki, meren läheisyys, Linnanmäen läheisyys, Keskuspuiston läheisyys, rennot ihmiset, monet kauniit 1900-luvun alun rakennukset (on siellä niitä rumiakin, mutta itse en sellaiseen muuttaisi), hyvät liikenneyhteydet sekä pitkittäis- että poikittaissuuntaan, metroasema, ihana kirjasto, monet ihanat kahvilat ja ravintolat.

Kaikki tämä Töölöä, Ullanlinnaa ja Punavuorta halvemmalla, vaikka esim. nuo kahvilat ja yökerhot ovat Kalliossa parempia! Ai niin ja Hakaniemen hallikin on vielä lähellä. En kyllä ihan heti vaihtaisi muualle.

Vierailija
6/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliossa ei hämmästytä enää mistään. Voi olla rennosti tavallisempikin ihminen, kun siellä on jo nähty kaikki. Ei tarvi itsekään olla niin vimpan päälle kiree. 

Vierailija
7/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä aloittaja itse asuu? Kannonkoskella?

Vierailija
8/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain niin cool ja kaupunkitapahtumien tai oikeastaan kaiken ytimessä. Kaupunki ja jännät kuppilat alkavat heti oven avatessa. Henki on suvaitsevainen ja rento. Melkein 20 vuoden kokemuksella valintani on Kallio.

Oletko siis joku 17-19-vuotias vai asunut Kalliossa 17-19 vuotta?

Itse olen +30 töissä käyvä ihminen enkä koe näitä "Tule hiljentymään ja kokemaan naiseutesi, aistimaan kohtusi värähtelyt yhteydessä ikiaikaisen Äiti-Maahan. Session jälkeen nautimme luomuvihanneksista tehdyn vegaanismoothien ja keskustelemme LQBT- yhteisön Islannissa kokemista ongelmista eritrealaisen etnomusiikin soidessa taustalla" -tapahtumia mitenkään omakseni.

Musta tuntuu, että nirhisin ranteeni auki jos joutuisin kuuntelemaan tuollaista lätinää ja "aistimaan naiseuttani" minuutinkin.

Ja olen vihreä, lapseton korkeakoulutettu kasvispainotteisesti syövä sinkku eli kliseinen kalliolainen, mutta joku raja nyt sentään..

Vierailija
9/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvat tuopit

Vierailija
10/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen kirjoitti:

Missä aloittaja itse asuu? Kannonkoskella?

Onpa kekseliäs kuitti ihan "helsinkiläiseltä". Kun et voi keskustella asiasta, vie huomio henkilöön... tai pidä t*rpas kiinni.

Vierailija
11/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palvelut lähellä.

Kunnollista ruokakauppaa ei ole.

Vierailija
12/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on palvelut on lähellä, hyvät liikenneyhteydet, kesällä pääsee fillarilla nopeasti vaikka eväsretkelle rantsuille ja saariin. Stadi on mun hima. Kallio on pop!

Vierailija
13/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kalliossa voi asua vuodet 20-30. Kun perhettä perustaa, ei niitä narkkeja ja ikuista vappua jaksa enää katsella. Nykyisin omakotitalo Espoossa on paljon mukavampi,

Vierailija
14/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku netis luki et se on boheemi.

Vierailija
15/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karrkkikaupat.

Vierailija
16/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Kalliossa voi asua vuodet 20-30. Kun perhettä perustaa, ei niitä narkkeja ja ikuista vappua jaksa enää katsella. Nykyisin omakotitalo Espoossa on paljon mukavampi,

Niin, Kallio ei tosiaan ole keskiluokkaista perhe-elämää viettäville keskinkertaisuuksille se sopivin asuinpaikka. Kalliolaisten onneksi.

Puuttuu ne sovinnaiset ja kaikkea paheksuvat äitylit rasittavine jälkikasvuineen.

Vierailija
17/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis joku 17-19-vuotias vai asunut Kalliossa 17-19 vuotta?

Itse olen +30 töissä käyvä ihminen enkä koe näitä "Tule hiljentymään ja kokemaan naiseutesi, aistimaan kohtusi värähtelyt yhteydessä ikiaikaisen Äiti-Maahan. Session jälkeen nautimme luomuvihanneksista tehdyn vegaanismoothien ja keskustelemme LQBT- yhteisön Islannissa kokemista ongelmista eritrealaisen etnomusiikin soidessa taustalla" -tapahtumia mitenkään omakseni.

Musta tuntuu, että nirhisin ranteeni auki jos joutuisin kuuntelemaan tuollaista lätinää ja "aistimaan naiseuttani" minuutinkin.

Ja olen vihreä, lapseton korkeakoulutettu kasvispainotteisesti syövä sinkku eli kliseinen kalliolainen, mutta joku raja nyt sentään..

Olet humalainen maalaismies jonka mielikuvitus ei riitä kunnon olkiukkoihiin ja trolleihin.

Vierailija
18/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palvelut lähellä.

Kunnollista ruokakauppaa ei ole.

Kerro kuinka pitkä matka sinulla on kunnon ruokakauppaan? Minulla kymmenen minuutin päässä ja asun Kalliossa.

Vierailija
19/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on joku käynyt Kalliossa vain pelokkaasti tuopilla isojen poikien kanssa.

Vierailija
20/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnot ahtaita ja pieniä. Paljon rumia rakennuksia ja juoppoja kaduilla. Mikä tekee siitä niin halutun?

oletko sinä jotenkin yksinkertainen?

kallio on lähellä keskustaa kaupungissa joka kasvaa hirveetä vauhtia.

Jos olet lukenut yhtään uutisia niin helsingissä on kohta 700 tuhatta asukasta.

valtaosa helsingin kasvusta tulee maa han muutosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme