Nyt-liite on järkyttävää p skaa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku vielä aikaa, kun Hesari oli "valtakunnan virallinen" lehti?
Kyllä. Sitä Hesaria tykkäsin lukea ja se kuului aamukahvipöytään vielä vuosituhannen vaihtuessa. No, ehkä sen olikin aika väistyä.
Nyt on Sanomilla AV. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu mua naurattaa. Rasistipellet uhriutuu ilmaislehdestä.
Mielenkiintoinen käsitys "ilmaisesta" sinulla. Rahakin vissiin tulee taikaseinästä ja sähkö töpselistä, eikö niin?
Ahahaa, lopeta mä kuolen. Rasistipellet varmaan diggaa trumpettia.
On rasismia olla pitämättä Nyt-liitteestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen käsitys "ilmaisesta" sinulla. Rahakin vissiin tulee taikaseinästä ja sähkö töpselistä, eikö niin?
Tällä kommentilla saat varmasti kehuja Facebookin feministiryhmissä, koska pistit taantumuksellisille ”jauhot suuhun”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kommentilla saat varmasti kehuja Facebookin feministiryhmissä, koska pistit taantumuksellisille ”jauhot suuhun”.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rasismia olla pitämättä Nyt-liitteestä?
Johan tuossa muutama kommentti ehti tulla alt-right -pässeiltäkin. Kyllä se teidän agenda paistaa niin selvästi ettei kannata selitellä.
Teistä ei selvästi kukaan ole lukenut Nyt- liitettä vuosiin. Vai kuinka voitte vetää herneen nenään jostain ravintola- arvoista, jokusesta keikka, teatteri yms jutusta. Muu osa on vain tapahtumien listausta, ja tv-ohjelmat. Nyt.fi on nettijulkaisu, eikä sen juttuja ole Nyt-liitteessä.
Vierailija kirjoitti:
Teistä ei selvästi kukaan ole lukenut Nyt- liitettä vuosiin. Vai kuinka voitte vetää herneen nenään jostain ravintola- arvoista, jokusesta keikka, teatteri yms jutusta. Muu osa on vain tapahtumien listausta, ja tv-ohjelmat. Nyt.fi on nettijulkaisu, eikä sen juttuja ole Nyt-liitteessä.
Samaa scheisseä.